• Ik zit met een dingetje...
    Een paar jaar geleden heb ik een paar dagen met een jongen gehad, daarna drukte hij me weg en vertelde me een jaar later dat ik een weddenschap was.
    Nu hebben we weer contact. Hij heeft sorry gezegd en gezegd dat hij me destijds echt leuk vond, alleen zijn reputatie belangerijker was omdat hij werld uitgelachen omdat hij mij leuk vondt. Hij heeft ook verteld dat hij meerdere keren contact nog heeft proberen te zoeken en dat hij ook er over na had gedacht om het nog om te draaien.
    Ik begin hem echt weer leuk te vinden net als vroeger, alleen het punt is hij heeft nu inmiddels een relatie voor een paar maanden en hij houdt erg van haar.
    Ik ben niet iemand die in een andermans relatie zou stoken.. maar zit hier wel met mijn gevoelens.
    En hoe meer ik tegen mezelf zeg het kan niet hoe harder ze terug komen

    Als iemand zijn eigen reputatie belangrijker vind dan het meisje waar hij op valt, dan lijkt hij mij sowieso al niet te moeite waard tbh.
    Je verdient iemand die er trots op is om met jou iets te mogen hebben.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Yooo die persoon zo snel mogelijk uit je leven bannen, want wat hij heeft gedaan kan niet — je verdient zo veel beter.


    Paracosmic schreef:
    Yooo die persoon zo snel mogelijk uit je leven bannen, want wat hij heeft gedaan kan niet — je verdient zo veel beter.

    Ja dit dus eig


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Persoonlijk zou ik dat contact verwijderen en hem zeggen waar hij 'm kan steken. Je hebt geen giftige mensen in je leven nodig die hun reputatie belangrijker vinden dan jou. Dat is geen ware vriendschap / relatie. Hij schaamt zich eigenlijk voor je, waarom zou je daarmee een enige soort van band willen hebben? Dat brengt alleen onnodige onzekerheden en hartzeer bij jou, laat staan de drama.
          Je hebt een goed iemand nodig die blij met jou is! Moet je maar zo indenken; als hij het eenmaal doet, wie zegt dat hij het dan niet nog een keer doet? Hij weet al wat hij belangrijker vindt, zijn reputatie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Op zich dat hij zich excuseert voor zijn fouten, tot daar aan toe. Maar nu hij een relatie heeft met iemand anders, komt hij tegen jou zeggen dat hij je leuk vindt? Is dat niet een beetje raar? Moest ik die vriendin zijn, zou ik daar niet echt mee kunnen lachen. Zo iemand zou ik dan ook niet willen in mijn leven. Je hebt sowieso al niet echt een goeie basis om een relatie met deze jongen te beginnen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zou niet achter hem aan gaan, want:
    1. Hij heeft je keihard laten vallen om een belachelijke reden. Als je dat doet ben je het niet waard om een relatie te hebben, vind ik.
    2. Hij heeft nu zelf een relatie. Daar moet je niet in gaan wroeten, want dat kun je niet maken.

    Je verdient veel beter!

    Wat. Hoe oud is hij?


    ars moriendi

    Ik vind het niet eens het grootste probleem dat hij je een paar jaar geleden zoveel pijn heeft gedaan. Mensen maken domme fouten en soms is de druk vanbuiten groot. Je weet niet wat er door het hoofd van die jongen spookt, wie weet heeft hij er echt heel veel spijt van en wil hij veranderen. Maar wat me wel keihard 'NEE' laat roepen, is dat hij nu in een relatie zit en jou benadert? Geloof me, zo'n gast wil je niet.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2019 - 20:34 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ledecky schreef:
    Op zich dat hij zich excuseert voor zijn fouten, tot daar aan toe. Maar nu hij een relatie heeft met iemand anders, komt hij tegen jou zeggen dat hij je leuk vindt? Is dat niet een beetje raar? Moest ik die vriendin zijn, zou ik daar niet echt mee kunnen lachen. Zo iemand zou ik dan ook niet willen in mijn leven. Je hebt sowieso al niet echt een goeie basis om een relatie met deze jongen te beginnen.


    Nou ja hij heeft niet gezegd dat hij mij leuk vind. Hij zei dat hij mij een paar jaar geleden leuk vond en dat dat nu anders was en dat hij veel van zijn vriendin houdt.
    Hij weet niet dat ik hem leuk vind

    Vengeful schreef:
    Ik vind het niet eens het grootste probleem dat hij je een paar jaar geleden zoveel pijn heeft gedaan. Mensen maken domme fouten en soms is de druk vanbuiten groot. Je weet niet wat er door het hoofd van die jongen spookt, wie weet heeft hij er echt heel veel spijt van en wil hij veranderen. Maar wat me wel keihard 'NEE' laat roepen, is dat hij nu in een relatie zit en jou benadert? Geloof me, zo'n gast wil je niet.


    Hij benaarde mij met het idee om te zeggen dat hij veranderd was en hij sorry was. Hij kwam een tegen van mij i een gezamenlijke facebook groep

    Cherryblossom schreef:
    (...)

    Nou ja hij heeft niet gezegd dat hij mij leuk vind. Hij zei dat hij mij een paar jaar geleden leuk vond en dat dat nu anders was en dat hij veel van zijn vriendin houdt.
    Hij weet niet dat ik hem leuk vind

    Als dat het geval was, zou ik het eerlijk gezegd zo laten. Ik weet niet hoe de rest erover denkt, maar ik ben persoonlijk geen fan van mensen die zich gaan bemoeien in andermans relatie. Bovendien, als hij zegt dat hij veel van zijn vriendin houdt, is dat misschien ook een teken dat hij niet zijn excuses aanbood met de intentie om opnieuw iets met jou te beginnen. Je zult ooit wel de goede jongen tegenkomen, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij het is.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik zou zo hard weglopen als ik kan. Als hij een vriendin heeft en hij zegt dat hij jou leuk vindt, dan bedriegt hij zijn vriendin. En naar jou toe is hij ook niet loyaal, want hij heeft lust voor jou, maar ligt tegelijk ook in bed met een ander. Ren, zou ik zeggen. Hij lijkt geen zuivere jongen. Als je nog meer gevoelens krijgt, ga je jezelf echt pijn doen. Je wilt niet verliefd worden als er een ander meisje in het spel zit, hij kan je littekens bezorgen voor de rest van je leven door zijn vreemdgaan.

    - Oké sorry ik was te laat. Ik zag de nieuwe posts niet. -

    [ bericht aangepast op 26 jan 2019 - 12:07 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Vengeful schreef:
    (...)
    Als dat het geval was, zou ik het eerlijk gezegd zo laten. Ik weet niet hoe de rest erover denkt, maar ik ben persoonlijk geen fan van mensen die zich gaan bemoeien in andermans relatie. Bovendien, als hij zegt dat hij veel van zijn vriendin houdt, is dat misschien ook een teken dat hij niet zijn excuses aanbood met de intentie om opnieuw iets met jou te beginnen. Je zult ooit wel de goede jongen tegenkomen, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij het is.


    Ik denk hier ook zo over. Iemand heeft zich ooit eens in mijn relatie proberen te bemoeien en het was afschuwelijk. Ze was smoorverliefd op mijn vriend en het zelfzekere type met de mannen die dacht dat ze me wel uit de weg zou kunnen ruimen. Het was totaal ongepast. Ze postte altijd liefdesposts op haar Facebook voor/over hem en mijn vriend is leraar op een school. Als er dan iets van zijn klas op verscheen begon ze voortdurend met hartjes en en proberen te charmeren en te flirten. Ze was heel voorwaarts/agressief, ze heeft zelfs één keer een naaktfoto gestuurd. Toen was het hek helemaal van de dam. Ik door het lint, mijn vriend geshockeerd en boos. Ook boos op mij omdat ik lelijke dingen zei tegen hem terwijl hij daar allemaal niet om vroeg. Ik was erg boos/jaloers/van streek. We hadden altijd ruzie. Ik omdat ik me respectloos behandeld voelde door haar en mijn vriend was boos omdat hij er niet op inging en haar uit zijn leven had gezet omdat ze geen respect had voor zijn liefde voor mij. En het er niet toe deed wat zij deed, maar wat hij deed. Toch trok ik me terug en hij had toen veel liefdesverdriet. Hij zat zo diep omdat ik zo agressief deed tegen hem, hij had wel zelfmoord kunnen plegen. Hij heeft haar nooit kunnen afpakken want hij wilt alleen maar mij. Het enige wat het bereikt heeft is heel wat onnodige drama en pijn. Zelfs als je een gelukkig koppel uit elkaar kan rukken, is de kans daarna bitter klein dat hij daarna nog één iets met je te doen zal willen hebben.

    Ook voor jezelf is het niet goed. Wat als het niet lukt? Als het echt liefde is, ga je hem niet kunnen afpakken. Dan zul je er zelf ook aan kapot gaan, want jij zal daar zitten, verliefd. Terwijl hij lust en liefde ervaart voor een ander. Dat is pijnlijk. Ik zou verder gaan met je leven en als je ooit ziet dat het door natuurlijke wijze uit is tussen hen, dan kun je je kans wagen, als hij vrijgezel is. Bekijk het zo, als ze niet de ware is voor hem, dan wordt hij wel vanzelf weer vrijgezel. En als ze wel de ware was voor hem, dan mag je nog zo hard proberen hem af te pakken, het zal toch nooit lukken en je zult hen en jezelf enkel verwoesten. Je hart vullen van iemand die niet van jou is, zal echt schadelijk zijn voor je. Als je een zwak hebt, kun je jezelf het best evacueren voordat je in een pijnlijke situatie belandt.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Ik denk hier ook zo over. Iemand heeft zich ooit eens in mijn relatie proberen te bemoeien en het was afschuwelijk. Ze was smoorverliefd op mijn vriend en het zelfzekere type met de mannen die dacht dat ze me wel uit de weg zou kunnen ruimen. Het was totaal ongepast. Ze postte altijd liefdesposts op haar Facebook voor/over hem en mijn vriend is leraar op een school. Als er dan iets van zijn klas op verscheen begon ze voortdurend met hartjes en en proberen te charmeren en te flirten. Ze was heel voorwaarts/agressief, ze heeft zelfs één keer een naaktfoto gestuurd. Toen was het hek helemaal van de dam. Ik door het lint, mijn vriend geshockeerd en boos. Ook boos op mij omdat ik lelijke dingen zei tegen hem terwijl hij daar allemaal niet om vroeg. Ik was erg boos/jaloers/van streek. We hadden altijd ruzie. Ik omdat ik me respectloos behandeld voelde door haar en mijn vriend was boos omdat hij er niet op inging en haar uit zijn leven had gezet omdat ze geen respect had voor zijn liefde voor mij. En het er niet toe deed wat zij deed, maar wat hij deed. Toch trok ik me terug en hij had toen veel liefdesverdriet. Hij zat zo diep omdat ik zo agressief deed tegen hem, hij had wel zelfmoord kunnen plegen. Hij heeft haar nooit kunnen afpakken want hij wilt alleen maar mij. Het enige wat het bereikt heeft is heel wat onnodige drama en pijn. Zelfs als je een gelukkig koppel uit elkaar kan rukken, is de kans daarna bitter klein dat hij daarna nog één iets met je te doen zal willen hebben.

    Ook voor jezelf is het niet goed. Wat als het niet lukt? Als het echt liefde is, ga je hem niet kunnen afpakken. Dan zul je er zelf ook aan kapot gaan, want jij zal daar zitten, verliefd. Terwijl hij lust en liefde ervaart voor een ander. Dat is pijnlijk. Ik zou verder gaan met je leven en als je ooit ziet dat het door natuurlijke wijze uit is tussen hen, dan kun je je kans wagen, als hij vrijgezel is. Bekijk het zo, als ze niet de ware is voor hem, dan wordt hij wel vanzelf weer vrijgezel. En als ze wel de ware was voor hem, dan mag je nog zo hard proberen hem af te pakken, het zal toch nooit lukken en je zult hen en jezelf enkel verwoesten. Je hart vullen van iemand die niet van jou is, zal echt schadelijk zijn voor je. Als je een zwak hebt, kun je jezelf het best evacueren voordat je in een pijnlijke situatie belandt.


    Ohh jeetje. Ja ik vind dat ook vreselijk. Als ik in een relatie zou zitten en een meid zou alles doen om mijn vriend te krijgen... dat zou ik absoluut niet leuk vinden, zo wil ik niet zijn. Ik zou hooguit tegen hem zeggen dat ik wat voor hem voel (wat ik denk ik niet eens ga doen).

    Zijn jullie nog bij elkaar? Heeft zij iets te maken gehad met een breuk? Wel heel heftig voor je hoor.

    Update:

    Ik praat nog wel met hem online. Vind het lastig om contact te verbreken, want ik vind hem echt leuk, maar weet ook dat dit in deze situatie niet goed is.
    We gaan binnenkort even bijpraten face to face, en ik wil daar even op wachten. Kijken of ik nog steeds hetzelfde voel alfa ik hem in het echt zie, of dat het misschien toch gevoelens waren gebaseerd op het verleden?

    Hij zei nu dat ik niet echt een weddenschap was, maar dat het in die tijd maar zo was van dat een paar jongens zeiden tegen hem van ja het lukt je toch niet met haar te krijgen. En hij vond me wel leuk.. en dus kregen we wat. Maar die jongens zeiden van nee dat doe je toch niet en toen kapte hij mij af.
    Ik vind het allemaal lastig hoe en wat. Ook zei hij nu van ja vond je wel leuk of wel echt, terwijl hij eerder zij dat het wel meer was als leuk vinden...