• Hogwarts Mystery App

    Download Now!


    25 April is het eindelijk zover! De langverwachte Harry Potter app komt dan eindelijk uit op android! Hier hebben we natuurlijk allemaal immens veel zin in, dus bedacht ik me alvast een topic aan te maken.

    ~ It's time for us to go home ~

    Harry Potter: Hogwarts Mystery is het eerste spel waarin spelers hun eigen karakter kunnen creëren en het leven kunnen ervaren als een student op Hogwarts. De game wordt gelanceerd onder Portkey Games, een nieuw label dat is gericht op het creëren van ervaringen die zijn geïnspireerd door de magie en avonturen van J.K. Rowling's Wizarding World. Velen van jullie hebben de trailer vast al gezien en het ziet er veel belovend uit. Zelfs de originele acteurs uit de films hebben de stemmen van hun character in de game ingesproken, waaronder de stemmen achter professor McGonagall, Dumbledore, Flitwick en Madames Hooch, Irma Pince en Pomfrey. De game speelt zich af in de 80's, dus de meeste orginele characters zul je helaas niet tegenkomen, maar wel onze Bill Weasley en Tonks!



    In de game kun je je eigen character maken, spreuken en potions leren, Hogwarts ontdekken en duelleren met vrienden. Natuurlijk hoort hier ook bij dat je je kan inschrijven voor de verschillende afdelingen. Laten we we hier op Quizlet nou veel HP-fans hebben die vast in de game ook wel vriendjes willen worden. Therefor, what's your house gonna be (Q-name + Hogwartsname doorgeven svp)?

    Gryffindor


    • Shibui
    • Prouesse
    • Plagiaat
    • HighLord_Rhys ~ Feyre Archeron
    • Mantis
    • IngridBirdy ~ Ingrid Pottaah
    Hufflepuff


    • Laleah ~ Leah Nott
    • J0Y ~ Chloe Cooke
    • Plunkett
    • Sankofa ~ Erieka Moore
    • Papiliones
    • zwartepanter21
    • Sof
    • AroonCat ~ Arja AroonCat
    • Fielding
    • Seasons ~ Eloise Watson
    • AriChibi ~ Luke Roberts
    • Spideyman ~ Anne Parker
    • SPECS ~ Evelyn Torres
    Slytherin


    • Necessity ~ Skylar Millers
    • Taire ~ Autumn Grantaire
    • Hale ~ Allison Argent
    • Martinez ~ Ruby Sullivan
    • Dreadful
    • Catmint
    • RickmanLover
    • awsten
    • Apocalyptic
    • Hiddleston ~ Natascha
    • VampireMouse
    • MOCHl
    • Shinjuku
    • HPFamilyFan
    • aarsvogel
    • FireKeeper
    • SnowDog ~ Diana Aylward
    • Arrancar ~ Xan Jaegerjaquez
    • Thunaer ~ Victoria Queen
    • Ozai ~ Ruby Ward
    • schelpenkroon ~ Eadlyn Merkey
    Ravenclaw


    • Ristridin ~ Mare P.
    • Wildfowls ~ Saoirse Lennon
    • Danvers
    • Maim ~ Hailey Snow
    • Zelie ~ Jamie Edler
    • Tuena
    • tubbietoost ~ Irmiej Corvje
    • InMyBlood ~ Shay Hall
    • Maheegan ~ Evelyn Winter
    • Arellano ~ Quinn Jones
    • Rhyme
    • Tuena~ Iris Elizabeth
    • Altomare ~ Audrey Wilson


    Secret energy spots:
    YEAR 1:
          • Dungeons - De huiself
          • Castle grounds - De tak op de grond
          • East tower - De spiegel
          • West tower - Het tweede schilderij
          • Lower floor - west: het vuur aan de rechterkant van de deur naar de grote hal + het middelste soldaten-standbeeld
    YEAR 2:
          • Lower floor - East: Boeken op de bank
          • East tower - Peeves
    YEAR 3
          • Hogsmeade, het poppetje in de eerste steeg




    [ bericht aangepast op 31 mei 2018 - 18:35 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Whoops mijn excuses voor de vertraging! Blame de examens maar ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    And were back on!

    Op de FB pagina van de app zag ik dat jaar 4 nog niet bestaat. Je kan dus het beste jaar 3 niet helemaal uitspelen en lekker gaan vliegen en poitions maken enzo tot de update er is. Ik kreeg het idee dat als je jaar 3 hebt afgerond je niet kan rondlopen tot jaar 4 er is. Maar dat weet ik niet zeker (:
    Ben zelf bij Year 3 chapter 8 met punten 349 ben bang dat ik die straks kwijt ben.

    Update nieuws: Er is een nieuwe update verschenen (Zonder jaar 4) maar je kan nu "Gobstones" spelen en Lunchen met je vrienden om vriendschapspunten te verzamelen en Gemstones :)

    Woepwoep. Zo nu ga ik weer verder studeren haha

    [ bericht aangepast op 31 mei 2018 - 12:13 ]


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik zit ook in jaar drie, maar als ik de post hierboven zo lees, ga ik dat maar kalmpjes aandoen best (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb me sinds dinsdag aangemeld, nu ik een nieuwe mobiel heb :Y)
    Evelyn Torres, Hufflepuff.

    Heb wel het idee dat ik iets fout doe ofzo, sta weer vierde bij de house cup🙄 iemand tips?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik heb me sinds dinsdag aangemeld, nu ik een nieuwe mobiel heb :Y)
    Evelyn Torres, Hufflepuff.

    Heb wel het idee dat ik iets fout doe ofzo, sta weer vierde bij de house cup🙄 iemand tips?


    Je doet niks fout hoor. Ik heb de meeste jaren ook 4e gestaan. Je kan extra lessen volgen om meer houspoints te krijgen. maar als je sneep een house-elf noemt neemt hij weer punten van je af. Dus je moet ook opletten wat je zegt en doet haha.


    I want my bloody cheese now!^^

    Altomare schreef:
    Ik zit ook in jaar drie, maar als ik de post hierboven zo lees, ga ik dat maar kalmpjes aandoen best (:


    Dat dus, als ik meer weet zet ik het in dit topic.
    Als iemand anders meer weet hoor ik het ook graag hihi.


    I want my bloody cheese now!^^

    VampireMouse schreef:
    (...)

    Je doet niks fout hoor. Ik heb de meeste jaren ook 4e gestaan. Je kan extra lessen volgen om meer houspoints te krijgen. maar als je sneep een house-elf noemt neemt hij weer punten van je af. Dus je moet ook opletten wat je zegt en doet haha.


    Oh wow echt? Ik heb altijd al eerst gestaan 😅


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    (...)

    Oh wow echt? Ik heb altijd al eerst gestaan 😅


    Hmm. dan heb ik waarschijnlijk de verkeerde keuzes gemaakt voor de housepoints. Laten we het er op houden dat ik goed tussen mijn mede slytherin familie pas haha.
    Jaar 1 en heb ik
    door de punten van dumbledore
    wel gewonnen. Maar stond steeds laatste. jaar 2 was ik ook 4e en nu staan we 1e met 200 punten los van de rest.
    Waar in 3 ben je precies? #nieusgierig


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik moet nu wachten op een nieuwe update ):


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    DaVenesta schreef:
    Ik moet nu wachten op een nieuwe update ):


    nooo. Kan je wel nog spelen of helemaal niks?


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik heb twee jaar op rij de housecup gewonnen *O* Op een gegeven moment was ik het zo zat om vierde te staan, dat ik op eigen houtje 120 punten heb gescoord voordat ik verder ging naar het volgende hoofdstuk :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    In jaar één heb ik ook de housecup gewonnen en nu staan we weer bovenaan (: jaar 2 vind ik btw veel interessanter dan jaar 1.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ozai schreef:
    Ik heb twee jaar op rij de housecup gewonnen *O* Op een gegeven moment was ik het zo zat om vierde te staan, dat ik op eigen houtje 120 punten heb gescoord voordat ik verder ging naar het volgende hoofdstuk :'D


    Hoe heb je al die punten verzameld dan? Zit zelf op 52 nu


    You were born original, don't die as a copy.

    VampireMouse schreef:
    (...)

    nooo. Kan je wel nog spelen of helemaal niks?
    Ja ik kan ondertussen lessen volgen/vriendschappen updaten


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    SPECS schreef:
    Ik heb me sinds dinsdag aangemeld, nu ik een nieuwe mobiel heb :Y)
    Evelyn Torres, Hufflepuff.

    Heb wel het idee dat ik iets fout doe ofzo, sta weer vierde bij de house cup🙄 iemand tips?


    Welkom bij de club Jolijn!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.