• je kan het maar niet geloven. heeft hij het nou egt uitgemaakt voor jou beste vriendin


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    ik loop richting een verlaten straatje en plof op de grond en ga zitten denken


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    hoe lang hadden ze al met elkaar, hoe lang speelt dit al. vandaar dat ze steeds mee wilden als ik iets met de ander ging doen


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    ik sta op een loop richting een trap
    waar zou die naartoe leiden??


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    "Stairway to heaven" staat op een bordje aan de trap.
    Wat zou dit betekenen?...


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    je twijfelt maar na lang fantaseren over wat er zou komen zet je langzaam de eerste stappen richting 'stairway to heaven'


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    er komt een fel ligt. zodra dat voorbij is open je je ogen en het is nog beter dan je verwacht had.


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    je kijkt achter je,, de deur is er dus nog wel!! je kan altijd terug,, je leeft nog!! maaar wat is het mooi hier!!!


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    je ziet allemaal verschillende geberutenissen en gedachten uit je leven,, waar je zoo gelukkig was,, waar helemaal dubbel lach met je zus,, er verschijnt een glimlach op je gezicht,, dan kom je bij je gedachtes en zie je hoe gemeen je dacht over je vriendin ze...,, (vertel wat er met haar gebeurt ofseuwwxD)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    ze loopt met der nieuwe vriendje( jouw ex) hand in hand doo rhet winkelcertrum
    tot dat ineens joe(zo heet dat jog) het uitmaakt en zzegt dat het een weddeschap was ]


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    je vriendin loopt al weenende weg van Joe.
    en grijpt naar jou armen, maar je negeert haar.


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    je loopt naar joe toe en vraagt of het egt zo was
    of het egt een weddeschap was


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    hij geeft geen antwoord en loopt straalrecht door.., het lijkt wel of hij jou niet ziet! je schreeuwt maar niemand reageert. dan opeens sta je al schreeuwend weer voor de deur waar je zonet doorheen kwam


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Je leukt er vrolijk terug door xD


    Your Butt is Mine!

    Je leukt er vrolijk terug door xD

    hoe bedoel je??!!;)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    (...)
    hoe bedoel je??!!;)

    Door die deur? xD


    Your Butt is Mine!