• Mensen daar word ik zo ziek van hé
    er zijn mensen die hun probleem komen uitleggen in een topic en vraagt om hulp en drekt word er gezegt JA DAT HEB IK OOK of Ja ik heb precies het zelfde.. denk dan eens aan een ander en help diegene in plaatsvan zo eigendunkerig te praten hé..
    maar goed dat wou ik even zeggen ze:P
    wat vinden jullie ervan btw die oorlog met belgië?:O

    Waar the hell slaat dit op? Ik ben het absoluut niet met je eens.
    Like, mijn vader is dood, en als ik een topic daarover open krijg ik gewoon berichtjes zoals 'gecondoleerd' en 'sterkte' dus dat slaat echt he-le-maal nergens op.


    -

    Idd, het is vervelend als mensen hier ook alleen maar aan zichzelf denken, maar er mogen geen dubbele topics worden geopend en daarom zeggen ze "ja, dat heb ik ook."
    ik denk eerlijk gezegd niet dat mensen het gevoel willen geven dat zij belangrijker zijn, maar gewoon ook geholpen willen worden. *mijn mening*

    Ge hebt gelijk (A)


    Your Butt is Mine!

    Nu voel ik me aangesproken..XD
    Maar ik zeg altijd wel, als ik het zelfde heb meegemaket ofzo, zeg ik dat wel. maar zeg ik ook wat ik er aan gedaan heb. en dat diegene dat ook is moet proberen ofzo..xD
    Maar ik heb nu eenmaal eigendunk, dus je kan het me niet kwalijk nemen.. :X


    Dunno ><

    Je hebt gelijk, maar wat is dat met die oorlog tussen nederland en België [/staat blijkbaar achter]


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Dus je bedoelt te zeggen,
    Over naa-aaapers.
    Het is gewoon zwaar irritand -,-'
    Mag je mening daar niet over geven?


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Waar the hell slaat dit op? Ik ben het absoluut niet met je eens.
    Like, mijn vader is dood, en als ik een topic daarover open krijg ik gewoon berichtjes zoals 'gecondoleerd' en 'sterkte' dus dat slaat echt he-le-maal nergens op.


    agree.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Dus je bedoelt te zeggen,
    Over naa-aaapers.
    Het is gewoon zwaar irritand -,-'
    Mag je mening daar niet over geven?

    Maar ik zij bij die topic van jouw, dat ik dat ok had.
    en nu heb ik dus blijkbaar helemaal eigendunk ><


    Dunno ><

    oorlog O_o?


    don't Worry...Be gay.