• ok vertel maar uit alle details hoekje per hoekje hoe je daggie was

    Omg kewl topic ^^
    Uh, ik had eerst Grieks, toen Engels en toen was ik volgens hem te laat, maar we hebben 5 min. 'overstaptijd' en ik was maar 3 min. te laat! :O En toen.. hadden we Latijn en dat was weer saai, toen hadden we Frans en werd de halve klas eruitgestuurd (ik niet, want de Franslerares is fan van mij :'D). Enne.. toen hadden we tekenen en economie.. en toen waren we uit! (yeah)
    Boeiend he? En nu wacht ik tot mijn zusje thuis is met mijn sleutels zodat ik naar pianoles kan -_-'


    I clicked my heels and wished for you.

    saai, zoals altijd. School, en dan even snel langs de winkel voor een croisantje. En toen weer naar huis gefietst. x) En toen op quizlet. (:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Eerst stond ik op
    ' leef ik nog? '
    7:12 op klokkie en had GEEN herhaal GEEN zin om op te staan. Ik pak Loops ( hmmm ) en giet het in me kommie en ga eten ( mjham ) ' pff school ' sla me broer omdat ie Bill nadoet en pak me fiets. Kom binne op school gaan ze me uitschelden voor th-freak en me slaan kom ik in de klas ga ik naast Lynn zitten word ik eruit gesmeten.. dan latijd nog paar andere k*t lessies en dan: party time.. NOT.. studeren voor exames :( en dan ging ik achter de computer zitten en wat quizletten en dan maakte ik een topic tell me your day en nu maak ik een reactie die zo gaat

    Eerst stond ik op
    ' leef ik nog? '
    7:12 op klokkie en had GEEN herhaal GEEN zin om op te staan. Ik pak Loops ( hmmm ) en giet het in me kommie en ga eten ( mjham ) ' pff school ' sla me broer omdat ie Bill nadoet en pak me fiets. Kom binne op school gaan ze me uitschelden voor th-freak en me slaan kom ik in de klas ga ik naast Lynn zitten word ik eruit gesmeten.. dan latijd nog paar andere k*t lessies en dan: party time.. NOT.. studeren voor exames :( en dan ging ik achter de computer zitten en wat quizletten en dan maakte ik een topic tell me your day en nu maak ik een reactie die zo gaat

    Mijn dag ;
    Werd te laat wakker , fietste met een vermoeide hoofd naar school vervolgens kregen we te horen dat we elke pauze corfee hadden [ mishandeling toch?]
    Nederlands proefwerk. 2 cijfers terug waarvan 1 goeie en 1 slechte:P Te laat komen in de les door corfee.. :D zo'n eehm half uur xD Beetj huiswerk maken op school .. Beetj niets doen .. En geen school meer hebben:P
    Xx


    Pictures fade away, but memories are forever

    @Parabelly: Wow, nu al examens! Gaat het goed tot nu toe?


    I clicked my heels and wished for you.

    was echt leukkk, ik ben naar maastricht gegaan met mn zus mee. eerst haar les gevolgd, ze had er maar 1, en toen zijn we de stad in gegaan. heb allemaal accesoires gekocht enzo. super gezellig! en vanavond ga ik naar mn oom zn verjaardag :). x

    @Parabelly: Wow, nu al examens! Gaat het goed tot nu toe?

    redelijk :S

    ik ging naar school... leraren gingen me lastig vallen met de tentamendingesen... daarna zwemmen met de klas(hoera)


    I am an idiot, I move.

    Ik zal mijn dag wel even omschrijven.

    Saai


    I recycle my thoughts.

    Mijn Dag Begon Al Slecht Toets Niej Goe Geleerd En Dan Ebde Prijs! Daarna Waren De Jongens Nogwa Aan Het Kakken En Mij Weeral Aan Het Schoppen. Onder Mijn Voeten Gekregen Door De Juf! Daan Die Op Mijn Kont Sloeg ! Daar Kank Echt Niej Mee Leven. Men Vriendin Aan Al De Jongens Aan Het Vragen Of Ze Het AanWouden Met Mij ! Vraagt Ze Het Aan Daan Dan Zegt Hij Dat Ik Al Van Hem Ben ! Whaaa Mijn Dag Was Slecht !


    I'm invisible.

    Eerste twee uur vrij, wat denk je? Wordt ik om kwart over 7 wakker... toch maar weer verder slapen en een uur later eruit gaan. aankleden, haar stylen make-up, naar beneden computer aanzetten, eten, computeren, snel haasten met tas inpakken naar buiten gaan met roxanne naar school fietsen.
    3 fucking uur achter elkaar wetenschapsles en een website in elkaar flansen met koen.
    pauze en ff ongemerkt naar Esther kijken(A)
    erachter komen dat je naar de ortho moet en in alle haast op je fiets springen. doodnormaal en fucking op je gemakje bij de ortho aankomen. Naar binnenlopen en op het scherm kijken. reactie: "What??? kwart voor 2???" En ontdekken dat je nog een halfuur moet wachten en dus gewoon met esther die schijnbaar net nadat ik weg was naar ons toe kwam, kon praten. En dan baal je.
    Weer naar school. Geen zin in engels hebben dus nog ff naar de automaten, drop kopen en 10 minuten (die in je eentje eindeloos lang zijn zo zonder iPod) wachten.. Naar wiskunde gaan en constant drop kanen, wat niet mag. 300 keer smsjes checken, omdat ik behoefte aan had contact. niet dat ik dat in de klas niet had, maar ik had gewoon zin om met iemand anders te praten:P
    en toen... bio, film kijken over reuzen.. (ik had de vorige les door de klas geroepen: "HEUJ DAS HAGRID" bij zo'n plaatje van zo'n "reus", mensen met een groeiafwijking dus. Schijnbaar vonden ze dat grappig.. Isabel had zelfs de slappe lach:|) roept Timo: "hee das Hagrid" niemand lachen.. ik zo vet chaggie: "Das mijn grapje! En daar lachen alleen maar mensen om als ík het vertel." helaas houdt schepers mij altijd in de gaten, hijs vorig jaar mijn mentor geweest, dus kent mij. Toen had ik dus geen kans om drop te eten:(
    Toen mochten we tien minuten eerder weg en ging ik weer met roxanne naar huis. Nog ff bij mij wat gaan lullen en drinken. Vervolgens achter de computer ploffen en beetje msnn.. en afvragen waarom yentl al focking 4 dagen níet online is gekomen:S echt raar hoor:S normaal gesproken zo'n 1/2 deel van de dag online:O
    op quizlet ook al niet meer sinds... 31 mei 2008 - 18:35
    jaa ik ben haar groupie^^
    En... toen werd ik door me ma van de computer geschopt omdat ik naar oma moest, zoals op iedere dinsdag en vervolgens een halfuur lang getreuzeld en daarna teringsnel gefietst(A) drie keer bijna aangereden (voor mij valt dat nog best mee) en toen gegeten en nu zit ik te quizletten, straks nog gs leren en dan omkleden en naar ballet en als ik dan in bed lig, vraag ik me af:
    Waarom is mijn leven zo saai??


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Wekker loopt af om 7.20 besluit nog 10min te slapen.
    7.30 nog 10 min
    7.40 nog 5 min
    7.45 sta op. neem me kledij doe ze aan(ga als journaliste x'D)
    om 8.00 staat Stephen en Carmen aan me deur, gaan we naar school om 8.15 zijn we op school.
    Ik en Stephen gaan kinderen intervieuwen over 'het Leo-schandaal'
    eerste Lesuur Frans.. boring
    2de lesuur Nederlands... Mondeling examen
    3de lesuur Moraal examen
    4de Lesuur Wiskunde laatste les van het jaar
    5de Lesuur Nederlands... boring
    6 & 7 Muziek Examen
    dan rondhangen aan de winkel bij de Dender.
    sow dat was het wel


    death to the one at the end of the serenade.

    Mijn dag was saai,saai saai :(
    heb wel iemand recht op z'n neus geslagen (A)
    maar twas zijn eigen schuld ze:P

    x


    Erase and Replace

    Uitgeslapen tot half 10 ongeveer xd
    en toen ging ik me werkstuk maken, duurde heel lang. Toen even de hitkrant gehaalt xd

    Uitgeslapen tot kwart over 10.. nachtmerrie gehad :S Het kwam er op neer dat ik me moest omdraaien in mijn bed (want ik was wel 'bij bewustzijn', maar ik droomde gewoon:P) om veilig te zijn, maar dat lukte niet! :(
    Dus toen werd ik maar gewoon wakker en ging ik 's middags naar de hockeyclub om naar mijn pa's wedstrijd te kijken en nu zit ik te msn'en ^^


    I clicked my heels and wished for you.