• WAT ZOU JE DOEN ALS TOM OF BILL IETS OVERKOM B.V. HET ZIEKENHUIS, DOOD

    ik zou de hele tijd huilen niet meer kunnen slapen
    en de hele tijd aan niets anders denken


    One Day you'll remember me...

    Als ze in het ziekenhuis lagen, dan zou ik superbezorgd zijn en als ze dood waren, dan... 'k weet het niet! 'k Zou gewoon niet meer willen leven, maar zelfmoord vind ik dan nogal drastisch

    x

    Ik wil er niet eens aandenken dat er iets ergs gebeurt !

    OMG ik zou daar ni eens aan willen denken :o


    We'll never be as young as we are tonight

    SHOK...

    Als ze in het ziekenhuis liggen: Ik ga naar ze toe en zorg dat ik op de zelfde kamer kom te liggen en als het niet lukt pleeg ik zelfmoord

    als ze dood zijn: ZELFMOORD PLEGEN (Maar eerst Pyromaan spelen om mijn verdriet weg te branden)


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    dan word ik gewoon keihard emo. en ga ik depressief doen en snijden en zo ^^

    omg, wat een fantasie :')

    de voorraad anti-depressiepillen van de apotheker opkopen. De liedjes van Tokio Hotel superluid opzetten tot de politie komt bellen vanwege geluidsoverlast. Alle pakken zakdoeken moeten opkopen. Een Tom of bill herdenkingsactie verzinnen. Een meeting voor alle lijdende fans organiseren. ontzettend veel affiches omhoog hangen. En als ik dan een kind krijg het tom of bill noemen! (':

    huilen en ze zullen me dan altijd blijven herrineren als de rocksterren


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Volgens mij is er al iets ergs gebeurt...
    Ze zijn gewoon verdronken in het succes :S

    ik ga dood van het huilen(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)

    Geen, iedéé ik zou het wel heel erg vinden!
    voor hun fans, Maar nog meer voor hun eigen familie & vrienden. en Ik zou heel veel aan ze denken. en hopen dat alles goed zou gaan en dat ze er boven op komen!

    Zo iets. denk ik.
    Xx flowers

    Waar slaat 'dan pleeg ik zelfmoord' nou weer op?
    Echt doelloos.


    -

    Volgens mij is er al iets ergs gebeurt...
    Ze zijn gewoon verdronken in het succes :S



    Haha. :]


    -

    uhmm
    heel erg vinden
    maar mijn eigen leventje verder lijden duhh
    wie pleegt nu zelfmoord voor iemand daj nie kent ale nie echt persoonlijk enal
    owmygod ö
    kzou kik da erg vinde DUUH maar zelfmoord da gaat er wa over


    Gilles (ll)