• Morgen moet ik voor Engels een speech geven over “What makes the world go round”, en ik als idiootje ga het dan geven over waarom chocolade essentieel is in het leven. Waarom ook niet.
    En nu zat ik te denken, over domme onderwerpen gesproken, dat ik op de basisschool eens een werkstuk heb gemaakt over aardappels (en vreemd genoeg kreeg ik er een 10 voor?).
    Dus nu vroeg ik me af, hebben jullie ook wel eens zo’n gek onderwerp gebruikt? Of ben ik het enige random idiootje hier?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Mja ik had wel eens een spreekbeurt gedaan over vogels alleen de grap was dat ik mijn parkiet had meegenomen en het een prachtig idee vond om het los rond te laten vliegen. Mijn klasgenoten vonden het echt geweldig alleen de lerares piste bijna in haar broek want het bleek dat ze een fobie voor vogels had en ging die parkiet nou net op haar hoofd zitten.

    Ik heb spreekbeurten gedaan over Harry Potter, vuurwerk, make-up en the Titanic. Die laatste duurde 3 kwartier en ik deed die samen met een klasgenootje (';

    Oh ja en ook nog over konijnen en toen bracht mijn moeder m'n konijn langs ^^

    [ bericht aangepast op 19 dec 2018 - 20:02 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ik herinner mij goed een klasgenoot deed het over chocolade en die had het ook meegenomen waardoor ze dikke pluspunten kreeg.

    Ik hield hem altijd over scouting, gezien ik daar zit, astma, dolfijnen of uilen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb in groep 8 werkstukken gemaakt over slangen en over komodovaranen. Vraag niet hoe ik op dat laatste onderwerp kwam.

    Ik ken zelfs iemand die haar profielwerkstuk heeft gedaan over of chocola gezond was! Het antwoord was overigens ja

    Zelfs heb ik wel eens een werkstuk gedaan over veen- en gletsjerlijken. Als twaalfjarige. Mijn meester moet zich zorgen gemaakt hebben :')


    From these ashes, I will rise

    Neaganan schreef:
    Mja ik had wel eens een spreekbeurt gedaan over vogels alleen de grap was dat ik mijn parkiet had meegenomen en het een prachtig idee vond om het los rond te laten vliegen. Mijn klasgenoten vonden het echt geweldig alleen de lerares piste bijna in haar broek want het bleek dat ze een fobie voor vogels had en ging die parkiet nou net op haar hoofd zitten.

    Ik moest hier wel een beetje om lachen oeps


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb ooit een werkstuk + presentatie over Donald Duck gedaan :'D was wel de basisschool haha


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    In groep 5 deed ik een spreekbeurt over oud-keeper Edwin van de Sar. Waarom? God knows.


    ars moriendi