• WAT ZOU JE DOEN ALS TOM OF BILL IETS OVERKOM B.V. HET ZIEKENHUIS, DOOD

    WHAAAAAA!!!!!(6) IK GA DAN KEIHARD HUILEN EN ZELFMOORDPLEGEN!!!(A)

    hopen dan dat ze nooit in het ziekenhuis komen:O geen zelfdmoord plegen dan hè?:P Ik zou geen idee hebben wat ik doe, waarschijnlijk heel hard janken:P

    Héel hard janken & krijsen enzo =O!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Héel hard janken & krijsen enzo =O!


    Jaa!
    ik ook! =O

    Ik had ooit gehoord dat Bill zelfmoord had proberen plegen (was maar een roddel he), en toen ik dat hoorde, was ik egt in shock :| ben beginnen huilen tot en met, en ik was voortdurend ongerust over Bill =,(
    als Bill of Tom dood zouden gaan, zou ik nii weten of ik nog zou willen verder leven hoor...

    zooo snel als ik kan naar het zieken huis rennen waar bill in licht en naar hem toegaan en met hem praten en naar hem kijken (of dat praten lukt weet ik niet ik kan vor geen meter duits:P)

    kuzz

    ik denk dat ik dan zelfmoord ga plegen


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    Ik ga dan de komende manden (of jaren) in een dip zitten en heel veel huilen, nergens meer op kunnen concentreren, schreeuwen, heel ongerust zijn, enz...
    maja, hopen dat het niet gebeurt éé :D


    Don't be a drag, just be a queen.

    who knows? als ze doodgaan ga ik mss wel huilen (na 2 jaar niet hea..) en anders weet ik niet. mar wat kunnen wij daaraan doen? ik zou zeker wel enorm ongeerust zijn en heel lang naar de poster van de gewonde gaan staren... maar verder weet ik het niet...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    of ik hep een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange midlifecrissis aah niet normaal of ik pleeg zelfmoord... kan ik voor altijd bij ze zijn..*valtvan stoel af * smelt*

    ik zou gewoon geen oog meer dichtdoen,
    ik zou aan niks anders meer denken,
    ik zou niks anders doen dan huilen,
    ik zou gewoon zelfmoord plegen want ik zou niet verder kunnen leven Maar het goede nieuws is dat Bill springlevend is, want gisteren heb ik hem gezien heel dicht zelf ! xD OMG

    Ziekenhuis---> Kei Blij zijn da ze het overleefd hebben , want as ze int ziekenuis zitte dan hebbe ze wel iets erg meegemaakt eh xO,,, en dan gaa ik op bezoek en dan stuur ik ze 1000 'word snel beter' kaatjes
    En as ze dood zijn,,,OMG kmag er ni aan denke :(:(:(Ik zou gwn Hysterisch worde en dan beginne wene,wene,wene En dan Zelfmoord ofzo, want een leven zonder Tokio Hotel= Geen leven:(


    everybody needs a song.

    ik zou niks doen WANT als ze een ongeluk krijgen: wat zou er kunnne gebeuren???als ze de straat opgaan zijn ze of vermomd of hebben ze per persoon 2bodygards mee
    geloof mij eer dat of een ongeluk hebben liggen wij allemaal allang onder de groene graszoden
    ik hou ook van hun hoor maar dit vind ik gewoon belachelijk -xXxjes-

    aaaaaaa

    ik zou meteen naar dat ziekenhuis gaan en proberen hen gerust te stellen (kheb ze nog nooit in mn hele leven in t echt gezien) en ik zou ook wel een traantje weg pinken.... naja... echt depri ben ik nog ietsje te jong voor. ;)