• De 21-jarige Avery Ray staat op een punt in haar leven waar ze niet wil staan. Haar tweede studie blijkt toch niks voor haar te zijn, haar vriend maakt haar niet meer gelukkig en de vriendschappen die ze op de universiteit heeft gesloten lijken niks meer voor haar te zijn. Als ze op een nacht, omringt door studieboeken en blikjes Redbull, beseft dat ze zichzelf helemaal kwijt is besluit ze dat het genoeg is. Ze gaat terug naar de kleine stad waar ze opgroeide en wordt de huisgenoot van de vurige Marcus.

    En zijn zes, nogal bijzondere, vrienden.

    Stuk voor stuk doen ze de dame denken aan een van de hoofdzondes, maar het is slechts puur toeval dat er zeven van hen zijn.. Toch?
    In de zoektocht om zichzelf weer te vinden dragen deze zeven merkwaardige karakters maar al te graag hun steentje bij. Op hun eigen manier natuurlijk.


    "Who knew living with demons could be so good for you?"

    De story


    El Diablo.

    OOO


    El Diablo.

    Oh, dit is echt een goed idee. Damn, ik ben benieuwd.


    look at the stars, look how they shine for you;

    McNuggets schreef:
    Oh, dit is echt een goed idee. Damn, ik ben benieuwd.


    Thank you (:
    Voor het eerst in jaren dat ik weer ga schrijven haha, so I'm excited ^^


    El Diablo.

    Wauw, dit klinkt echt goed.

    Normaal gezien begin ik niet aan verhalen die niet afgerond zijn, maar dit klinkt te goed om op te wachten.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Wauw, dit klinkt echt goed.

    Normaal gezien begin ik niet aan verhalen die niet afgerond zijn, maar dit klinkt te goed om op te wachten.


    Thank you! Dat vind ik echt leuk om te horen ^^


    El Diablo.

    Oké, dit klinkt goed. Abo.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Scipio schreef:
    Oké, dit klinkt goed. Abo.


    Thank you! (:


    Ik hoop overigens vandaag het eerste 'echte' hoofdstuk online te hebben!


    El Diablo.

    OO1


    El Diablo.

    OO2


    El Diablo.