• Ik heb een story in de spotlight gezet, maar er staat alleen: Orenthal zet de volgende story in de spotlight:
    De story staat er vervolgens niet achter en is dus niet aanklikbaar.
    Is dit op te lossen? (:


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Is jouw eigen story de story die je in de spotlight hebt willen plaatsten? Hiermee kan bekeken worden of het op te lossen is. ^
    En heb je de story twee keer in de spotlight gezet, of niet? Aangezien er nu wel twee spots in de spotlight staan, maar dit wellicht ook niet helemaal klopt.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Benzin schreef:
    Is jouw eigen story de story die je in de spotlight hebt willen plaatsten? Hiermee kan bekeken worden of het op te lossen is. ^
    En heb je de story twee keer in de spotlight gezet, of niet? Aangezien er nu wel twee spots in de spotlight staan, maar dit wellicht ook niet helemaal klopt.

    Klopt, het is mijn eigen story! En het klopt ook dat ik hem er twee keer in heb gezet. (: Ik dacht; misschien werkt het de tweede keer wel haha. Maar ook niet helaas.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Orenthal schreef:
    (...)
    Klopt, het is mijn eigen story! En het klopt ook dat ik hem er twee keer in heb gezet. (: Ik dacht; misschien werkt het de tweede keer wel haha. Maar ook niet helaas.

    Het is opgelost! Omdat je jouw story zelf twee keer in de spotlight hebt gezet, staat je story nu ook twee keer in de spotlight.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Benzin schreef:
    (...)
    Het is opgelost! Omdat je jouw story zelf twee keer in de spotlight hebt gezet, staat je story nu ook twee keer in de spotlight.

    Wat fijn dat het is opgelost, dankjewel! :D


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Orenthal schreef:
    (...)
    Wat fijn dat het is opgelost, dankjewel! :D

    Graag gedaan!

    Aangezien dit probleem nu opgelost is, sluit ik dit topic.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn