• Hi guysss,
    Dus mijn oortjes.. (je weet wel die dingen die je in je oren stopt om muziek te luisteren)
    Ze zijn alweer kapot en die suffe 5 euro dingen gaan de hele tijd kapot en het geluid wat er uit komt klinkt ook niet heel lekker (snapt gij)

    Dussss ik vroeg me af of iemand redelijke oortjes kent (die niet al te duur zijn)
    Like max 30 euro (maar liever goedkoper maar idk hoe duur oordopjes normaal gesproken zijn oops)

    Excusez moi voor dit rommeltopic
    of als die in de verkeerde categorie staat oops


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik heb deze. Ik heb ze nu al ruim een jaar en persoonlijk vind ik ze heel prettig. Goede bas, zitten goed in m'n oren en kwaliteit is gewoon goed.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb oortjes van House of Marley, 20 euro en drie jaar garantie (?) Dus als ze kapot zijn ga je naar de media markt en dan krijg je gewoon nieuwe (:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    HaIe schreef:
    Ik heb deze. Ik heb ze nu al ruim een jaar en persoonlijk vind ik ze heel prettig. Goede bas, zitten goed in m'n oren en kwaliteit is gewoon goed.

    Deze heb ik ook! Hele fijne dingen. JBL vind ik überhaupt een fijn merk met goede kwaliteit oortjes (zowel geluid als materiaal) + je hebt 2 jaar garantie op je oortjes (tenzij ze door nalatigheid kapot gaan ofc)


    From these ashes, I will rise

    https://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekresultaten/Ntt/house%2Bof%2Bmarley%2Boordopjes/N/0/Nty/1/search/true/searchType/qck/suggestedFor/house+o/originalSearchContext/media_all/originalSection/main/defaultSearchContext/media_all/sc/media_all/index.html


    Dit vind ik een fijn betaalbaar merk, ze zijn niet zo heel duur, maar wel kwalitatief heel goed. Zeker als je naast een prominente bas ook nog de mids en de highs wil kunnen horen :P Wat heel veel andere merken als JBL en Sony en Phillips toch minder hebben en tenzij je een vermogen wil betalen voor senheiser of bose zijn house of marley dopjes heel erg fijn.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb die van Marley ook gehad, die zijn erg fijn! Verder heb ik deze Apple oortjes en die vind ik geweldig. In tegenstelling tot die van Marley kan je bij deze nog redelijk goed horen wat er om je heen gebeurt. Niet in zoverre dat het vervelend is, maar imo precies goed. Oh en deze kunnen tegen een stootje. Ik heb die van mijn al twee keer in mijn broekzak laten zitten in de was, daarna even in de rijst gelegd en toen dezen het weer, feest!


    What’s tasty in Busan?

    Ik heb oortjes van 8 euro (dacht ik) van Sony, en ze hebben me nog nooit teleurgesteld :') Ze gaan meestal 1-2j mee, afhankelijk van hoe voorzichtig ik ermee ben en hoe vaak ze ergens achter blijven haken. Over de kwaliteit weet ik niet zo veel, vind ze ongeveer even goed als de standaard oortjes die je bij een Samsung gsm krijgt, want dat zijn de enige andere oortjes die ik ooit gebruikt heb :')
    Edit: Het zijn deze, maar ze zijn duurder op bol dan waar ik ze heb uitgehaald.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2018 - 15:22 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    HaIe schreef:
    Ik heb deze. Ik heb ze nu al ruim een jaar en persoonlijk vind ik ze heel prettig. Goede bas, zitten goed in m'n oren en kwaliteit is gewoon goed.


    Ik heb deze ook, erg fijn!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Thanks for jullie help😊


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik heb oortjes van Happy Plugs, zijn ook heel fijn en heb ik nu al bijna twee jaar. Je hebt ze als earbuds, in ear en earpods. De mijne waren toen 30 euro (ik wilde namelijk een printje erop), maar de basiskleuren zijn er vanaf 20 euro dacht ik (:


    Faith is everything.

    HaIe schreef:
    Ik heb deze. Ik heb ze nu al ruim een jaar en persoonlijk vind ik ze heel prettig. Goede bas, zitten goed in m'n oren en kwaliteit is gewoon goed.


    Ik heb ook deze, en ze bevallen me erg goed ^^
    Hiervoor had ik ook JBL oortjes (dan wel een andere, maar goed) en die zijn bijna twee jaar meegegaan (en doen het nu nog steeds wel maar niet meer fantastisch.) Dus kwalitatief ook prima!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik had oortjes van de H&M (met 2 jaar garantie) in een mintgroene kleur (moooi) en met 2 jaar garantie.
    Het geluid daaruit was ook prima. Ze waren dacht ik 15 euro.
    Ze gingen kapot doordat ik er per ongeluk op ging staan :(

    Nu heb ik van de action van 69 cent. En die werken op zich ook prima en als die kapot gaan vind ik het niet erg.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik bestel ze van het Chinese merk KZ, goedkoop (10-15 euro via aliexpress of gearbest) en goede kwaliteit.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik heb op het moment de Philips SHE3000BK. Dit zijn compleet zwarte ronde oortjes die momenteel 17,90 kosten bij Bol.com.
    Die standaard in-ear oortjes, die merken als JBL voornamelijk verkopen, blijven niet zitten in mijn oren.

    Het zijn prima oortjes, maar het vorige paar raakte ik kwijt op een festival. Stomme ik ook.
    En ik heb de neiging om soms te blijven hangen met m'n oortjes, waardoor ze uit m'n telefoon rukken en dat kunnen deze oortjes ook niet bepaald vaak aan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben zo'n goedkope lullo die altijd de oortjes gebruikt die bij de telefoon zitten, haha. :')