• Heyhoi!

    Ik heb nu 3,5 jaar mijn Samsung Galaxy S4. En ik ben er helemaal klaar mee.
    Hij is traag, alles sluit random af en loopt vast, de camera is slecht. Kortom: hij kan naar de stort.
    Maar ik heb totaal geen idee welke telefoon ik nu wil. De belangrijkste punten in een telefoon vind ik een goede camera en veel opslagruimte. Verder heb ik niet veel eisen (nouja, dat de accu lang mee gaat maar dat lijkt me vrij logisch)

    Dus nu mijn vraag: heeft iemand een idee?

    One plus! (!!!!!!)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Huawei p20 heb ik, geweldige foto's en genoeg opslag 😊👍🏻


    You were born original, don't die as a copy.

    Een huawei, die hebben altijd hele chille cameras


    The truth is out there.

    Sansa schreef:
    Een huawei, die hebben altijd hele chille cameras


    Ik heb juist slechte ervaringen met Huawei. Prima camera ja, maar hele slechte accu; na 2 maanden moest ik 'm al 2x per dag opladen.
    Zelf leef ik voor de Samsung Galaxy serie; echt top haha. En iPhones vind ik ook heel chill, maar je moet ervan houden en wat meer eraan uit willen geven.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik ben van een S7 naar een iPhone 8 Plus gegaan en eerlijk is eerlijk, ik wil nooit meer terug. Ja het is een hele uitgave maar in combinatie met een abbonement valt het heel erg mee. De batterij is geweldig, de camera ook en verder vind ik het ook echt een geweldig toestel. Het enige nadeel is de prijs maarja, je krijgt waar je voor betaalt. :'D


    El Diablo.

    Ik ben van Samsung naar OnePlus overgegaan. Zelf vind ik de camera wat traag maar verder zeer te spreken over het toestel

    [ bericht aangepast op 2 sep 2018 - 18:52 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Apaixonar schreef:
    (...)

    Ik heb juist slechte ervaringen met Huawei. Prima camera ja, maar hele slechte accu; na 2 maanden moest ik 'm al 2x per dag opladen.
    Zelf leef ik voor de Samsung Galaxy serie; echt top haha. En iPhones vind ik ook heel chill, maar je moet ervan houden en wat meer eraan uit willen geven.


    Oh bij mij niks aan de hand ik kan na bijna een jaar nog steeds een hele dag met de batterij. 🤓


    The truth is out there.

    Ik ben heel erg fan van de Pixel serie van Google, en de Nokia lijn heeft ook goede modellen voor elke prijsklasse. Weinig tot geen bloatware goede camera's (de pixel was zelfs uitgeroepen tot beste android camera). En overall goede telefoons.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb zelf sinds mei de ZTE Blade A6.

    Qua foto's:
    Het is een 13 megapixel camera aan de achterkant, niet echt heel bijzonder 'geweldig' ofzo maar je kan er toch wel prima plaatjes mee schieten, zoals deze:


    Aan de voorkant zit een 8mp selfiecamera. Beide camera's beschikken over een flitser, jaja.
    De camera heeft trouwens vet veel functies in die standaard app maar die heb ik allemaal nog niet uitgeprobeerd aangezien ik er prima foto's mee maak. Niet heel bijzonder, maar prima voor mijn eisen.

    De opslag:
    32 gb intern geheugen en je kunt het uitbreiden met een sd-kaartje tot maximaal 256 gb geloof ik. Dus over het geheugen hoef je je geen zorgen te maken (zolang je in het begin al instelt dat foto's enzo op de SD-kaart moeten komen en niet op het intern geheugen :'D )

    De accu:
    5000 mAh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik ben een fervent Pokémon-Go speler en ik kan makkelijk 2 dagen met de telefoon :) Als ik 'm de hele tijd op 4G+ heb staan en het scherm op z'n helderst dan is hij zelfs 's avonds nog 30%. Dan laad ik 'm natuurlijk niet op. Maar ik houd meestal elke avond tussen de 50 en 70% accu over. Laad 'm dus ook maar 1x in de 2 dagen op.

    En dan de prijs. Ik heb 'm in Duitsland bij de MediaMarkt gekocht voor maar €169,99!
    Het enige minpunt is dat hoesjes en schermprotectors zeer lastig te vinden zijn omdat het zo'n onbekend merk is. Maar goed, daar hebben we dan AliExpress voor.

    Ik zou 'm zeker aanraden. Heb 'm nu 4 maanden en hij werkt nog steeds snel en perfect. Dat kon ik van m'n vorige Huawei niet zeggen (ook al heb ik daar wel zo'n 3 jaar mee gedaan, vraag me niet hoe. 2x op een dag opladen, pff. Zelfs als ie in m'n tas zat en ik er niks op deed en internet en wifi enzo uitgeschakeld had, dan was hij rond een uur of 11 al 16%)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly