• Mensen daar word ik zo ziek van hé
    er zijn mensen die hun probleem komen uitleggen in een topic en vraagt om hulp en drekt word er gezegt JA DAT HEB IK OOK of Ja ik heb precies het zelfde.. denk dan eens aan een ander en help diegene in plaatsvan zo eigendunkerig te praten hé..
    maar goed dat wou ik even zeggen ze:P
    wat vinden jullie ervan btw die oorlog met belgië?:O

    Je hebt gelijk
    Ik reageer eerst op hun probleem of verhaal, als ik advies heb geef ik dat.
    En soms als ik hetzelfde heb meegemaakt vertel ik dat ook eens :X
    Maar ik reageer altijd op t probleem ofzo xd
    Heeeft Belgie oorlog dan o.o?


    I live for the applause, you will die for it.

    Nou, volgens mij is het niet echt een oorlog, maar gewoon, een mogelijke aanslag, maar dat gaat wrs op het parlemant of het koningshuis zijn, of misschien op onze 9 bollige kubus

    Helemaal gelijk majjaa die personen heb je he


    ...

    Dat doe ik ook wel eens?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    welke oorlog??


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    nja als mensen dat doen en het zelfde hebben gehad.. [/wat volgens mij gewoon kan want look hoeveel mense er zijn... je bent echt niet de enige..] dan vertellen ze wel van ja ik had het ook en zus en zo maar ze vertellen ook hoe ze het zelf hebben opgelost.. en ik dnek dat dat wel kan helpen dan...
    dus nja ik heb er geen problemen mee om eerlijk te zijn...


    A Noble was Born in Chaos

    ja. en als je het nou hebt en zlf ook geen oplossing hebt??? Ik vind het ggwn kunne, doe het self ook -.- [/mening]

    ja. en als je het nou hebt en zlf ook geen oplossing hebt??? Ik vind het ggwn kunne, doe het self ook -.- [/mening]

    Agree

    ja. en als je het nou hebt en zlf ook geen oplossing hebt??? Ik vind het ggwn kunne, doe het self ook -.- [/mening]


    Jups ;+}


    I found myself in Wonderland.

    Ik doe het zelf ook x] Maar daarbij zeg ik dan wel een oplossing, of ik zeg hoe erg ik het voor hun vind ofzoo x]


    Your make-up is terrible

    oeh welke oorlog =O?!


    I don't need words to feel those lips.

    welke oorlog??


    No growth of the heart is ever a waste

    België oorlog? x'D Slecht gedroomd vannacht?

    En ik vind het wel kunnen, want meestal schijven die mensen er ook tips bij.

    Ik ben het er totaal niet mee eens -.-'
    Echt onzin. Waarom zou je niet mogen zeggen dat je dat ook hebt, zo kun je elkaar in ieder geval nog helpen.
    over die oorlog heb ik geen mening.


    Mew <3

    Ik ben het er totaal niet mee eens -.-'
    Echt onzin. Waarom zou je niet mogen zeggen dat je dat ook hebt, zo kun je elkaar in ieder geval nog helpen.
    over die oorlog heb ik geen mening.

    Agree.
    x.


    ok