• Oh Gash, ik heb zo'n hekel aan me ouders..[Niet altyd..Buwt]

    Echt myn vader is echt helemala gestoord!
    Iemand niest gwn normaal nee mijn vader moet weer super mega overdreven niezen hoor! Aan de overkant horen ze het waarschijnlijk zelfs! En hij noemt me lekkerding! EN HIJ LEEST ME SMSJES DOOR!! Drm verwijder ik ze ook altijd. én hij wist laatst op wie ik verliefd was én verkering mee had hij kopn niet meer stoppen met plagen! ik werd echt gestoord.;$ Me moeder is echt super snel boos , ik deed is een keer wat teveel hagelslag op me brood en ze viel me meteen aan! ;-(

    xoxo Sam.

    woh das eig best wel kut..
    ik heb 1 voordeel.. i have no daddy...
    niet dat hij dood is mja ik ken hem gwn niet xD
    maar het is wel kut..
    je hebt dan ook geen pive dinge meer...
    je zou bijna dneke dat je vader zo leveloos is dat hij jou leve gaat doorspitte :X
    juah okej dat is niet zo aardig van mij, maar je snapt hoori k wel wat ik bedoel..
    jna voor de rest heb ik ook geen tips ofozw.. srry...


    A Noble was Born in Chaos

    Vraag aan je pa of je ook wat privacy mag want het is inderdaad kut als hy je smsjes enzo doorleest. Óóóf je kunt je mobieltje altyd by je houden/ op een geheime plek verstoppen.
    En dat je moeder super snel boos word.. Tja, vraag of ze ook eens wat aardiger kan doen?


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Thnx.(H)

    woow ik zou echt gestoord worden als ik zo'n vader had(niks mee bedoelt hoor)
    maar wat je moet doen?je mobiel altijd in je zak houden en als je gaat slapen in je kussensloop doen.En dat moet je een aantal maanden volhouden.Het is heel ingewikkeld enzo,maar je hebt kans dat ie er dan mee ophoudt.En wat betreft dat ie je lekkerding noemt,dat zit me niet helemaal lekker?ik kan me niet voorstellen dat mijn vader mij zo zou noemen.Dus als ie zoiets zegt moet je gewoon heel nonchalant reageren,zo van: 'die staat in de keuken'(betrekking op je moeder).


    En wat betreft je moeder:
    Waarschijnlijk is ze overspannen.Dus ik zou een beetje rustig aan tegen haar doen en als ze dan nog snel een kort lontje heeft moet je haar gewoon negeren.

    succes!<3


    Believe in yourself.