• Ik niet.:Y)
    Anders zou ik hier denk ik zowat alle regels overtreden ofzo. Normaal ben ik hyper, te druk, schreeuw alles, heb nooit van normaal zijn gehoord, vind het maar eng als mensen zich normaal gedragen, en ja, meer..?
    Maargoed, het is niet dat ik me als iemand anders voordoe ofzo.xP Hier gedraag ik me gewoon, denk ik? Dat kan ik trouwens soms ook buiten ofzo doen hoor, maar verwacht niet te veel.:P
    x.


    ok

    Hmm ik ben altijd zo iemand die zegt wat hij denkt dus naja .. niet erg veel verschil ^^


    Your Butt is Mine!

    Ik wel.. Ik altijdxD Ik gedraag me niet anders ofzo.. Ik vind het wel goed wie ik ben weetje..

    -xXx-

    Ja xP
    ikben egt so fcking bijdehand,droog,hyper en raar in het echt xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik durf hier meer dingen te zeggen xd. OVersekste dingen ofzo ='D Maar dan zeg ik in het echt ook meer omdat we ouders worden enzo :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zeg hier wel vaker mijn mening dan in het echt:Y) voor de rest is het gwn allemaal hetzelfde =)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben hier een stuk opener en liever. x'D Ik RL is er eigenlijk niemand (buiten mijn ouders en beste vriend om) wie ik echt ben. En ik ben in Rl ook een stuk aggressiever ben ik bang!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik gedraag me ook niet altijd hetzelfde dan int echt.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik niet.:Y)
    Anders zou ik hier denk ik zowat alle regels overtreden ofzo. Normaal ben ik hyper, te druk, schreeuw alles, heb nooit van normaal zijn gehoord, vind het maar eng als mensen zich normaal gedragen, en ja, meer..?
    Maargoed, het is niet dat ik me als iemand anders voordoe ofzo.xP Hier gedraag ik me gewoon, denk ik? Dat kan ik trouwens soms ook buiten ofzo doen hoor, maar verwacht niet te veel.:P
    x.


    Ik ken je al te goed Madenaa. `~~~~QQQ

    (...)

    Ik ken je al te goed Madenaa. `~~~~QQQ

    Ja, jij wel, en een paar anderen hier ook. =] Zoals Krullie en Cantaffordme. Hihi.:3
    x.


    ok

    Ik wel.(A) xD


    Sweet dreams will come true.

    uhhmm nee(A)!
    hier kom ik nogal volwassen over vind ik persoonlijk. en op school heb ik een best grote mond.

    vandaag ook kwam er een meisje bij ons in de klas gelopen. en dat is zo emo meisje en ik heb opzich niks tegen emos/scene's maar dan moet je het toch wel egt zijn en geen wannebe. maar goed. zij komt zo heel arrogant de klas ingelopen dus ik zeg zo 'niet zo arrogant kijken he' kijkt ze me heel vuil aan. ik zeg zo 'als blikken konden doden was ik er nu niet meer' xD

    Ik ben hier een stuk opener, en spraakzamer. Ik het echt ben ik heel stil, het verbaasd me niets als sommige mensen uit mijn klas mijn naam nog niet weten.

    Eigenlijk wel. =')

    Al kan ik niet door de computer heenspringen/dansen/gillen, verder lieg ik niet over hoe ik ben. =)
    Ja, ik praat (lees: ratel) te veel, ik heb een uitgesproken mening, en ben niet te bang die te laten zien. Ja, ik ben vreemd, apart en nog meer van dat soort woorden. En ja, ik kan ook erg serieus zijn.

    ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ow ja? Ken ik jou goed? Wist ik niet. Fijn om te weten xD

    Mmm,
    Ik ben niet anders thuis, op school ben ik wel iets zotter maar erg anders ben ik op Q niet.k ben gewoon mezelf (;


    The soul needs autumn.