• WAT ZOU JE DOEN ALS TOM OF BILL IETS OVERKOM B.V. HET ZIEKENHUIS, DOOD

    ik zou echt mega bleiten en al..
    Maar ik ben ECHT verliefd op Bill dus moest hem iets overkomen..zou ik miss zelfmoord plegenn..x


    I changed.

    WHAAAAAA!!!!!(6) IK GA DAN KEIHARD HUILEN EN ZELFMOORDPLEGEN!!!(A)

    tzelfde


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik zou huilen
    net als toen bill geopreerd moets worden hebben me nicht en ik in elkaars armen liggen janken omdat we super bang waren dat er iets mis zou gaan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik vind de mensen die zelfmoord gaan zouden plegen toch wel érg overdreven , ik heb 1 pagina gelezen [telt] al 6 mensen die van plan zijn zelfmoord te gaan plegen ik denk dat als het egt gebeurt er maar 1 of 2 zijn[in dit topic] die dat dan ook maar werkelijk gaan doen..


    ik geef wel om ze, en ik zou het verschrikkelijk vinden, en super chagerijnig zijn , maar zelfmoord plegen omdat iemand anders is dood gegaan heeft ook geen nut, heb je alleen maar veel meer mensen die verdrietig zullen zijn


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    wth! waarom wil iedereen zelfmoord plegen(N) je leven is kort wees er zuinig op! zelfmoord plegen voor mensen die je eigenlijk niet eens kent! ik zou we gaan huilen... maar zelfmoord voor Tom/Bill never!!


    I am an idiot, I move.

    Ik zou huilen!:$Keihard zelfs..
    Maar mensen ik ben het eens met BillistmichHoor ik bedoel waarom zelfmoord plegen:SDat doe je toch ook niej als je ouders dood gaan?
    Nhja liefs x


    Pictures fade away, but memories are forever

    kapot schrikken... en zachtjes huilen


    death to the one at the end of the serenade.

    WHAAAAAA!!!!!(6) IK GA DAN KEIHARD HUILEN EN ZELFMOORDPLEGEN!!!(A)


    zelfmoord plegen vind ik wel wat ver gaan.. maar ik zou zeker gaan huilen!


    <3

    Als 1 van hen of meerdere van hen (TH) dood zal gaan zal ik het erg vinden, maar ik weet zeker dat ik eroverheen kom, ik zal GEEN ZELFMOORD plegen en ik raad iedereen aan om dat ook niet te doen want je krijgt er Tom Bill Georg of Gustav echt niet mee terug..en er zijn ook nog andere dingen als Tokio Hotel. En als ze/hij in het ziekenhuis ligt/liggen, en ik weet waar ze liggen/waar hij ligt een kaartje sturen.. dat ze maar snel weer beter worden/dat hij maar snel weer beter word.


    It's heavy but you are not the only one

    omfg dan zou ik krijzen huilen huilen huilen en nog is huilen
    dat zou egt HEEL ERG ERG zijn

    Mensen zijn zo ziekelijk obsessed door een poster aan de muur. O.O;;;;
    *vind eng*
    Come on, je gaat je leven toch niet opgeven voor iemand die je niet kent en die de halve wereld voorliegt met zijn imago? Of schrap dat imago gedoe, maar like, je kent hem toch niet, hij jou niet. Voor hetzelfde geldt is het een enorme eikel, weet jij veel?

    Ze ruleren jullie leven echt té veel. En dat is ziekelijk.
    Gaan jullie ook in bosjes van de flat springen als ze stoppen of uitkomen dat ze gay zijn? o.o; Dan is meteen Nederlands af van dat overbevolkingsgedoe.

    hard huilen,krijsen,nog meer huilen en depresief zyn (A)


    Ik heb geen idee.
    Ik zie wel als het zover is.
    Dat nog lang niet gaat gebeuren Hun x)


    I recycle my thoughts.

    Ik ga in ieder geval geen zelfmoord plegen!! Dat is onzin...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    gaan gille