• ...nou niet dus, want wij gaan schrijven tijdens ons weekje weg!

    Samen met Laleah, Rhyme en Croweater ben ik gezellig een weekje weg, op het randje van Overijssel en Drenthe. We wilden al een hele tijd lekker met elkaar weg om te gaan schrijven. Maar omdat we natuurlijk hartstikke arm zijn allemaal (het leven is toch altijd weer duurder dan je denkt) is het er nooit echt van gekomen. Zo kosten vakantiehuisjes een arm en een been en met maar vijf vingers typen gaat weer zo traag.
    Toen hoorden we ineens dat de buurvrouw van Leah een vakantiehuisje in Wanneperveen had, waarna het ons op een of andere manier toch is gelukt om de haar ervan te overtuigen dat het een goed idee is dat wij het huisje een weekje mochten lenen.
    Nu zitten we dus lekker in de schaduw buiten met een muziekplaylist te schrijven en we binnen een uur de meeste boodschappen voor de week binnen hadden geharkt (waarna we er tien minuten later achterkwamen dat de mayo een jaar over de datum was en we nieuwe nodig hadden). #ReisverslagNummerEen

    [ bericht aangepast op 2 juli 2018 - 17:33 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wist je dat...?
    Wij elke dag ons leven wagen op de doodenge wenteltrap naar boven?

    Reisverslag nr. 2

    [ bericht aangepast op 2 juli 2018 - 17:34 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Klinkt wel echt super gezellig!:o


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik had oprecht nog nooit van Wanneperveen gehoord

    Maar klinkt super gezellig en ik wens jullie veel plezier en schrijfsucces! *O*


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Have fun :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ht ziet er erg gezellig uit! Vel plezier en schrijf-succes!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ziet er inderdaad gezellig uit! Have fun! *O*

    Veel plezier! *O*


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wist je dat...?
    Wij ondertussen al drie restaurants hebben geprobeerd, maar ze allemaal gesloten zijn? #Hungry

    ReisverslagNummerDrie


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oh, wat ontzettend leuk!! Veel plezier!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ben stiekem super jaloers, wat lijkt me dat heerlijk! Veel plezier, geniet ervan! (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Dank jullie wel ^^ Wij hebben er zin in!


    It's never gonna happen, Guys.

    Wist je dat...?
    er blijkbaar een stop in een boot zit om te voorkomen dat hij zinkt?

    Reisverslag nr. 4
    Dit was vanmiddag echt hilarisch. We hadden even besloten om te gaan peddelen in het beekje achter het huisje. We hadden het kleine roeibootje in het water gelaten, tot Losgeld opeens tot haar enkels in het water stond. Er zat een gat achterin de boot (': Na veel zoeken kwamen we erachter dat er een stop in de boot zat en die er eerst in moest voor we gingen varen...

    Lagen we daar bijna op de bodem #gingnetgoed, #serieus?! #waterisnat

    [ bericht aangepast op 2 juli 2018 - 21:16 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Wist je dat...?
    er blijkbaar een stop in een boot zit om te voorkomen dat hij zinkt?

    Reisverslag nr. 4
    Dit was vanmiddag echt hilarisch. We hadden even besloten om te gaan peddelen in het beekje achter het huisje. We hadden het kleine roeibootje in het water gelaten, tot Ozai opeens tot haar enkels in het water stond. Er zat een gat achterin de boot (': Na veel zoeken kwamen we erachter dat er een stop in de boot zat en die er eerst in moest voor we gingen varen...

    Lagen we daar bijna op de bodem #gingnetgoed, #serieus?! #waterisnat


    Stiekem moest ik hier om lachen :')
    Ik vind het ‘reisverslag’ echt heel leuk! (bloos)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wist je dat...?
    Een film aan kan zetten langer dan een twintig minuten kan duren?
    #ElectronicaHelp

    ReisverslagNummerVijf


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Duuudeesss. Jullie zijn dichtbij! _O_
    Maar veel plezier allemaal!

    Edit: 54 minuten met de auto van mij vandaan, kennelijk. :Y)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2018 - 21:35 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •