• KLIK

    Diep van binnen gaat over het jaar 2891, een aantal vele jaren vanaf nu dus en het is een fantasie verhaal. Het verhaal speelt zich af in het prachtige Italië, zonder technologie of wat dan ook. Want dit is in de loop van der jaren verdwenen.
    Een gevaarlijk gif heeft zich verspreid, iets wat ooit een hulp middel moest worden is nu veranderd in een levensbedreigend middel. Elk persoon die dit middel heeft genomen zal binnen een week en twee maanden een speciale kracht ontwikkelen en men moet deze mensen zien te vangen, de aarde word een hel door de mensen die hun krachten niet onder controle hebben. Daarom is er een enorme gevangenis gebouwd, met speciale bewaking, wapens en martelkamers. Als jij tegen spartelt zal je zwaar gestraft worden, een straf die je je hele leven lang niet meer zal vergeten. De pijn, je eigen geschreeuw..

    De gevangenis staat in Italië, de gevangenis is in een berg gebouwd en heeft een enorm lang stelsel onder de grond. In het begin word je bekeken, getest en bekeken hoe gevaarlijk je bent. Als de mensen van de gevangenis met je kunnen werken en je kunnen helpen je kracht te beheersen blijf je op de eerste verdieping, dan is nog enige kans om vrij te komen. Maar hier blijven alleen de gaves als gedachten lezen zitten.
    Op de tweede verdiepingen zitten de mensen die ze nog in bedwang kunnen houden, ze zitten al iets dieper in de berg maar worden nog verzorgd, ze werken en zo proberen ze alsnog naar de eerste verdieping te komen. In de hoop dat ze vrij kunnen zijn.
    Op de derde en laatste verdieping moet je niet zitten, want dit is niet eens meer een verdieping. Hier zitten de mensen die echt niet met hun gave kunnen omgaan en die sterk zijn, sterk genoeg om dingen te kunnen vernietigen en de mensheid in gevaar te brengen. Deze mensen worden in een ondergronds stelsel gegooid waar je af en toe een watervalletje tegen komt die is na gebouwd, oude graven of oude uitziende huizen die hier zijn gebouwd. Over deze verdieping gaat deze RPG, wij gaan 10 mensen spelen die een zware gaven hebben en er niet mee om kunnen gaan. Wij zijn de eerste tien mensen die in verdieping 3 terecht komen en er nooit meer weg zullen komen. Dan is het de vraag : Hoe ga je het met elkaar uit houden of ga je je eigen weg? Vergeet niet dat er ook ondergronds vleeseters kunnen zitten die speciaal hiervoor gemaakt zijn.

    Is dit iets?

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 19:54 ]


    .

    Mij lijkt het wel iets. Als het iets wordt, wil ik graag meedoen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    Mij lijkt het wel iets. Als het iets wordt, wil ik graag meedoen.


    That is a perfect copy of reality.

    I really like the idea.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    I really like the idea.


    thankyou


    .

    Tolstoy schreef:
    Mij lijkt het wel iets. Als het iets wordt, wil ik graag meedoen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    lijkt me wel wat. ik wil wel meedoen


    Everything is possible,you just had to believe

    Simbaaa schreef:
    lijkt me wel wat. ik wil wel meedoen


    Je kan je nog inschrijven, ik heb hem namelijk al op het topic gezet..klik


    .

    Het lijkt me wel wat maar ik heb geen zin om het te lezen sorry ik hou niet van verhalen(A)


    tiptoe through the tulips...

    RoryWilliams schreef:
    Het lijkt me wel wat maar ik heb geen zin om het te lezen sorry ik hou niet van verhalen(A)


    Het is een RPG.....


    .