• 2019 staat op ons te wachten en dat betekend een nieuw jaar.
    Een nieuw jaar betekend ook nieuwe kansen, nieuwe voornemens.

    Dit topic is bedoeld om je voornemens te delen, elkaar tips te geven waar dit kan en elkaar te motiveren.

    Mijn voornemens:
    - Stoppen met nagels bijten.
    - Elke maand 1 ding doen voor mijzelf waar ik van geniet.
    - Meer water drinken, frisdrank alleen in het weekend.
    - Meer buiten zijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Succes met jouw voornemens! De mijne zijn:

    - Stoppen met roken.. (Ja jongens, we doen weer eens een poging)
    - Weggaan bij mijn dead-end job.


    ars moriendi

    Oeeeh MT — hier ga ik deze week eens goed voor zitten.


    Ik ga het klein houden dit jaar, haha, dan is het wellicht haalbaar. Maar ik wil in elk geval doorgaan met op mijn gewicht letten en ik wil komend jaar meer de tijd nemen om reacties achter te laten op andermans verhalen, omdat ik het zo belangrijk vind om ze te supporten voor hun harde werk en ik niet zou willen dat hun passie dooft door een gebrek aan respons. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga proberen beter aan school te werken, en wat meer te gaan bewegen. Ook ga ik dit jaar actiever zijn op deze prachtige site!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik wil mijn propedeuse gaan halen, ook al gaat dat verdomd lastig worden. But I'm not going to give up


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik doe niet aan goede voornemens, dus hier de dingen die ik sowieso wilde doen:
    - 40 boeken lezen in 2019
    - Gezonder leven
    - Gemiddeld een 15 halen (je moet hoge ambities hebben, al ben ik met 14 ook tevreden XD)
    - Mijn manuscript naar een uitgever sturen


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.