• Ja, ik stond net op het station, sloeg een man, rond de 50 zijn vriendin, een vrouw, rondde 20 zei er wat van, en werd toen zelf helemaal inelkaar geslagen, evenlater kwam een andere man die vrouw helpen, en toen durfte die vent die die vrouwen sloeg, niets meer... -.-

    Hij is trouwens wel daarna opgepakt :')

    :O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Damn, die gast is laag o.O
    Zo zielig om vrouwen te slaan.

    omg

    zielig!


    Gilles (ll)

    Damn, die gast is laag o.O
    Zo zielig om vrouwen te slaan.
    Dat vond ik dus ook. En ook gewoon z'n eigen vriendin slaan, terwijl ze een kind in de buggy had zitten. En volgens mij was dat kind oud genoeg om te begrijpen dat z'n eigen papa, zijn moeder sloeg.

    omg wat er voor die vrouwen en dat kind


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    >.< What the hell?


    Wie du mir, so ich dir.

    *Speechless*
    Jezus o_O


    I recycle my thoughts.

    (...)Dat vond ik dus ook. En ook gewoon z'n eigen vriendin slaan, terwijl ze een kind in de buggy had zitten. En volgens mij was dat kind oud genoeg om te begrijpen dat z'n eigen papa, zijn moeder sloeg.

    what the heck o.O
    Nog beter, dat Ö
    Damn, sommige mensen zijn niet te schatten gwn..

    omg:O

    zielig

    (...)
    what the heck o.O
    Nog beter, dat Ö
    Damn, sommige mensen zijn niet te schatten gwn..
    Ja..
    Ik ging lache jonge, toen die gast werd gearresteerd.

    -zucht- Waar moet het heen met deze verfuckte wereld, godverdomme! >.< [/sorry] Ik snap soms gewoon echt niet hoe mensen zo verknipt kunnen zijn op deze wereld, en dan valt dit nog best mee! >.<

    -vloektirade-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    (...)Ja..
    Ik ging lache jonge, toen die gast werd gearresteerd.

    Ik wou zijn verneukte gezicht gwn zien

    -zucht- Waar moet het heen met deze verfuckte wereld, godverdomme! >.< [/sorry] Ik snap soms gewoon echt niet hoe mensen zo verknipt kunnen zijn op deze wereld, en dan valt dit nog best mee! >.<

    -vloektirade-
    Ik vond het eigenlijk zo erg van dat kind, en dat je nie tnormaal meer voor iemand kan opkomen, zonder dat je zelf lam geslagen word.

    (...)
    Ik wou zijn verneukte gezicht gwn zien
    Hij keek booooooos XD

    (...)Ik vond het eigenlijk zo erg van dat kind, en dat je nie tnormaal meer voor iemand kan opkomen, zonder dat je zelf lam geslagen word.



    Ik bedoelde in verhouding. >.>

    Serieus, er lopen hier mensen rond, zouden dit nog lachend doen.. >.< -meptdiegastenhelemaalinelkaar-

    Ja, nou mag ik ook agressief worden. (6)

    [/wordthierchagrijnigvan. -.- (A)]


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!