• .

    [ bericht aangepast op 3 aug 2018 - 0:56 ]

    filosofie schreef:
    ^mensen ik had gevraagd om 3 covers!^


    Ik ben al bezig met de tweede, maar het vergt best veel tijd om er een te maken... Als ik je nu al drie covers zou laten zien die niet echt de juiste sfeer weergeven dan zou ik helemaal overnieuw moeten beginnen, en nu moet ik enkel één cover opnieuw maken, begrijp je? Maar ik ben blij dat je het al leuk vindt!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    ^ Dit, in de meeste gevallen maak je een cover niet zomaar 1...2...3... Sommige covers kunnen echter 10 a 30 minuten duren, sommigen duren twee a drie uur. (in mijn geval dan.) en daarbij de zoektocht naar geschikte plaatjes nog niet meegerekend. xD

    Stiekem was dit ook een MT, maybe dat ik ook voor je aan de slag ga. (: Ben eindelijk weer eens lekker uitgebreid bezig met covers. Is een lange tijd geleden.


    Credendo Vides

    ik wil mezelf wel een kans geven. jullie ook? alvast sorry als ik het verpruts:(

    AAHH, ik was bijna klaar, maar ik ben vanaf morgen iets van vijf dagen weg. Ik kan mijn probeersels dus dan waarschijnlijk pas posten.


    Credendo Vides

    Beste mensen. Hier is een korte mededeling. Ik heb besloten het verhaal niet online te zetten. En er komt geen trilogie, dus jullie hoeven geen covers te maken. Bedankt voor jullie inzettingen en excuses voor het ongemak.

    Dit mag een slotje!