• Lieve users,

    Onlangs zaten we nog eens te kijken naar de verschillende suggesties die door jullie worden aangedragen en we kwamen daarbij uit op de onzichtbare modus. Deze zou ervoor zorgen dat niemand weet dat je online bent en je dus ook niet gestoord kan worden terwijl je aan je profiel/creatie/etc werkt. Helaas is deze modus qua programmeren voorlopig gewoon niet haalbaar, maar in plaats daarvan hebben we een ander idee waar we graag jullie meningen over zouden horen!

    Naast de 'online' functie, zaten we te denken aan een 'niet storen' optie. Deze status zou je zelf kunnen aanpassen en laat andere users zien dat je even bezig bent en niet in staat om op korte termijn berichtjes te beantwoorden. Deze status zou na een bepaalde tijd (bijvoorbeeld een uur) weer veranderen naar 'online' zodat je hem niet vergeet uit te zetten.

    Natuurlijk willen we hier graag jullie mening over horen! Zien jullie een extra optie naast 'online' zitten? Zou je er gebruik van maken? Of ben je er juist tegen en waarom? Al jullie feedback is van harte welkom!

    Liefs,
    Het moderatorteam


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik vind het niet nodig. Ik antwoord op PB's en GB's en forumberichten als ik er zin in en tijd voor heb, dus dat moeten mensen maar accepteren. :Y) Ik zou het niet gebruiken. En ik vraag me af wat voor zin het zou hebben, want ik vind niet dat ik mezelf hoef te verantwoorden als ik even niet meteen reageer op iets.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik zou het graag zien gebeuren (: als ik aan het schrijven ben op Q of bezig ben met mod-werk, word ik graag niet gestoord. Dan vind ik het jammer dat ik niet kan reageren op topics/andere users en wil ik niet dat zij denken dat ik ze laat zitten (if that makes any sense).


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Niet zichtbaar online zijn zou ik een fijne optie vinden maar ik kan me voorstellen dat dat lastig programmeren is. Deze optie is wat mij betreft niet nodig. Als ik niet antwoord, antwoord ik niet en heb je pech. Ik zou hem denk ik niet gebruiken.

    Wel super dat jullie nadenken over haalbare alternatieven!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Niet storen, als je Afwezig er nog bij doet hebben we weer een stukje MSN terug hahaha. Maar ik zou het wel een goede optie vinden. I mean ik weet niet of ik het zou gebruiken, maar dat betekent niet dat het geen goede feauture zou zijn.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ga het niet gebruiken, als ik ergens niet op antwoord dan snappen mensen neem ik aan zelf wel dat ik dus met iets anders bezig ben. Maar als anderen er wel baat bij hebben, why not?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik snap het nut hiervan eigenlijk niet — als je ergens anders mee bezig bent, reageer je toch gewoon niet? (‘: Dat is net zoiets als online komen op whatsapp en niet meteen op al je berichten reageren. Dat heeft met een stukje mindset te maken: ‘je hoeft niet binnen 0,1 seconde te reageren’.
    Daarbij gaan mensen alsnog op topics reageren of je GB’en / PB’en, ook al staat er minuscuul op je profiel: ‘niet storen’.

    Voor mij dus (enigszins) nutteloos, maar als de meerderheid het wil: go ahead.


    Ik zelf vind het niet nuttig. Als ik iemand wat stuur ga ik er vanuit dat zij reageren als zij tijd hebben .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Imelda schreef:
    Ik vind het niet nodig. Ik antwoord op PB's en GB's en forumberichten als ik er zin in en tijd voor heb, dus dat moeten mensen maar accepteren. :Y) Ik zou het niet gebruiken. En ik vraag me af wat voor zin het zou hebben, want ik vind niet dat ik mezelf hoef te verantwoorden als ik even niet meteen reageer op iets.

    Grotendeels ben ik het hiermee eens. Zelf reageer ik eveneens wanneer ik zelf wil, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die hier baat bij hebben en het liefst op zo'n manier aan een ander wil laten weten wat de reden is.


    [ heaven knows ]

    Als er ook maar een paar mensen dit graag zouden gebruiken is het toch ook prima? Ik bedoel de mensen die het niet gebruiken zit het niet in de weg toch?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Abraxos schreef:
    Ik snap het nut hiervan eigenlijk niet — als je ergens anders mee bezig bent, reageer je toch gewoon niet? (‘: Dat is net zoiets als online komen op whatsapp en niet meteen op al je berichten reageren. Dat heeft met een stukje mindset te maken: ‘je hoeft niet binnen 0,1 seconde te reageren’.
    Daarbij gaan mensen alsnog op topics reageren of je GB’en / PB’en, ook al staat er minuscuul op je profiel: ‘niet storen’.

    Voor mij dus (enigszins) nutteloos, maar als de meerderheid het wil: go ahead.

    Ik sluit me hier bij aan. Ik kan me echter voor bijvoorbeeld mods of anderen met een functie op Q voorstellen dat zoiets nuttig is, zodat zij Q ook nog voor hun eigen plezier kunnen gebruiken, zonder zich bezwaard te voelen dat ze niet meteen op alle functiegerichte berichten reageren.


    From these ashes, I will rise

    Frodo schreef:
    Ik zou het graag zien gebeuren (: als ik aan het schrijven ben op Q, word ik graag niet gestoord. Dan vind ik het jammer dat ik niet kan reageren op topics/andere users en wil ik niet dat zij denken dat ik ze laat zitten (if that makes any sense).

    same. het zou wel handig zijn, want zo hoef ik het niet elke keer te vermelden dat ik druk bezig ben. ik heb ook meerdere keren gehad dat iemand me nodig had en verwachtte dat ik meteen antwoordde of dat iemand meerdere berichten achter elkaar stuurde en zo hoopte dat ik sneller antwoordde. het is best vervelend, want zo heb ik toch de neiging er op te reageren. zo'n status zou het wel meehelpen, want dan weet de ander er ook meteen van (zonder dat ik het elke keer hoef te vermelden).

    [ bericht aangepast op 15 nov 2018 - 20:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Imelda schreef:
    Ik vind het niet nodig. Ik antwoord op PB's en GB's en forumberichten als ik er zin in en tijd voor heb, dus dat moeten mensen maar accepteren. :Y) Ik zou het niet gebruiken. En ik vraag me af wat voor zin het zou hebben, want ik vind niet dat ik mezelf hoef te verantwoorden als ik even niet meteen reageer op iets.

    Helemaal mee eens (:

    Maar ik kan me voorstellen dat het voor wat drukkere users/mods wel nuttig zo zijn


    I am an idiot, I move.

    GroIsch schreef:
    Als er ook maar een paar mensen dit graag zouden gebruiken is het toch ook prima? Ik bedoel de mensen die het niet gebruiken zit het niet in de weg toch?


    Dit ^
    Ik zou het zelf denk ik niet gebruiken, omdat ik meestal reageer wanneer het uitkomst, en ik vind het ook niet erg om even te wachten. Maar er zijn super veel functies die niet door iedereen worden gebruikt en er wel zijn, dus waarom niet? Altijd handig voor de mensen die het wel gebruiken ^^
    (Tenzij dit natuurlijk veel programmeer werk is voor 5 users die zich melden, maar anders zeg ik; gewoon doen!)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    GroIsch schreef:
    Als er ook maar een paar mensen dit graag zouden gebruiken is het toch ook prima? Ik bedoel de mensen die het niet gebruiken zit het niet in de weg toch?


    This. (:


    26 - 02 - '16

    Imelda schreef:
    Ik vind het niet nodig. Ik antwoord op PB's en GB's en forumberichten als ik er zin in en tijd voor heb, dus dat moeten mensen maar accepteren. :Y) Ik zou het niet gebruiken. En ik vraag me af wat voor zin het zou hebben, want ik vind niet dat ik mezelf hoef te verantwoorden als ik even niet meteen reageer op iets.

    Dit dus.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."