• Hallo allemaal!

    Omdat ik dit jaar voor het eerst een poging ga wagen voor NaNoWriMo, leek het me handig om een cover te hebben voor mijn komende verhaal. Ik vind het zelf heel leuk om te doen, maar ben helaas geen held hierin :X. Is er iemand die mij blij wil maken?

    Het wordt een verhaal in een fantasieland waarbij een dik, stoffig boek een hele grote rol gaat spelen. Verder is er een oorlog op komst en zal een deel ook in onze eigen wereld afspelen.

    Bij voorbaat heel erg bedankt! Ik heb helaas geen credits uit te delen, maar je krijgt wel heel veel virtuele knuffels! (flower)

    Groetjes Marjanne.

    Ps: De titel wordt waarschijnlijk 'Lidil'! (blush)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2018 - 21:34 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik wil eventueel wel iets voor je proberen. (:


    Credendo Vides

    Dat zou heel tof zijn :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Dit is wat ik tot nu toe heb, maar ik ben eventueel nog wat details aan het veranderen en ik probeer dingen nog iets scherper te krijgen.


    Credendo Vides

    Ooh hij is echt vet! Echt veel vetter dan ik in mijn hoofd had, haha. Ik ben fan :3 Dankjewel!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nog één kleine opmerking: denk je dat er een meer 'fantasie' lettertype is voor Lidil? Dat is echt het enige wat ik minder mooi vind aan de cover :)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Haha, bedankt! En komt voor elkaar. (:


    Credendo Vides

    Is de titel zo beter?


    Credendo Vides

    Ik denk dat ik de eerste dan mooier vind :X Sorry, haha. Maar ik denk dat ik de eerste titel heel mooi vind als ie geen schaduw heeft, is dat mogelijk? Anders is het ook gewoon prima, hoor!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain