• Hoi allemaal,

    Mijn goede voornemen is om te stoppen met nagels bijten.
    Dit heb ik al verschillende keren en dan lukt het tijdelijk maar zodra ik op scoutingkamp ga of na een paar maanden dan mislukt het weer.

    Mijn goal is om voor de carnaval lange nagels te hebben (in de lengte die voor mijn werk mogen)

    Hebben jullie nog tips? Dingen als kauwgom bijten, in een knijpbal knijpen werken niet echt voor mij heb ik ontdekt. Ook van dat vieze spul werkt helaas niet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    I feel you, haha. Wat bij mij echt werkt is gekleurde nagellak opdoen. Verder ben ik min of meer uit mezelf gestopt met bijten, op één nagel na. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MadaIena schreef:
    I feel you, haha. Wat bij mij echt werkt is gekleurde nagellak opdoen. Verder ben ik min of meer uit mezelf gestopt met bijten, op één nagel na. :')


    Mijn probleem is dat ik hele kleine nagels heb. Dus al heb ik een flinke rand en doe ik er lak op ziet het er nog niet uit..... daarom moet dus alles erg lang zijn voor ik ze lak want het ziet er zo stom uit. Maar ik heb nu nog maar 1 lange nagel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Weet je ook waar het vandaan komt dat je bijt? Is het stress, anxiety of misschien verveling? Of is het echt een gewoonte die je ten alle tijden doet? Want dan zou je misschien het nagelbijten bij de oorzaak aan kunnen pakken ^^


    From these ashes, I will rise

    Feinics schreef:
    Weet je ook waar het vandaan komt dat je bijt? Is het stress, anxiety of misschien verveling? Of is het echt een gewoonte die je ten alle tijden doet? Want dan zou je misschien het nagelbijten bij de oorzaak aan kunnen pakken ^^
    Ik denk eigenlijk alles wat je benoemt. Ik doe het al vanaf kleins af aan. Als ik mij verveel doe ik het, als ik niet goed in mijn vel zit en soms ook gewoon gewoon. Dan zeg ik niet doen niet bijten en 5 tellen later is het eraf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Mijn probleem is dat ik hele kleine nagels heb. Dus al heb ik een flinke rand en doe ik er lak op ziet het er nog niet uit..... daarom moet dus alles erg lang zijn voor ik ze lak want het ziet er zo stom uit. Maar ik heb nu nog maar 1 lange nagel
    Ja, het ziet er inderdaad wat raar uit, maar uiteindelijk heeft het mij wel geholpen. (: Misschien is het een idee om die langste nagel af te knippen, dan kom je in ieder geval niet of minder in de verleiding die af te bijten. Ik zou blijven proberen er vanaf te komen, op wat voor manier dan ook. Die nagellaktruc werkte echt bij mij. Dat vieze spul deed me ook niks 😂 En ik zou er nu liever vanaf komen dan dat ik over 20 jaar nog met stompjes rondloop, ik spreek uit ervaring haha. Plus, het is soms painful as fuck, dus dat is nog een reden eroverheen te komeb. ^^ Nagellak proberen kan altijd. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MadaIena schreef:
    (...)Ja, het ziet er inderdaad wat raar uit, maar uiteindelijk heeft het mij wel geholpen. (: Misschien is het een idee om die langste nagel af te knippen, dan kom je in ieder geval niet of minder in de verleiding die af te bijten. Ik zou blijven proberen er vanaf te komen, op wat voor manier dan ook. Die nagellaktruc werkte echt bij mij. Dat vieze spul deed me ook niks 😂 En ik zou er nu liever vanaf komen dan dat ik over 20 jaar nog met stompjes rondloop, ik spreek uit ervaring haha. Plus, het is soms painful as fuck, dus dat is nog een reden eroverheen te komeb. ^^ Nagellak proberen kan altijd. c:
    Alles is weer kort.
    Waar ikook tegen aan loop is dat als het gelukt is dat ze lang zijn en ik weet dat ik op kamp ga, dan weet ik ook dat ze kort terug komen. Heb dit al een paar keer gehad omdat kampen voor mij emotioneel gewoon erg zwaar zijn ondanksd at ik wel kan appen en bellen. Dus vaak denk ik dan agh ik ga bijna op kamp laat maar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan