• Welke school niveau op de middelbare doe/deed je! Laat het me weten!

    (huil) Ik voel me dom!

    [ bericht aangepast op 13 sep 2018 - 19:10 ]

    Ik heb ASO gedaan in het middelbaar, wat geloof ik vergelijkbaar is met jullie vwo. Denk ik. Geen idee. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    de HAVO afgerond voor de zomervakantie :) Nu begin ik aan mijn studie als Fysiotherapeut.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    In 2008 begonnen met de HAVO, in 2013 geslaagd en toen begonnen aan de laatste twee jaar VWO, daar in 2015 voor geslaagd en nu ben ik bezig met het afronden van mijn bachelor Nederlandse taal en cultuur aan de RUG. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik begon op 2 VWO maar ben het opvolgende jaar afgestroomd naar 3 HAVO. Die met één extra jaartje gehaald, maar wel met 3 extra vakken; Spaans, muziek en economie.


    What’s tasty in Busan?

    Ik heb mavo (aka vmbo-tl) gedaan en ben nu bezig met het tweede leer jaar van MBO studie/opleiding tot doktersassistente (niveau 4, drie-jarige studie/opleiding) en wil hierna HBO-Verpleegkunde doen


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik deed vwo+ en nu hbo journalistiek


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben begonnen op het VWO, door omstandigheden naar VMBO-T gegaan. Daarna 2 jaar Art&Design, diploma gehaald als Leisure and Hospitality Host en nu mijn ICT aan het afronden.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb havo gedaan, en zit nu op de uni voor Europees Recht


    tya

    Ik deed VWO met TTO in de onderbouw en in de bovenbouw IB. Vervolgens heb ik een paar maanden aan de universiteit gestudeerd, maar dat was niet echt mijn ding. Inmiddels heb ik mijn propedeuse van een HBO-opleiding gehaald, maar ik ga volgend jaar (als ik word toegelaten ;p) verder met International Game Architecture and Design. ^^


    Caution first, always.

    Luftmensch schreef:
    Ik ben Belg en deed ASO (:
    Ik ben wel een beetje nieuwsgierig waarom je de vraag stelt? Moet je iets onderzoeken of heb je een vraag over iets? Of ben je gewoon nieuwsgierig of...? (:


    gewoon uit nieuwsgierigheid.

    Ik had eerst vmbo gedaan en later havo! :)

    Havo, ik studeer momenteel elektrotechniek


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef