• heey je zou denken: tis een poes die is dood,, gebeurt wel vaker alleen zó gebeurt niet vaak!
    ik zal het ff vertelle:
    loulou(spreek je uit als loeloe) was onze oudste poes (16) hij was al een tijdje niet helemaal lkkr en had ontstoken oogjes. we zijn heel vaak naar de dierenarts geweest met hem, en het ging steets beter! maar hij was ook al best oud,, en vamiddag om een uur of 11 liepen de 3 huskies vn onze buren over straat en hebben hem gepakt! hij is weg gerent naar onze over buren en is in de tuin gaan liggen. daar is hij dood gegaan :'( en wij wisten vn niks! de buurvrouw kwam naar ons toe en zei: loulou is gepakt door onze honden! en toen hbbn we met z'n 4-en gezocht in de regen. totdat mijn moeder hem vond... helemaal in tranen want zowat al zijn ingewanden kwamen eruit! egt ze hebben hem helemaal verscheurt! egt waar en die mieren liepen over hem heen. egt waar ik was ook helemaal in tranen :'( ik vin dit geen dood voor loulou!
    ik mis hem nu al ... :(


    when words fail, music speaks.

    omg wat een k*thonden:O
    omg ik moe thuilen :(
    sterkte!!:)


    never lose the ability to see beauty in the little things

    omg! ik heb zelf ook 3 katten en wij hadden er vroeger eentje en die was de eerste nacht door de 2 andere katten dood gemaakt! Ik weet hoe je je voelt!

    Omg... Wat zielig enzo..
    Gecondoomleert dan maar Ö

    ooooooh das echt niet tof om je kat zo te zien

    mijn eerste en derde katten (de tweede is er nog) zijn gewoon niet naar huis terug gekomen de ene was nog maar 6 maand en de andere 2 jaar


    Live life limitless.

    egt waar hb staan schreeuw tege die honde vn: kut honde! en tege die baasje: je lette gwn niet op ja hallo!! moet je dt wel doen ze lope gwn over strat hoor!


    when words fail, music speaks.

    omg wat een k*thonden

    omg ik moe thuilen

    sterkte!!


    omg! ik heb zelf ook 3 katten en wij hadden er vroeger eentje en die was de eerste nacht door de 2 andere katten dood gemaakt! Ik weet hoe je je voelt!


    tnx (H)


    when words fail, music speaks.

    mijn kat is gestorve in mijn arme!x

    mijn kat is gestorve in mijn arme!x

    omg das erg

    Meid wat erg voor je, ik heb tranen in mijn ogen ik meen het. Ik heb zelf ook een kat.

    Schat ik leef met je mee!!<333
    (H)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    schiet die honden af. ik vind dit écht heel erg voor je. (H)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    OW MY God, Ocharme, da moet Keivies zijn om u Kat daar zo te zien Ligge:O
    xx(K)


    everybody needs a song.

    :( Wat verschrikkelijk

    Mijn kat (hij was toen 4) (rip) is in de motorkap van een auto van een buurtbewoner geklommen (katten zoeken de warmte op) en toen starte ze de auto en is m'n kat (Dusty) verbrijzelt ze hebben een maand lang hun mond gehouden tegen ons..totdat de vrouw die het perongeluk had gedaan ons in tranen kwam vertellen wat er gebeurd was. Ik heb gehoord dat ze m bij een tankstation in de prullebak hebben gegooid..weet niet 100% zeker..ik hem m btw niet verbrijzelt gezien..gelukkig...dat had ik niet aan gekund.

    Veel sterkte...huisdieren verliezen is erg..


    It's heavy but you are not the only one

    Mijn kat (hij was toen 4) (rip) is in de motorkap van een auto van een buurtbewoner geklommen (katten zoeken de warmte op) en toen starte ze de auto en is m'n kat (Dusty) verbrijzelt ze hebben een maand lang hun mond gehouden tegen ons..totdat de vrouw die het perongeluk had gedaan ons in tranen kwam vertellen wat er gebeurd was. Ik heb gehoord dat ze m bij een tankstation in de prullebak hebben gegooid..weet niet 100% zeker..ik hem m btw niet verbrijzelt gezien..gelukkig...dat had ik niet aan gekund.

    :O da ook vet erg! en dt je het ook nie wist!


    when words fail, music speaks.

    Mijn kat (hij was toen 4) (rip) is in de motorkap van een auto van een buurtbewoner geklommen (katten zoeken de warmte op) en toen starte ze de auto en is m'n kat (Dusty) verbrijzelt ze hebben een maand lang hun mond gehouden tegen ons..totdat de vrouw die het perongeluk had gedaan ons in tranen kwam vertellen wat er gebeurd was. Ik heb gehoord dat ze m bij een tankstation in de prullebak hebben gegooid..weet niet 100% zeker..ik hem m btw niet verbrijzelt gezien..gelukkig...dat had ik niet aan gekund.

    :O da ook vet erg! en dt je het ook nie wist!
    ]
    hoe bedoel je erg!!!
    ik bedoel als dat dan gebeurd zeg het dan!!!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    oei :S
    vind he t erg vor je :o
    vel sterkte in ieder geval!


    If you had never come out of the blue, I would've stay