• Ik snap het niet..
    Ik had perongeluk iets verteld wat zij niet wou, dat ik niet wist en ik snap niet wrm ze zich ervoor schaamt.. we hadden het were goed gemaakt en nu op msn was hara vriendin / 'zus' erbij en zij ging haar haar & make-up ff doen toen hield zij me dus gezeldschap en ze begon over dat probleem en toen werd ze boos op me en schold ze me uit voor dom kind T*fus kind en nog super veel andere dingen en ik hield me eerst maar in want anders kreeg ik misschien ruzie met mijn .. misschien niet meer vriendin, dus ik was eigenlijk bang. Nou toen werd ik echt pissed en zei ik iets van ik hoef je KK gezeik niet meer te horen ik ga.. Toen werd ze boos en begon ze me uit te schelden ook met KK maar dat deed ze daarvoor al, en ik kwam dus toenet trug werd mijn vriendin dus ook boos op me omdat ik haar sielug noemde en omdat ik KK gezeik zei, ..Nou nu heb ik dus dikke vette ruzie met haar ze wilt zeker niet meer me vriendin zijn.. en met haar had ik juist zoveel lol enzo, .. ik heb volgens my veel meer over voor haar dan zei voor mij! Ik ben echt super stupid, maar ik hou echt van haar nu nog steeds maar het is zeker al weer over en voorderest wonen al myn vriendinnen waar van ik echt hou verweg! En voorderest heb ik hier nog wat vriendinnen maar die hebben totaal geen humor.. wat moet ik nou met die vriendin, wat vinden jullie ervan?

    Kan iemand me helpen?

    xx

    Om eerlijk te zijn; Ik snap het niet zo heel goed.
    Maar als ik het goed begrijp zat haar zus/vriendin even achter haar msn, omdat zij haar haar en make-up ging doen?
    En vervolgens schold die zus/vriendin jóuw uit, omdat jullie het over dat probleem hadden?
    Maar dan is mijn vraag aan jouw: Heb jij gezegd dat het van twee kanten kwam tegen je vriendin?
    En dat jij in eerste instantie rustig wilde blijven, omdat je geen ruzie meer wilde?
    Pas dan kun je verder kijken naar wat te doen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Om eerlijk te zijn; Ik snap het niet zo heel goed.
    Maar als ik het goed begrijp zat haar zus/vriendin even achter haar msn, omdat zij haar haar en make-up ging doen?
    En vervolgens schold die zus/vriendin jóuw uit, omdat jullie het over dat probleem hadden?
    Maar dan is mijn vraag aan jouw: Heb jij gezegd dat het van twee kanten kwam tegen je vriendin?
    En dat jij in eerste instantie rustig wilde blijven, omdat je geen ruzie meer wilde?
    Pas dan kun je verder kijken naar wat te doen.


    Jah je begrijpt het goewd.
    Ik heb dat ook gezegd maar ze is echt super close met haar en wat er ook gebeurd ze zal altyd aan haar kant staan..

    vraag dan rustig of ze misschien terug kan lezen in haar berichtgeschiedenis wie wat gezegt heeft voordat ze verder gaat met ruzieën. Misschien opent het haar ogen wel dat jij echt je best deed. Meis nog 1 ding wie of wat er ook tegen je gezegt wordt scheld nooit met kk terug het is zo'n rot ziekte (ben er van genezen verklaart maar toch). Probeer altijd orgineel te zijn zeg bevoorbeeld ik win niet meer naar jou rolze met wiltte stippen gezeik luisteren. (Soms schiet de ander dan zo in de lach dat het zo is opgelost).


    muziek altijd overal

    Toen ik als brugpiepertje verhalen aanhoorde van mensen die ruzie hadden op msn heb ik voor mezelf geconcludeerd dat internetruzies zo zinloos zijn. Wil je je eigen ego nu strelen om anderen online uit te schelden terwijl jij daar veilig achter je pc schermpje zit? Kom nou. Wat ik zou doen in jouw geval (alleen mijn mening): Ik zou echt rechtstreeks op haar afstappen, ook al staat er 8 man omheen en het hele verhaal nog eens haarfijn uitleggen en er natuurlijk zeer diep op inhameren hoe laag je eigenlijk bezig bent door iemand online uit te schelden. Voor dat soort mensen heb ik nooit veel waardering en respect kunnen opbrengen.


    No growth of the heart is ever a waste

    ten eerste snap ik niet waarom je met kk scheld trouwens want dat vind ik stom [/mijn meing]
    ten tweede probeer het uit te praten
    ten derde ik zie me naam ^^ onder jou tekstingetjes xD.
    ten vierde ik praat wel ff met je op msn er over als je op msn ben is makkelijker, dus kom ff op msn dan (A)..


    Nvt

    Toen ik als brugpiepertje verhalen aanhoorde van mensen die ruzie hadden op msn heb ik voor mezelf geconcludeerd dat internetruzies zo zinloos zijn. Wil je je eigen ego nu strelen om anderen online uit te schelden terwijl jij daar veilig achter je pc schermpje zit? Kom nou. Wat ik zou doen in jouw geval (alleen mijn mening): Ik zou echt rechtstreeks op haar afstappen, ook al staat er 8 man omheen en het hele verhaal nog eens haarfijn uitleggen en er natuurlijk zeer diep op inhameren hoe laag je eigenlijk bezig bent door iemand online uit te schelden. Voor dat soort mensen heb ik nooit veel waardering en respect kunnen opbrengen.


    Je hebt gelijk.
    Ik heb nu ook ruzie met een 'vriendin' en zij zit zo van allemaal erge dinge te zeggen tegen mij, op msn. En ik vind da echt zo zielig. Op school negeert zij mij enzo maar op msn laat ze zich gaan. (':
    Ik vind het zo behoorlijk zielig. Ookal zou ik niet naar haar kunnen toestappen en zeggen wat ik ervan vind, want dan luistert zij toch niet. En dat durf ik nooit.
    Maar jij hebt dus groooot gelijk.


    Where there is a sea there are pirates...

    Toen ik als brugpiepertje verhalen aanhoorde van mensen die ruzie hadden op msn heb ik voor mezelf geconcludeerd dat internetruzies zo zinloos zijn. Wil je je eigen ego nu strelen om anderen online uit te schelden terwijl jij daar veilig achter je pc schermpje zit? Kom nou. Wat ik zou doen in jouw geval (alleen mijn mening): Ik zou echt rechtstreeks op haar afstappen, ook al staat er 8 man omheen en het hele verhaal nog eens haarfijn uitleggen en er natuurlijk zeer diep op inhameren hoe laag je eigenlijk bezig bent door iemand online uit te schelden. Voor dat soort mensen heb ik nooit veel waardering en respect kunnen opbrengen.


    Je hebt gelijk.
    Ik heb nu ook ruzie met een 'vriendin' en zij zit zo van allemaal erge dinge te zeggen tegen mij, op msn. En ik vind da echt zo zielig. Op school negeert zij mij enzo maar op msn laat ze zich gaan. (':
    Ik vind het zo behoorlijk zielig. Ookal zou ik niet naar haar kunnen toestappen en zeggen wat ik ervan vind, want dan luistert zij toch niet. En dat durf ik nooit.
    Maar jij hebt dus groooot gelijk.


    Ja het is egt laf om iemand achter een schermpje uit te schelden. Zo iemand wil je toch niet?
    Ik zou moed tonen en haar in bijzijn van de hele school vertellen hoe zo'n schijterd ze is... gemeen he? (6)


    If you're going to hell, keep going