• Hoi hoi,

    Normaal zou ik mijn profielfoto direct weer veranderd hebben, maar ik denk dat het nu mijn suggestie wel mooi illustreert. (Ook al zie je niet zoveel van de illustratie, wat eigenlijk mijn punt is.)
          Mijn vraag/suggestie is eigenlijk: Is het mogelijk dat er ook andere bestandsformaten dan .jpg (bijvoorbeeld .png of .gif) gebruikt kunnen gaan worden als profielfoto?
    De kwaliteit van de afbeelding gaat heel vaak enorm achteruit als je slechts .jpg afbeeldingen kunt uploaden en dat vind ik persoonlijk zonde.
          Ik hoop dat er wat meer opties op het gebied van bestandstypen kunnen komen. (Al begrijp ik het ook wel dat gif misschien wat veel gevraagd is.)


    look at the stars, look how they shine for you;

    Normaal is jpg het beste voor webgebruik dacht ik, dus denk dat het de site snel houd?


    A to the Z

    Op zich wel een leuke suggestie, want dan moet ik niet al m'n PNG's gaan omzetten en dan is het leven een beetje makkelijker :Y). Gifs hoeven nu ook weer niet zou nogal een drukke boel worden denk ik :'D
    En ik denk dat de meeste kwaliteit ook verloren gaat door de grootte die de profielfoto's nu hebben en niet per se door de soort afbeelding. Kleiner is gewoon moeilijker te zien, punt ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ohorat schreef:
    Normaal is jpg het beste voor webgebruik dacht ik, dus denk dat het de site snel houd?


    Jep, ik denk dat de reden dat er geen PNG gebruikt kan worden voornamelijk is dat dat de site trager maakt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.