• "Ze is fantasierijk en fantastisch!"

    Complimentjes
    WolfsChild
    Lieve Shirly,
    Ik heb zooooveeeeel dingen waar ik jou voor kan bedanken! Zonder jou had ik bijvoorbeeld nooit zover geweest met schrijven als ik nu ben, maar waar ik je vooral voor wil bedanken zijn de momenten waarop je me steunde; als ik het moeilijk had of als ik voor de zoveelste keer onder het mes moest. Echt super, super, super bedankt voor alles! Ik hoop dat ik snel een beetje inspiratie krijg, want dan kunnen we weer verder met onze story's!

    Heel veel knuffels,
    Amber


    Girlicious
    Lieve Shirley
    We spreken elkaar niet zo vaak maar als we elkaar dan weer eens spreken is het weer als vanouds. Je bent een leuke meid waar je serieuze en grappige gesprekken mee kan voeren. Ook schrijf je goede verhalen waarmee je met onverwachte dingen komt. Ga zo door en geniet van je moment of fame.
    Xx Monique


    Miss_Beloved
    Lieve Fantasy_World,

    Hier nog een enorm dank-je-wel voor het opvangen ongeveer 3 jaartjes geleden. (je weet waar ik het over heb ^^)
    Ik was zo opgelucht dat ik bij je terecht kon.
    Daarom dit berichtje speciaal voor jou !!
    Je bent een super lieve meid die altijd klaarstaat voor mij.
    Als ik een huilbui heb, kan ik je altijd bellen.
    Als ik ergens mee zit, kan ik je altijd appen.
    Je geeft mij tips en advies als ik dat nodig heb

    JE BENT EEN TOP MEID EN EEN ZEER GOEDE VRIENDIN !!!

    Vele kusjes, Knuffels, en Groetjes,

    Sandra (H)


    Sarouratjex
    Hey mop,

    We kennen elkaar niet heel lang, maar we hebben wel veel leuke en gezellige gesprekken.
    Je bent super aardig en je hebt een gigantische grote fantasie. Wat ik echt geweldig vind!
    Je hebt veel inspiratie voor verhalen en nog veel meer dingen, en dan inspireert mij.
    Ondanks het soms niet even gaat zoals je wilt, kom je er altijd weer boven op.
    En ben je altijd lekker actief en creatief bezig!
    Ik vind het super leuk dat wij samen een verhaal schrijven. En dankzij jou heb ik nog meer geleerd over schrijven en Quizlet!
    Ik wil je bedanken voor je aanwezigheid hier, die het nog gezelliger maakt op Quizlet!

    Veel liefs en groetjes
    Sarah


    Creatie(s) in de kijker
    Fantasy_World schrijft momenteel haar story "Kidnapped || OP ||16+". Misschien is het wel iets voor jou? Met maar liefst 97 hoofdstukken momenteel kan je al aan een hele stuk doorlezen. Neem zeker eens een kijkje!


    Je bent jong gaat graag met vriendinnen op stap. Tot op een zekere avond jouw vriendinnen iets impulsief, gevaarlijks doen.
    Jij gaat er niet in mee, al ben je de jongste van het groepje, je gebruikt je verstand. Je stapt er van weg, probeert je weg naar huis te vinden.
    Tot dat je reis, ineens onderbroken wordt. Je wordt uit het niets een oude versleten camper ingetrokken.
    Vast geketend, een plastic zak wordt over je hoofd getrokken.
    Je wordt verreden, versleept, wordt wakker in een onbekende, koude, kille, donkere kelder.
    En opeens bestaat je leven uit onzekerheid.

    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!


    Ik wil een tuin vol egels

    Fijne week gewenst!! *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    ik wil ook wel iets zeggen. :Y)
    We hebben vroeger gesprekken gehad en ik vond ze altijd gezellig. Je bent erg vriendelijk en ik vind het heel fijn dat jij ook op Quizlet zit. ^^ Geniet van je week!!


    Ik wil een tuin vol egels

    Leuke week toegewenst.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fijne week *O*


    It's never gonna happen, Guys.

    Een hele fijne week toegewenst! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Cool


    Aan niets denken is ook denken.