• mijn engels is slecht nou en ? xD

    ik heb 3 ideetjes :

    Opheliac
    een jongen dat smoorverliefd is op een meisje maar zij ziet hem niet staan. elke avond staat hij voor haar huis naar haar slaapkamerraam te kijken net zolang tot ze haar gordijnen dicht doet. hij raakt geobsedeerd door het meisje en de obsessie wordt alsmaar groter. hij hangt foto's op van haar in zijn kamer hij belt haar alleen om haar stem te horen en hangt dan op... maar wat als hij het meisje ontvoerd zodat ze voor altijd samen kunnen zijn ?


    aantal stemmen : 8
    KillerDoll
    over een meisje die voor haar verjaardag een porseleinen pop krijgt van haar doodzieke oma. haar oma zegt dat ze de pop met veel liefde moet behandelen en dat doet het meisje ook. maar nog geen maand later sterft haar oma en het meisje vergeet de pop. opeens begint het meisje nachtmerries te krijgen over een pop die haar wil vermoorden maar wat als dit werkelijkheid blijkt te zijn ?


    Aantal stemmen : 3

    Liefde Maakt Blind
    over : een jong blind meisje heeft maar een vriend. ze is verliefd op zijn stem,want ze weet niet hoe hij eruit ziet. ze fantasseerd erover en denkt dat hij knap is maar in werkelijkheid is de jongen getekend voor het leven door gruwelijke brandwonden aan zijn gezicht.. is het echt waar dat liefde blind maakt ? of breekt het meisjes hart als ze achter het ware uiterlijk van haar minnaar komt?


    Aantal stemmen : 6


    We can only learn to love by loving.

    Liefde Maakt Blind


    I need you like a heart needs a beat

    die verhalen komen me zo bekend voor..lkkr orgineel, maar de 1e lijkt me dan nog het leukst..


    Music is my drug, I need it all the time!

    die verhalen komen me zo bekend voor..lkkr orgineel, maar de 1e lijkt me dan nog het leukst..


    ik heb over se alledrie eerder een topic gehad waarsgynlyk xP maar dan met andere ideetjes erbij want ik ben like vergeetachtig ?


    We can only learn to love by loving.

    1ste of de 3de!!
    of alebij!
    want de 2de vind ik eng!!
    en komt me bekend voor van een griezelfverhaal!!! En is gewoon eng! ><


    Dunno ><

    Als Emilie Autumn lover x].. Zeg ik.. Opheliac. Om heel eerlijk te zijn heb ik de andere stukjes niet eens gelezen.. ga ik nu even doen


    Wie du mir, so ich dir.

    Als Emilie Autumn lover x].. Zeg ik.. Opheliac. Om heel eerlijk te zijn heb ik de andere stukjes niet eens gelezen.. ga ik nu even doen


    Foei kirsten tog (N)
    hoe durf je mijn andere geniale verhaaltjes niet te lezen [/heb te veel ego gekregen door annick :$]

    @Chan
    whahahxD


    We can only learn to love by loving.

    ik vind ze alledrie goed.. >.< Ik kan niet kiezen.. *draait door* Uhm.. nou eigenlijk moet je ze gewoon alle 3 doen want ik vind alle drie de idëen geweldig x]

    x. KirstenSnaps


    Wie du mir, so ich dir.

    ik vind ze alledrie goed.. >.< Ik kan niet kiezen.. *draait door* Uhm.. nou eigenlijk moet je ze gewoon alle 3 doen want ik vind alle drie de idëen geweldig x]
    x. KirstenSnaps

    dit is heel goed voor mijn ego xP [/ego groeit en groeit]


    We can only learn to love by loving.

    da eerste.


    And all the girls in the front row scream your name.

    (...)
    dit is heel goed voor mijn ego xP [/ego groeit en groeit]
    *geeft Nic schop onder der egokont en signeert der kontzak*(hoera):P


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)*geeft Nic schop onder der egokont en signeert der kontzak*(hoera):P

    WHOEHEO XP ik heb kirstens handtekening xP *trots*
    en das ook weer super voor mijn ego xP mr mijn egokont doe wel pijn nu o.o :'(


    We can only learn to love by loving.

    opheliac(A)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    de derde! Ö


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    *Geeft kusje en stemt nog 300 x op Opheliac*


    Wie du mir, so ich dir.

    Opheliac of KillerDoll


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.