• wat vind jij van je klas ??

    ik haat mijn klas echt zo hard :(

    Ik heb egt zo leuke klas. maar dat komt ook omdati k al in de 4e zit en iedereen respecteerd elkaar.

    mijn klas is wel oké


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb egt zo leuke klas. maar dat komt ook omdati k al in de 4e zit en iedereen respecteerd elkaar.


    weetje ik zit ook in het 4de

    Mijn klas is een kutklas vol stumpertjes die denken dat ze alles zijn.

    En als ik ze een stoot geef gaan ze janken.

    Like.. Ze lachen om hun eigen grappen. De jongens dan he. En dan lachen ze ook nog als mensjes die niet helemaal goed in hun bovenkamertje zijn.

    Ze zeggen altijd vieze nepneger omdat ik Vroeger Urban was. En het ergste is? Ze hebben zelf totaal geen stijl. Hun stijl is zooooooo 2007.. TSSSS! *Gayhandje*

    De meiden zijn wel leuk om mee te praten zegmaar ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)

    weetje ik zit ook in het 4de


    oke, waarschijnlijk moeten die leerlingen dan nog flink ontwikkelen in hun karakter om andere mensen te begrijpen en te accepteren

    en tuurlijk met de een kan je het iets beter vinden dan met de ander. Ik heb ook een clubje in de klas waar ik veel mee om ga maar ik praat en doe ook veel samen met alle jongens in de klas waarik ook goed mee kan opschieten. ondanks dat ik TH fan ben. Ze zeggen natuurlijk wel het is niet mijn muziek of waarom luister je naar duitsers maar dan zeg ik ook gewoon ik vind het muziek gewoon goed en ik snap dat jullie het niks vinden. Maar als wij technologie hebben komen ze altijd wel even naast mij zitten om mee te luisteren als ik muziek luister dus ze tonnen wel de interesse

    Pff...de jonges in mn klas zijn bijna allemaal kut..buite 2,, de ene is n beetje gay en de andr is gwn zoon babbelkous:P
    En dan de meisjes..pakt da de helft daarvan wel toffe zijn...
    maar alle jonges bij mij in den klas hebbe altij comentaar op mijn klere...die zijn altij n beetje 'anders dan de andere' zal ik maar zeggen en dan krijg ik altij van die comentaar van "ist nu al carnaval?" of zoo van die dinge...Njaa..ni moeilijk duzz da ik ze niet moet:((


    Live for something or die for nothing

    Mijn klas is superleuk<3 Vorig jaar zat ik in een !@#$klas, en aan het eind van het schooljaar heb ik alles aan the parents van mij verteld, mn pa ging gelijk mijn mentor mailen en toen mocht ik naar deze klas<3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    mijn klas is egt super leuk en gezellig :D
    we zijn egt een groep.. geen buitenbeentjes enzoo geen gepest..
    mrja komt omdat ik al mbo doe xD
    en er is maar een jonge in de klas :P


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    ik vind mijn klas egt super:P
    kan met bijna iedereen opschieten, wel jammer dat we volgend jaar alweer gesplitst worden:(.


    I am an idiot, I move.

    mijn klas is wel chill op een paar mensen na

    maar dat heeft elke klas ;)

    ik ben egt blij dat ik in deze klas zit er zijn tog een paar klassen met alleen maar **** kinderden..


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    kzit maar me 4 mense in een klas :P
    kei leuk ^-^
    en dan hoef ik ook nog alleen maar donderdag&vrijdag naar school te gaan ^-^
    nie moeilijk als je deeltijds gaat werken ^-^
    echt leuk!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn klas is echt te gek. We zijn allemaal zo verschillend als dag en nacht, maar als het erop aankomt, dan zijn we er wel voor elkaar. Natuurlijk, af en toe kan ik ze echt schieten, maar ik denk dat dat normaal is. Ik ben blij met mijn klas, laten we het daarop houden.


    History is not hatred.

    Nou... de jongens hebben en te groot ego en doen gay. De meiden zijn fantasieloos(draag jij pumps? Cool die draag ik morgen ook!) en door hun stinkt de klas 24/7 naar nagellak =.=

    Mwah, Myn klas is wel heel gezellig hoorr ^^
    maar er zit 1 joch in me klas daar heb ik een schijt hekel aan, Omdat hij me echt vaak pest over me uiterlijk ensoow,en myn styl. Maar daar heb ik schijt aan, en de anderen heb ik mega veel lol mee! :D

    Ik zou myn klas niet willen ruilen voor een ander,Behalve dat joch x'D

    x