• Allow..
    Ik heb een maand of 3 terug een jongen leren kennen het broertje van een vriendin van mij.. hij woont in belgië en ik in NL.. alleen het probleem is ik ben hartsikke verliefd op hem ik kan hem niet meer uit me hoofd zetten. wat moet ik doen om te kijken of hij ook op mij is? Hooi schat zeggen ofzo? ik weet het echt niet willen jullie me alsjeblieft helpen? :) en kan dat wel zo internet relatie

    xx Laura

    Nou... internet relatie. Ik heb het er niet echt voor, heb het ook al eens gehad. En ik vond het echt vervelend dat ik die jongen nooit zag. Maar als jij je er dan echt goed bij voelt, kun je dat wel doen hé.
    En, als jullie elkaar dan toch eens zouden zien dan zou het natuurlijk wel leuk voor je zijn. Je moet nog steeds zelf je beslissingen nemen, dus ga er nog eens een nachtje over slapen zou ik zeggen.
    x.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    -Schreeuwende en dwingende titels sind verboten..- *verandert:Y)*


    Wie du mir, so ich dir.

    Ehm, het tegen hem zeggen? Dat is sowieso eerlijker.


    Mew <3

    Ja kan in de Vakanties afspreken enzo ^^
    anders ja dan heb je een internetrelatie!
    Vervelende situatie!


    Your Butt is Mine!

    zoals justxperfect ^^ al zei hij vraagt vaak of ik met hem wil afspreken.. maar hebben jullie tips hoe ik he tkam vertellen enzo

    Niemand?:O

    zoals justxperfect ^^ al zei hij vraagt vaak of ik met hem wil afspreken.. maar hebben jullie tips hoe ik he tkam vertellen enzo

    Eeeuh ergewoon over beginne, en hoe is het in de Liefde? en dan moet je hem een suntiele hint geven mss ;)


    Your Butt is Mine!

    okee ^^
    jaa zoiets had die ook eens bij mij gedaan alleen toen vond ik hem niet echt leuk maar nu dus wel xD en hij zij van en hoe ist in de liefde enzo en daarna zei die op wat voor jongens val je enzu

    okee ^^