• Dit kindje is verliefd op iemand in haar sgool. But iedereen kent die gast en heel de sgool kent mij als: 'het meisje met haar TH-trui'
    Like; ik had zo een bepaald moment het gevoel dat hij ook op mij was. Efentjes vertellen; Het was speeltijd en die jongen gaf zo aan een meisje van mijn klas een stuk wafel. En iemand die ik ken vroeg ook een stuk. Nou, die jongen keek zo eerst naar mij en dan zei die; 'Alleen lelijke meisjes krijgn een stuk.' Het punt is nu dat hij dat zei nadat hij naar mij keek. *trots*
    En van gisteren hij duwde mij zo en toen wou ik hem slaan but hij keek zo keilief en lachend in mijn ogen dat ik het niet kon. *verliefde zucht*

    Ohw.. x')

    Mss moet je is proberen aan zijn e-mail adres te komen ? Of GSM-nummer ? x]


    A. ikmisje.

    like jij vind da normaal? dat hij je lelijk noemt? en dat die je duwt? dat zijn tog echt wel symphtonen van pestkoppen.. Maargoed als je echt zeker weten verliefd op hem bent stuur hem dan eens een sms Of vraag zijn msn en praat daar met hem.. nouja veel suc6
    xx Laura

    like jij vind da normaal? dat hij je lelijk noemt? en dat die je duwt? dat zijn tog echt wel symphtonen van pestkoppen.. Maargoed als je echt zeker weten verliefd op hem bent stuur hem dan eens een sms Of vraag zijn msn en praat daar met hem.. nouja veel suc6
    xx Laura


    Hy noemt haar tog niet lelijk ?? x')


    A. ikmisje.

    like jij vind da normaal? dat hij je lelijk noemt? en dat die je duwt? dat zijn tog echt wel symphtonen van pestkoppen.. Maargoed als je echt zeker weten verliefd op hem bent stuur hem dan eens een sms Of vraag zijn msn en praat daar met hem.. nouja veel suc6
    xx Laura

    Efentjes vertellen; Het was speeltijd en die jongen gaf zo aan een meisje van mijn klas een stuk wafel. En iemand die ik ken vroeg ook een stuk. Nou, die jongen keek zo eerst naar mij en dan zei die; 'Alleen lelijke meisjes krijgn een stuk.' Ik kreeg juist geen stuk. --'

    Vraag zijn nummer
    Vraag zijn nummer :')
    Nou, ik zou gewoon eens lichtjes gaan informeren bij mensen die hij goed kent of ie wat voor je voelt.
    Jongens plagen namelijk meisjes graag die ze graag hebben. :')


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Vraag zijn nummer
    Vraag zijn nummer :')
    Nou, ik zou gewoon eens lichtjes gaan informeren bij mensen die hij goed kent of ie wat voor je voelt.
    Jongens plagen namelijk meisjes graag die ze graag hebben. :')

    da laatste weet ik cus dat heb ik vorig jaar ondervonden

    Mijn twinsis is verliefd!

    oeeh, niks mooier dan u tweelingzusje gelukkig zien <3


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Mijn twinsis is verliefd!

    oeeh, niks mooier dan u tweelingzusje gelukkig zien <3

    :$

    (...)
    :$
    niet bloze kind XD

    weetje wat er pas schaamtelijk is?
    Laura de berichte van je lief late leze; da theeft ze dus in godsdienst gedaan, en zij zo voor heel de klas: Ma gij slijmbal eigelijk! XD kzat daar ze, me ne rooie kop xD


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Verliefd zijn is soms zo Kut he! xD
    ik Was*Mss ben* verliefd op een jonge op men klas :O maar ik kan der nooit een relatie meebeginne omdat dat gewoon niet kan!


    Your Butt is Mine!

    Verliefd zijn is soms zo Kut he! xD
    ik Was*Mss ben* verliefd op een jonge op men klas :O maar ik kan der nooit een relatie meebeginne omdat dat gewoon niet kan!


    En wrm kanda zo hard niet ?? x)


    A. ikmisje.

    (...)

    En wrm kanda zo hard niet ?? x)

    Omda ... Da men Ex is .. en da is ng ZAK xD en toch ben ik daar ng verliefd op :O ik ben soms zo boos opmezelf hexD


    Your Butt is Mine!