• HOTEL VALHALLA

    Het idee van Hotel Valhalla is gebaseerd op de Magnus Chase boeken van Rick Riordan. Not to worry, er staan geen spoilers in en het is absoluut niet nodig om de boeken gelezen te hebben.

    Hotel Valhalla is een paradijs waar mensen terecht komen die in een (onzelfzuchtige) heldendaad gestorven zijn. Zij worden de Einherjar genoemd. Dit kunnen demigods van Noorse goden zijn, maar ook gewone stervelingen. Ze kunnen uit elke tijdsperiode komen, van de romeinse tijd, middeleeuwen, vorig jaar, alles kan (behalve uit de toekomst). In het hotel bereiden de Einherjar van Valhalla zich voor op Ragnarok, waarin ze moeten vechten. Een deel van de tijd spenderen ze dan ook aan gevechtstrainingen (elke dag is er een groot gevecht tot de "dood"), maar verder is er van alles te doen in Valhalla, van wildwater rafting tot een nieuwe taal leren.

    Bovenstaande is het basisidee, waarschijnlijk zal ik er nog iets extra's aan toevoegen. Als jullie hier eventueel ook ideeën voor hebben, let me know ^^

    And of course, would you join :Y) ?



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emh ja. Maar dat wist je al


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ascian schreef:
    Emh ja. Maar dat wist je al


    Ja! God zoveel leuke RPG's houd op met me.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het klinkt enorm leuk!
    Maar als je hier ‘dood’ bent gevochten, blijf je dan alsnog hier of verdwijn je dan ook uit hotel Valhalla?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Jajajajaja


    Spinning around, I'm weightless.

    It sounds awesome, I would def join!


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    aarvsogel schreef:
    Het klinkt enorm leuk!
    Maar als je hier ‘dood’ bent gevochten, blijf je dan alsnog hier of verdwijn je dan ook uit hotel Valhalla?


    In je doodgaat in Hotel Valhalla kom je gewoon weer tot leven. Ze kunnen de stervelingen wereld ook nog bezoeken, maar als ze daar doodgaan, zijn ze wel echt dood.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered