• Hiya all,

    Ik weet niet of dit in het goede topic staat, maar hey ho.

    Voor het schrijven van RPG's en verhalen gebruik ik OneNote (heel handig, als het werkt) uit de Microsoft Store, zodat ik zowel op mijn telefoon/tablet/laptop kan wegtypen en alles bij de hand/up to date heb.
    Nu heb ik een nieuwe laptop, maar werkt de muis niet in OneNote?
    Ik kan wel nog notitieblokken, secties en pagina's aanklikken, maar zodra ik in een pagina wil beginnen, doet de muis het ineens niet meer. Ik kan niets selecteren, al werken de toetsenbordpijltjes wel (maar dat werkt voor geen meter als je wil gaan editen)
    Op mijn tablet en telefoon werkt de app wel gewoon maar daar heb je dan ook geen muis nodig hehe.

    Dus, heeft er iemand misschien enig idee wat ik hier aan kan doen? Want ik kan echt niet zonder (':

    Alvast duizendmaal dank x


    We were the forever that didn't last

    Ik gebruik OneNote zelf niet maar het klinkt alsof je een bepaalde functie per ongeluk hebt aangeklikt (zoals mobiele of tablet versie) aangezien sommige computers touchscreen hebben.

    Hm, klinkt opzich wel logisch. Ik heb alleen heel OneNote afgespeurd en kan niet zo'n optie vinden ):


    We were the forever that didn't last

    Je kan ook op de officiële website van Microsoft dezelfde vraag stellen en meestal krijg je dan wel een antwoord

    Heel toevallig, heb ik die al de deur uit gestuurd haha, maar vaak laat het antwoord nog wel eens op zich wachten, dus ik dacht ik probeer het hier (:
    Toch bedankt voor je moeite !


    We were the forever that didn't last