• To all who have seen the movie; wat vonden jullie ervan?
          Ik weet niet waarom, maar ik heb het kijken van de film al vet lang uitgesteld. En omdat ik toch niets te doen had, besloot ik 'm eindelijk eens te gaan kijken.
          My mind is just blown. Ik snap er nu eigenlijk hélemaal niets meer van. Dus, voor degene die de film gezien heeft; care to share your theory?


    The odds are néver in our favor.

    Niet gezien, maar lijkt me mindblown film inderdaad haha, hoe is ie?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    BUYTHESTARS schreef:
    Niet gezien, maar lijkt me mindblown film inderdaad haha, hoe is ie?

    Hij is écht goed. Toen ik aan deze film begon, had ik nóóit gedacht dat 't zo zou eindigen. Gewoon een géniale film.
    En als je Inception hebt gezien, het is zo'n soort film, alleen is Inception er niets bij wat betreft mysterie.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Hij is écht goed. Toen ik aan deze film begon, had ik nóóit gedacht dat 't zo zou eindigen. Gewoon een géniale film.
    En als je Inception hebt gezien, het is zo'n soort film, alleen is Inception er niets bij wat betreft mysterie.

    Oh, niet gezien maar ik heb trailer net gekeken en die wil ik ook zien. Maar awesome, dan ga ik deze film ook eens kijken. En aangezien Leonardo Dicaprio erin zit had ik al z'n idee dat die goed was haha, dit soort films trekken me altijd aan op de een of andere manier :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jaa, ik heb hem ook gezien. Al drie kwart jaar terug of zo. Hij is echt heel erg vet.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Oh prachtige film ;3 Een van de beste die ik ooit gezien.
    Zeker een maand nachtmerries gehad maar hij was geweldig.
    Ik snap niet helemaal wat je niet begrijpt (het is dan ook wel al 2 jaar geleden dat ik hem heb gezien, dus hoe ik het in mijn hoofd heb lijkt het helemaal logisch, maar dat kan wel omdat ik het verhaal enkel heb opgeslagen zoals ik toen zelf heb geïnterpreteerd)
    Maar dus ik vond hem helemaal geweldig. Misschien moet je zeggen wat je niet snapt dan kan ik gerichter antwoorden ;3


    effort never betrays you

    Ik heb die film echt dertig keer gezien of zo :') Het boek is trouwens ook erg goed.


    Caution first, always.

    Ik heb 'm vroeger gekeken en toen vond ik 'm saai, maar nu ben ik wel weer benieuwd want ik ben alles vergeten ö

    Wat snap je niet, als ik vragen mag?
    Ik vond 'm ook supervet. Ik ga 'm nog een keertje kijken, ik wil dan kijken of ik alle missing links zie x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat ik dus niet snap, is wat de werkelijkheid was. Want tot nu toe heb ik drie theorieën:

    Theorie 1:

    Ted is echt Andrew. Na in het leger gediend te hebben, is hij als conciërge gaan werken in zijn appartement. Hij is pyromaan en heeft het appartement dus wel n de fik gestoken, waardoor zijn vrouw is gestorven. De kinderen zijn dan dus een leugen. Teddy is dan wel écht Andrew, maar hij is nooit US Marshal geweest.


    Theorie 2:
    Ted is niet gek, de dokters hebben hem voorgelogen; Teddy is dus niet Andrew en het is wel een complot van de doktoren van Ashecliff.


    Theorie 3:
    Ted is wel Andrew, hij heeft zijn vrouw vermoord, omdat zij hun drie kinderen heeft vermoord. Ted/Andrew voelde zich zo schuldig, omdat hij al langer wist van zijn vrouw haar problemen, dat hij een andere wereld/realiteit verzint, waarin hij Ted is. Dus theorie 3 is dan gewoon precies zoals de doktoren zeggen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 23:28 ]


    The odds are néver in our favor.

    Ik zoek al héél lang naar een goeie site waar ik 'm online kan kijken of een Divx link maar ik heb het nog steeds niet gevonden. :c


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Meerdere keren gezien, moet zeggen dat ik er niet heel erg van onder de indruk ben. Maar misschien een film om binnenkort opnieuw te kijken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik wil hem zeker eens zien maar het komt er nooit van


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ramsassy schreef:
    Ik wil hem zeker eens zien maar het komt er nooit van


    26 - 02 - '16

    DIXONCIDER schreef:
    Ik zoek al héél lang naar een goeie site waar ik 'm online kan kijken of een Divx link maar ik heb het nog steeds niet gevonden. :c

    Deze site en deze zite vind ik persoonlijk erg goed. Op de eerste heb ik Shutter Island gekeken.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 23:51 ]


    The odds are néver in our favor.

    Sinistre schreef:
    Meerdere keren gezien, moet zeggen dat ik er niet heel erg van onder de indruk ben. Maar misschien een film om binnenkort opnieuw te kijken.

    Ik vond vooral het verhaal heel erg goed, en vooral doordacht. Maar het acteren enzo vond ik wel beter kunnen.


    The odds are néver in our favor.