• Altijd als ik (Glacius) op Q zit, komt mijn kat Dodo kijken, Dus tadaaaaaa, mijn schatje heeft een Quizlet acc. Zou jij ook een account voor je huisdier aanmaken?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Nee. Ik vind het al vreselijk als mensen Facebook-accounts maken voor hun huisdieren...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mandrake schreef:
    Nee. Ik vind het al vreselijk als mensen Facebook-accounts maken voor hun huisdieren...


    dat
    +
    gaat ze ook story's schrijven? (cat)

    Mandrake schreef:
    Nee. Ik vind het al vreselijk als mensen Facebook-accounts maken voor hun huisdieren...


    Hazelx schreef:
    dat
    +
    gaat ze ook story's schrijven? (cat)


    Do what people say you can't.

    Hazelx schreef:
    (...)

    dat
    +
    gaat ze ook story's schrijven? (cat)


    Daar ben ik ook benieuwd naar XD

    Haha hopen dat je kat niet al te rebelse dingen gaat doen op Q


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mandrake schreef:
    Nee. Ik vind het al vreselijk als mensen Facebook-accounts maken voor hun huisdieren...


    •*• Lululu •*•

    Mandrake schreef:
    Nee. Ik vind het al vreselijk als mensen Facebook-accounts maken voor hun huisdieren...

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 12:34 ]


    •*• Lululu •*•

    Leuk dat er verschillende menigen zijn.

    Tja, het is wel een origineel idee. Ik geloof dat dit de eerste kat is die ik op Q heb gezien. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee, dat zou ik niet doen. Ik vind het ook raar dat mensen facebook accounts voor hun dieren maken. Die dieren kunnen nog geen eens typen, waarvoor hebben ze dan een facebook account nodig?


    Physics is awesome

    Mandrake schreef:
    Nee. Ik vind het al vreselijk als mensen Facebook-accounts maken voor hun huisdieren...

    Bovendien heb ik geen huisdieren.


    Ex astris, sciencia

    Als ik een account voor mijn huisdier zou aanmaken zo hij alleen maar verhalen schrijven over eten en het heerlijke slapen van zo'n beetje de hele dag.


    26 - 02 - '16

    Dit is geloof ik één van de laatste stappen in het 'crazy old catlady' handboek ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    hhaha
    lol
    Aait virtueel de kat
    ik heb geen huisdieren


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Yoda schreef:
    Dit is geloof ik één van de laatste stappen in het 'crazy old catlady' handboek ='D

    Hahaha


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Yoda schreef:
    Dit is geloof ik één van de laatste stappen in het 'crazy old catlady' handboek ='D

    + Waarom maak je in hemelsnaam een account voor een kat? Oké, het is eventjes leuk, maar je kan er toch niets mee, het is zo goed als nutteloos.