• ... want Sinterkerst is weer over en dat is sad.

    Misschien is het jullie niet ontgaan: Sinterklaas is het land weer uit en de kerstman komt over anderhalve week weer. Waarom voegen we het niet samen?

    Dat was ook het idee van een zekere Q'er hier en dus kwam enkele maanden geleden het idee om Sinterkerst te organiseren. Gisteren was het dan eindelijk zover en hebben we met z'n zevenen een hele avond gepraat, gegeten, gedronken, cadeautjes gedaan en geslapen. We hadden lootjes getrokken en iedereen had voor iemand anders cadeautjes gekocht en gedichten gemaakt. Ik heb echt onwijs genoten met deze zes lieverds en ugh, ik ga ze heel erg missen. <3
          Verzamel ze allemaal: Britt (onze host), Anna, Veerle, Maddie, Mirte en Shania. (de foto is wat wazig)


    Oh, ja, ik kreeg natuurlijk ook cadeautjes. Hieronder een foto van wat ik heb gekregen van Mirte (inclusief een gedicht van drie pagina's lang).

    * ACOTAR heb ik van Mirte overgekocht, dus dat was geen 'echt' cadeau. c: Ik heb Les Miserables-thee, The Hunger Games serie, geurkaarsen van een boekenserie en twee Disneyprinsessen, twee dingen labello en een tasje waarin alles zat, plus een uitgeprinte [panics in Matty]-meme (ja, ik ben een meme).


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jaaa, dit was echt geweldig met jullie! Leuke cadeautjes, lekker eten, eindelijk de lang verwachte drankjes die we echt al bijna een jaar samen wilden gaan drinken en ontiegelijk leuke mensen!
    Nog steeds een beetje onwerkelijk dat we allemaal in dezelfde ruimte waren.

    Ook ik heb super leuke cadeautjes, en gedicht natuurlijk, gekregen en deze waren van niemand minder dan Shania!


    • 2x apple-cinnamon tea, 2x chai tea, 2 heerlijke shower foams, een mok voor de thee, een mason jar drink beker, een ketting (Teen Wolf related!), en een heerlijke Harry Potter-geurkaars.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2018 - 22:37 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ahhh ik vind het zó leuk dat we elkaar nu allemaal gemeet hebben — en op wat voor manier ook. Damn, het was zó gezellig en ik zit nog steeds op een high ervan.

    Q.’ers die dit topic lezen: ga dit doen met je favoriete Q. mensen want het is echt fantastisch om elkaar (nog) beter te leren kennen.


    •

    Super leuk! Ik zag al wat foto's op Instagram, fijn dat jullie het zo leuk hadden (flower)


    26 - 02 - '16

    Ik zag al wat foto's langskomen, het zag er ontzettend gezellig uit! ^^


    From these ashes, I will rise

    Girls het was zo gezellig heeft me echt goed gedaan. 1 groot feest was het. Ik heb even geen foto's maar ik heb hele leuke cadeautjes van Maddie gekregen. En nog giga shout out for Britt die onze fantastische host was. We love u babe. Super geslaagd weekend. 😍


    The truth is out there.

    Ziet er gezellig uit meiden ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    De snaps waren ook om van te genieten haha! Het zag er heel gezellig uit! ^^

    Oef de snaps, de foto's, de memes... So much love to the lot of you. Volgend jaar weer? C:


    What’s tasty in Busan?