• Ik weet dat er laatst een topic was over de Cambridge examens en dat daar wel wat mensen aan meededen, dus leek het me wel leuk om de resultaten hier ook te delen. Ik weet niet of vandaag alle resultaten online gingen of alleen die van Alkmaar, maar ik ben zelf geslaagd voor mijn CCAE met een grade A, witch makes me verry happy. Mijn hoogste score was voor speaking, en ook listening en reading stonden binnen het vakje 'exceptional'. Om het te vieren, foods!



    i put the fun in funeral

    Congrats! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    O, wauw, gefeliciteerd!
    Ik ga als het goed is over een of twee jaar mijn examen doen. Vergeten wat er op school is gezegd. :')


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Gefeliciteerd!!
    Ik ga volgend jaar pas Cambridge examen doen. Laat ik eerst maar eens zien hoe mijn Anglia examen ging...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Gefeliciteerd! ;D
    Mijn broertje wacht nu op zijn resultaten van CAE, dus misschien dat die er dan ook wel zijn. Zelf heb ik mijn CAE in 2011 gehaald. Ik weet nog dat ik het zo spannend vond. :') Ga er maar lekker van genieten. C:


    Caution first, always.

    Dankjulliewel !


    i put the fun in funeral

    Gefeliciteerd! ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Proficiat!


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd!! (:


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Iedereen gefeliciteerd (: Ik weet nog hoe zenuwachtig ik was twee jaar terug, haha. Ik zat toen in de 4e en kwam huilend thuis na mijn mondeling, omdat ik dacht dat ik het verpest had. (Ik zat met een meisje dat zo goed Engels sprak dat iedereen altijd dacht dat ze Brits was, balen!) Heb uiteindelijk wel mijn CAE gehaald en jongens, gooi het meteen op je CV, want het staat mooi~!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gefeliciteerd! *O* Een aantal klasgenoten van mijn hebben het FCE ook al op zak ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Mulleroni schreef:
    Gefeliciteerd! ^^


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd! Bij mij op school hebben ze dit niet, maar ik weet ook niet precies wat het is. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Gefeliciteerd! Bij mij op school hebben ze dit niet, maar ik weet ook niet precies wat het is. :3


    Ik heb zelf ook geen idee :p

    Maar proficiat voor wie geslaagd is^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Gefeliciteerd! Ik heb alleen mijn FCE gedaan en sinds ik op die andere school zit kan ik dat niet (omdat ik het niet aankan ofzo, bullshit) Ik wou dat ik CAE en Cambridge doen. D:


    I believe in nothing but the truth and who we are.