• A HOGWARTS HALLOWE'EN PARTY
    Double, double toil and trouble; Fire burn and caldron bubble.
















    Het schooljaar is nog maar een klein maandje bezig of de school wordt geteisterd door een gruwelijke ontdekking: op de eerste regenachtige dag van het jaar werd een eerstejaars door professor Anderling aangetroffen dichtbij het verboden bos. Het jonge meisje was de dood ter nauwe na ontsnapt. Wat er precies gebeurd is, is nog steeds niet duidelijk. De professoren zwijgen als het graf. De leerlingen verzinnen de meest bizarre verhalen. Van een geest die de leerlingen na al die jaren zat is geraakt, tot Slakhoorn die het jonge meisje zou hebben vergiftigd omdat ze maar bleef zeuren of ze bij de Sluggers mocht, tot enkele leerlingen die verdacht worden van deze brute aanval. Het herfstweer slaat toe en een groep zevende jaars studenten probeert om tot de bodem te komen van dit verdachte verhaal.

    Ondanks al deze rumoer in de school, zullen de lessen doorgaan en zal ook het grote Hallowe'en-feest worden gehouden aan het eind van de maand. Het meenemen van een date is hierbij verplicht. De meeste leerlingen zijn dus al druk bezig met het aanhalen van de banden en hier en daar wordt er al wat geflirt. Maar dat valt niet mee wanneer er onderling zoveel wantrouwen bestaat. In deze RPG volgen we leerlingen die in hun zevende jaar van Hogwarts zitten.

    PROFESSORS
    • Transfiguration - Minerva McGonagall
    • Potions - Horace Slughorn
    • Defence Against the Dark Arts - Patricia Rakepick
    • Herbology - Pomona Sprout
    • Care of Magical Creatures - Silvanus Kettleburn
    • Study of Ancient Runes - Bathsheda Babbling
    • Astronomy - Aurora Sinistra
    • History of Magic - Cuthbert Binns
    • Arithmancy - Septima Victor

    CHARACTERS
    Naam
    Leeftijd
    Bloedstatus
    Afdeling
    Vakken (Welke keuzevakken? Beste/Slechtste vakken?)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie
    Relaties
    Extra

    Naam — Faceclaim — User — Pagina
    Gryffindor [2/2]
    • Pippa Victoria Westcott — Sasha Kichigina— calice — 1.2 x prefect
    • Naam — Faceclaim — Klaar — Pagina

    • Ezra Benjaming Addington— Noah Centineo—Egorova — 1.3
    • Maxwell "Maxi" Oliver Hayes — Tom Webb— Garett— 1.3

    Ravenclaw [1/2]
    • Naam — Faceclaim — Forgarty— Pagina
    • Lola Angie Davis —Nicole Gardiner — calice— 1.4

    • Jayden Daley Howard— Faceclaim — DarkOne— 1.2
    • Asher Felix Wolf— Matous Tichy— Garrett— 1.2

    Hufflepuff [2/2]
    • Halley Elin Halle— Carrington Durham— WrittenWords — 1.2 x Headgirl
    • Caitriona Muirgen Rowan— Sophie Skelton— IrisWestAllen— 1.3

    • Naam — Faceclaim — Remiinds — Pagina
    • Alexander 'Ace' Jason Scofield — Kian Lawley— AdoreDelano— 1.1


    Slytherin [2/2]
    • Zara Isabella Alami — Rania Benchegra— Sprouse—1.3
    • Xia-xing 'Davina' Zhuang— Faceclaim — DarkOne— 1.2

    • Myles August Rosier— Faceclaim — Forgarty—1.3
    • Chase Lennon Nox— Lucky Blue Smith— WrittenWords — 1.3

    VAKKEN

    • Astronomy
    • Charms
    • Defence Against the Dark Arts
    • Herbology
    • History of Magic
    • Potions
    • Transfiguration
    • Alchemy
    • Arithmancy
    • Care of Magical Creatures
    • Divination
    • Muggle Studies
    • Study of Ancient Runes



    QUIDDITCH

    Commentator: Alexander 'Ace' Jason Scofield

    Gryffindor
    • Captain: personage Egorova
    • Keeper:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker: personage Klaar

    Slytherin
    • Captain: Xia-xing 'Davina' Zhuang
    • Keeper: personage Forgarty
    • Chaser: Xia-xing 'Davina' Zhuang
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker:

    Ravenclaw
    • Captain: Asher Felix Wolf
    • Keeper:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker: Asher Felix Wolf

    Hufflepuff
    • Captain:
    • Keeper:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker:



    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden (naam, codes etc is uitgezonder)
    • De huisregels van Quizlet gelden ook hier.
    • Posts worden in correct Nederlands geschreven
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar geef dit aan aan de bovenkant van je post.
    • Alleen ik (calice) maak nieuwe topics aan.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming
    • Meerdere rollen nemen is toegestaan.



    "The school was happily anticipating their Hallowe'en feast'; the Great Hall had been decorated with the usual live bats, Rubeus Hagrid's vast pumpinks had been carved into lanterns large enough for three men to sit in, and there were rumours that Albus Dumbledore had booked a troupe of dancing skeletons for the entertainment".
    - J.K. Rowling


    [ bericht aangepast op 4 okt 2018 - 19:39 ]

    AdoreDelano schreef:
    Mt.

    Iemand die zich geroepen voelt voor een relatie met Ace? Wat voor een dan ook


    Hij is ook een Hufflepuff toch? Ik heb Haley?

    Okee ik reageer even op iedereen tegelijk door een lijstje te maken:

    • Alexander 'Ace': Ik denk dat Ace en Pippa niet perse vrienden zullen zijn. Ace is waarschijnlijk iets te druk voor Pippa
    • Haley: @writtenwords, jaa denk dat de meisjes wel goede vriendinnen kunnen zijn. Beiden nemen ze hun taken als headgirl en prefect serieus, houden ze van boeken lezen en buiten zijn.
    • Davina: Pippa heeft denk ik niet zoveel met Davina.
    • Asher Felix: Pippa is erg geïnteresseerd in deze jongen; aangezien ze best wel verlegen is laat ze dat echter niet zo merken. Maar Pippa heeft het idee dat er meer schuilgaat achter deze outsider/quidditch captain dan op eerste gezicht lijkt.
    • Jayden: Pippa vindt Jayden een vriendelijke en lieve jongen.
    • Chase: @writtenwords, ja denk dat deze twee elkaar totaal niet liggen. Pippa vindt Chase dan ook bevooroordeeld en onvriendelijk. Ze zal niet graag met hem te maken willen hebben.
    • Maxwell: Pippa en Maxi zijn vrienden, Maxi helpt haar van haar vliegangst afkomen en ze heeft erg veel aan hem. Pippa zou hem echter graag als meer dan een vriend zien, maar ze heeft niet echt het idee dat dat gevoel wederzijds ooit beantwoord gaat worden.
    • Caitriona: Pippa vindt Caitriona een heel fijn persoon en zal vrienden met haar kunnen zijn
    • Zara: Pippa heeft niet zoveel met dit meisje


    Nou let me know als je iets anders denkt of het er niet mee eens bent ofzo!

    En ik zou graag op maandag 1 oktober het speeltopic willen openen. Gaat dat iedereen lukken?

    Garrett schreef:
    Zowel Asher als Maxwell zijn af al zoek ik nog een paar relaties c: Wat mij betreft zoek ik de volgende dingen, maar iets anders leuks kan natuurlijk ook altijd!

    Asher:
    -Mensen waar hij IOU's bij open heeft staan (dus die hij geholpen heeft met huiswerk of wat dan ook maar nog geen favor van terug heeft gekregen)
    -Mensen waarvan hij een leuk geheim heeft opgepikt als legilimence
    -Mogelijk iemand die hem niet helemaal als weirdo ziet en die hem als vriend probeert te krijgen of wat company bied terwijl Asher zelf vind dat hij geen vrienden nodig heeft
    -Iemand die Asher in het begin heeft proberen te pesten, maar dat niet gelukt is.


    Cat? Ze heeft zelf ook iets 'vreemds', dus misschien dat ze daarover een beetje kunnen bonden? Daarbij zit het niet in haar karakter om iemand te judgen.
    Voor Maxwell weet ik het niet. Jij wel?

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Misschien kunnen Haley en Cat hele goede/beste vriendinnen zijn?


    Dat kan wel inderdaad. Hun karakters zullen niet snel botsen en misschien kan ze Cat zelfs helpen met het begrijpen wat er is gebeurt met haar opa, terwijl Cat Haley bekend maakt met de wondere wereld van de Muggles?

    AdoreDelano schreef:
    Mt.

    Iemand die zich geroepen voelt voor een relatie met Ace? Wat voor een dan ook


    Ik heb Cat? Misschien kan hij haar haar helpen met Transfiguration en kan zij hem, zeker bij potions, van tijd tot tijd aanstoten als er echt iets belangrijks wordt verteld, zodat hij niets mist wat heel belangrijk is?

    calice schreef:
    Okee ik reageer even op iedereen tegelijk door een lijstje te maken:

    • Caitriona: Pippa vindt Caitriona een heel fijn persoon en zal vrienden met haar kunnen zijn

    Nou let me know als je iets anders denkt of het er niet mee eens bent ofzo!


    Cat zal Pippa meestal wel okay vinden, maar het feit dat ze zichzelf altijd op 1 zet, zal haar nog wel eens een naar gevoel geven, waardoor het nooit echt een hele hechte vriendschap zal zijn. Dat denk ik in elk geval. Ik weet niet hoe jij daarover denkt.

    DarkOne schreef:
    Voor Xia-xing en Jayden ben ik opzoek naar

    Beste/goede vrienden
    Iemand die weet dat Xia-xing een goed hart heeft en probeert haar te helpen om haar goede kant te laten zien.
    Iemand waar Jayden en Xia-xing het niet goed mee kunnen vinden etc.


    Ik denk dat Xia-xing Cat waarschijnlijk alleen al afschrijft door haar afkomst. Voor Jayden weet ik het niet zo goed.

    calice schreef:
    En ik zou graag op maandag 1 oktober het speeltopic willen openen. Gaat dat iedereen lukken?


    Voor mij wel


    Ik heb verder nog niets voor Chase, Ezra, Myles, en Zara. Roep maar!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2018 - 14:02 ]


    Bowties were never Cooler

    Voor Asher zoek ik vooral nog mensen die hij geholpen heeft en om een gunst kan vragen als hij er een nodig heeft. Dit kan van alles zijn, van het helpen met moeilijk huiswerk, onder strafwerk uitkomen of zo'n beetje alles dat je nodig hebt of kunt bedenken.

    Verder vind ik maandag prima, al mag eerder van mij ook ^^

    [ bericht aangepast op 27 sep 2018 - 18:15 ]

    Misschien dat hij haar in de onderbouw veel heeft geholpen met bepaalde vakken en hij er nog niet aan toe ik gekomen om er iets voor terug te vragen?


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Misschien dat hij haar in de onderbouw veel heeft geholpen met bepaalde vakken en hij er nog niet aan toe ik gekomen om er iets voor terug te vragen?


    Klinkt goed c:

    Ik zoek voor Cat nog wel een love-interest/ex/iemand die van haar goedheid gebruik heeft gemaakt om iemand anders jaloers te maken/of iets dergelijks


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Ik zoek voor Cat nog wel een love-interest/ex/iemand die van haar goedheid gebruik heeft gemaakt om iemand anders jaloers te maken/of iets dergelijks


    Ik heb Chase hier wel voor?

    Is goed, maar ze is wel een mudblood, al kan hij technisch gezien haar opa's achternaam gebruiken als hij wil... Dat is een van de sacred 28

    [ bericht aangepast op 27 sep 2018 - 23:30 ]


    Bowties were never Cooler

    ~ Lola Angie Davis ~
    “”
    Faceclaim: Nicole Gardiner





    Over Lola:
    • extravert • persistant • loyal • outgoing • party animal • hard working • confident • can't be alone • bossy • a born leader • won't let anything stop her

    Lola zal dit jaar zich volledig focussen op wie het meisje heeft aangevallen; ze zal een groepje opzetten om de dader op te sporen en gerechtigheid te krijgen voor de misdaden die zijn begaan.

    Even kort wat ik denk:
    • Haley: Lola zou goed overweg kunnen met Haley en zou haar zeker als een vriendin kunnen zien
    • Davina: Lola ziet Davina als iemand waar ze iets aan kan hebben; ze ziet dat Davina gaat voor wat ze wil en dat is iets wat Lola kan waarderen. Lola zou graag vriendinnen met Davina willen zijn.
    • Asher: Lola en Asher spelen samen in het quiditch team. Lola mag Asher. Misschien dat Asher Lola vorig jaar bijles heeft gegeven in potions en hij nog iets terug kan verwachten van haar?
    • Jayden: Jayden zit natuurlijk ook bij Ravenclaw en Lola vindt Jayden een prima gast.
    • Chase: Lola vindt Chase leuker dan ze eigenlijk zou willen toegeven. Maar ze heeft eigenlijk een onwijze crush op hem; ze heeft een zwak voor hoe krachtig hij overkomt en zijn dominantie.
    • Maxi: Lola vindt Maxi een aardige jongen, hij houdt net zoals zij van feestjes en ze zou ook zeker wel vrienden met hem kunnen zijn
    • Ezra: Ezra is wat stiller, waardoor hij niet meteen een voordehandliggende vriend is voor Lola. Maar Lola vindt de jongen grappig en lief.
    • Cat: Lola vindt Cat een beetje een zwak meisje; ze wordt kriebelig van hoe lief en meegaand ze is.
    • Zara: Zara is een krachtig meisje die weet waar ze voor gaat; daar houdt Lola van. Ik denk dat deze twee goede vriendinnen kunnen zijn.

    Maar let me know als je iets anders denkt of iets leuk hebt!


    Ezra is zo goed als af! Ik zal vandaag of morgen even een relatievoorstel lijstje maken, maar voor nu zoek ik alvast de volgende relaties:

    — Een lid van het Slytherin Quidditch team die Ezra (opzettelijk of per ongeluk — Ezra denkt dat het met opzet gebeurde) ruw van zijn bezemsteel afstootte waardoor Ezra hard ten val kwam en door de blessure lang niet kon spelen.
    — Iemand van Hufflepuff waarmee hij goed contact heeft en waarmee hij een soort van pact heeft. Ezra's zusjes zitten namelijk beide in Hufflepuff en hij wilt graag dat iemand een oogje in het zeil houdt en eventueel dingen aan hem doorgeeft als er iets mis is.
    — Een Slytherin waarmee hij aanvaringen heeft/heeft gehad rondom zijn betrokkenheid bij de Muggle community. Ezra's familie staat er namelijk om bekend om Muggles en Witches/Wizards zo dicht mogelijk bij elkaar te willen brengen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb Cat voor de Hufflepuff (:


    Bowties were never Cooler

    Egorova schreef:
    Ezra is zo goed als af! Ik zal vandaag of morgen even een relatievoorstel lijstje maken, maar voor nu zoek ik alvast de volgende relaties:

    — Een lid van het Slytherin Quidditch team die Ezra (opzettelijk of per ongeluk — Ezra denkt dat het met opzet gebeurde) ruw van zijn bezemsteel afstootte waardoor Ezra hard ten val kwam en door de blessure lang niet kon spelen.
    — Iemand van Hufflepuff waarmee hij goed contact heeft en waarmee hij een soort van pact heeft. Ezra's zusjes zitten namelijk beide in Hufflepuff en hij wilt graag dat iemand een oogje in het zeil houdt en eventueel dingen aan hem doorgeeft als er iets mis is.
    — Een Slytherin waarmee hij aanvaringen heeft/heeft gehad rondom zijn betrokkenheid bij de Muggle community. Ezra's familie staat er namelijk om bekend om Muggles en Witches/Wizards zo dicht mogelijk bij elkaar te willen brengen.


    Ik heb Chase voor de slytherin?

    ik ben bezig met Myles af te werken en ga zo ook gauw aan de slag met mijn Ravenclaw meid ^^ Ik vroeg me trouwens af in welk jaar de rpg zich afspeelt? ^^ is voor mijn rol zo acuraat mogelijk te maken


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH