• Hoii! :)

    Ik heb een verhaal dat gaat over een zeemeermin, Emily, en in mijn oorspronkelijke plot had zij een zus Cordelia. Echter zijn Emily en Cordelia in eerste instantie voortgekomen uit Meespeelverhalen (MSV's), en is Cordelia niet 'mijn eigen' personage. Ik heb daarom besloten om het plot van Emily te veranderen en daarmee dus ook wie haar zus is.

    Maar ik zit nu echt om een goede naam verlegen. :( Ik vind het superlastig, haha, want de zus in kwestie moet wel een echte zeemeerminnennaam hebben (de naam wordt bedacht door de mensen die haar gevangen nemen), maar ondertussen moet het niet op Cordelia lijken, want dan ga ik automatisch in mijn hoofd weer Cordelia van haar maken. Het moet dus een uniek persoon worden met een unieke naam.

    Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd, want ik probeerde het beknopt te houden maar het is misschien iets te ingewikkeld :P. In ieder geval, als je dit leest, bij voorbaat al bedankt voor de moeite van het doorlezen van mijn uitleg! Hopelijk weet je een leuke suggestie :3.

    Groetjes Marjanne

    Ps: ook handig om te noemen, de namen van haar andere zussen!
    Kelly - Sofia - Dianna - Emily - ... - Amanda - Avalon - Lorelei - Greta

    [ bericht aangepast op 13 dec 2018 - 13:46 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cora
    Ariana


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Chibs schreef:
    Cora
    Ariana


    Thanks! Dat helpt wel, ook om inspiratie op te doen. Misschien ook handig om te noemen, de namen van haar zussen:
    Kelly - Sofia - Dianna - Emily - ... - Amanda - Avalon - Lorelei - Greta


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Evi
    Evita
    Vera


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Celeste?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Miranda
    Moah
    Nikita
    Levy


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Dankjulliewel! Ik ga nog even nadenken welke het wordt maar waarschijnlijk wel eentje van jullie suggesties :) Gelukkig is ze nog niet aanwezig in het verhaal, dus ik heb nog even, maar ik zal laten weten wat de uiteindelijke keuze is geworden!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Heb je al in het grote namentopic gekeken? Die staat als het goed is hier ergens op het forum...
    Ik moet er alleen ook altijd zelf naar zoeken, dus ik weet niet precies waar (A)


    It's never gonna happen, Guys.

    Haha nee had ik nog niet naar gekeken! Maar ik denk wel dat ik een naam heb... Wat vinden jullie van de naam 'Maggy'? Afkorting van Margaret, maar dat betekent dus 'Dochter van de zee, parel'. Vind ik wel toepasselijk :D


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain