• haai mensjes ik even jullie raad vragen (ik weet niet of dit bij relatie moest staan maar ik wist niets anders:D)
    dus een tijdje geleden ben ik bij men neef en nicht blijve slapen voor een weekendje om samen met hun naar Werchter Boutique te gaan .
    Daar heb ik 'de groep' leren kennen en er zaten een paar leuke jongens tußen .
    's avonds ('s nachts) ginge ik en men neef zogezegd de hond uitlaten en zijn we naar een van die jongens gedaan om nog even te praten wat opzich wel fijn was (beetje playe xD) .
    maar wat bleek dat die jonge en zijn zus ook meegingen naar Werchter .
    Ik was wel blij maar naar mate de dag vorderde was is die jonge echt beu , heel de dag heeft hij achter men kont zitten aanlopen
    :( en nu denk ik dat hij gevoelens en zo voor mij heeft maar ik vind zijn vriend eigenlijk leuker .
    met hem heb ik al een paar keer gepraat (real life en op msn) , maar ik weet niet wat hij van mij vind :S wanneer weet je dat een jonge je leuk vind ??
    als hij 'tjm' schrijft wil dat dan iets zeggen ??x3

    en tjm betekent?
    Weet je, je moet niet te snel denken dat iemand op je is. Jongens zijn nou eenmaal flirterig. En als je zijn vriend leuker vind flirt je toch met die vriend? Je hebt geen verkering met die jongen, dus je mag nog lekker doen wat je wilt.
    Lang Leven De Vrijheid =D

    *wat FereSureKathy zegt (:*

    en tjm betekent?
    Weet je, je moet niet te snel denken dat iemand op je is. Jongens zijn nou eenmaal flirterig. En als je zijn vriend leuker vind flirt je toch met die vriend? Je hebt geen verkering met die jongen, dus je mag nog lekker doen wat je wilt.
    Lang Leven De Vrijheid =D


    het moest jtm zijn :D

    je t'aime