• Hoi hoi! Ik wil heel graag binnenkort naar de kapper. Het liefst voordat 2019 begint. Ik weet alleen nog niet zo heel goed wat ik wil. Hebben jullie suggesties? Alles is welkom! *O*

    Dit ben ik:




    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind jouw haar nu eigenlijk echt supermooi dus ik zou er zelf gewoon de puntjes van laten knippen <3


    A to the Z

    Woow, heb je twee verschillende oogkleuren of is dat zo bewerkt?
    Ik vind je haar echt mooi, de kleur ook! Ik zou idd gewoon de puntjes bijknippen en misschien wat lowlights/highlights? Met krullen vind ik dat altijd super mooi staan


    Alleen maar tranen van geluk

    (Jouw ogen zijn nog steeds zo pretty)
    Ik vind je haar je eig ook heel goed staan, maar als je echt iets anders wil, kun je er ook een heel stuk af doen? Tot op je schouders ofzo? (Zou niet korter gaan dan dat tho)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Pixielisje schreef:
    Ik vind jouw haar nu eigenlijk echt supermooi dus ik zou er zelf gewoon de puntjes van laten knippen <3


    Ahh dank je wel! <3 Toch wil ik er iets anders mee, omdat ik het al zo lang zo heb!


    The sun will rise and we will try again.

    Fern schreef:
    Woow, heb je twee verschillende oogkleuren of is dat zo bewerkt?
    Ik vind je haar echt mooi, de kleur ook! Ik zou idd gewoon de puntjes bijknippen en misschien wat lowlights/highlights? Met krullen vind ik dat altijd super mooi staan


    Ik heb twee verschillende kleuren ogen ja! ^^ En thanks! <3 And I’ll keep this in mind!


    The sun will rise and we will try again.

    Nighthawks schreef:
    (Jouw ogen zijn nog steeds zo pretty)
    Ik vind je haar je eig ook heel goed staan, maar als je echt iets anders wil, kun je er ook een heel stuk af doen? Tot op je schouders ofzo? (Zou niet korter gaan dan dat tho)


    Thank you! <3 Lang niet gesproken trouwens! En ja, dat is wel een leuk idee!

    [ bericht aangepast op 22 dec 2018 - 18:50 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Die krullen zijn supermooi! Heb je het ooit al eens zonder froufrou gehad? Ik ben het Nederlandse woord daarvoor even kwijt. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Die krullen zijn supermooi! Heb je het ooit al eens zonder froufrou gehad? Ik ben het Nederlandse woord daarvoor even kwijt. :')


    Je bedoelt rechte pony denk ik haha (ben zelf ook Belg dus ik begrijp froufrou). Of Engels; fringe haha


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Je bedoelt rechte pony denk ik haha (ben zelf ook Belg dus ik begrijp froufrou). Of Engels; fringe haha


    JA PONY!!! Dat woord zocht ik, thanks. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Die krullen zijn supermooi! Heb je het ooit al eens zonder froufrou gehad? Ik ben het Nederlandse woord daarvoor even kwijt. :')


    Dank je wel! Tot en met groep 8 had ik geen pony. Sindsdien altijd een pony gehad, haha!


    The sun will rise and we will try again.

    Misschien een keertje lekker kort? Tot net over je schouder ofzo? (dat heb ik ook gedaan net hahaha)


    Treat people with kindness

    Kort is denk ik wel leuk!

    Nadine23x schreef:
    Misschien een keertje lekker kort? Tot net over je schouder ofzo? (dat heb ik ook gedaan net hahaha)


    Oeh, dat is wel leuk ja! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Misschien kan je het dan ook meteen doneren? Is het ook weer voor een goed doel ^^


    From these ashes, I will rise

    itsmajbear schreef:
    Kort is denk ik wel leuk!


    Okay! (:


    The sun will rise and we will try again.