• WAT ZOU JE DOEN ALS TOM OF BILL IETS OVERKOM B.V. HET ZIEKENHUIS, DOOD

    niks alleen wel als er iets met georg of
    gustav gebuert

    Als er iets met hun gebeurd, weet ik niet of ik dat wel aan kan :|

    Aahnja, kzouw gwn doodgaan vn verdriet ='(

    Hele dag tegen me pooster praten en janken


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Dan ga ik gewoon dood!!!!! spring dan spontaan voor de metro

    ik zou dan echt heel hart gaan huilen en geen oog meer dicht doen..en ook niet meer opletten op school..kortom..ik zou het echt heel erg vinden als er iets zou geburen met hun!

    Treuren zeker ? Ik weet het niet , ik ken hun niet eens ...
    Maar ik zou het echt vreselijk vinden..
    Ik was al depri toen ik Dat stukje las in de joepie waar in stond dat Nicole schijtenigger aan het flirten was met tom ! :D

    Als Bill iets ergs gebeurt dan zou ik lachen, en tom, zou ik medelijde hebbe

    HEEEEEEEEEEEEEELLLLLL MIJN LEVEN JANKEN!!!!! EN IK SOU METEEN DAAR AAR TOE GAAN EN NOG MEER JANKEN!!!!
    IK MOET ER NIEJ AAN DENKEN!!!!:|:|:|:|


    bla bla bla

    ik denk dat ik zou janken en dat ik me me hele leven klote zou voelen. maar ik hoop niet dat het ooit gebeurt:S dat zou vreselijk zijn:|


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    naar het ziekenhuis gaan en ik denk dat ik zeer verdrietig zou zijn en als tom dood ga ik ook...

    ik denk dat als er iets met iemad van th zou gebeuren de werdbevolking effe zou halveren(= de helft verminderen dus -_-) XD ik zou er volgens mij echt nie goe van zijn maar na 2 weken ben ik er wel over hoor, maar ik zou het niet vergeten en hem een lieve brief sturen want daarmee steun je hem meer dan onder een metro springen hé

    Als er wat met Tom of Bill zou gebeuren zou ik janken,krijsen en ik denk echt dat ik een paar maanden/jaren in een dip ga zitten,maar laten we hopen dat het nooit gebeurt :)

    Als er wat ergs gebeurd? ..
    Ik raak in een diepe shock ofzo, met hun mag er nx gebeuren.. i love them, en de meeste hierp oowk :)
    Ik zoek op waar ze zijn, in welk ziekenhuis enz. :)
    Enn ga naar ze toe ofzo...


    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    whhaaaa!!!! nee!!!! moet er niet aan denken!!!!
    ik ben echt meer dan fan van hun echt een grote fan!!:D(H)
    maar ik zou geen zelfmoord plegen(K)
    ik zou keikard janken denk ik zo echt kei hard:$:(
    in mijn fanatie zou ik dan naar het ziekenhuis gaan, ze op zoeken in de kamer en zo lang bij ze blijven tot dat het goed gaat en voor hun zorgen en een kadeautje ofzo meebrengen:D(H)(flower)