• Ik kan me vergissen, maar volgens mij lag er vandaag in heel Nederland sneeuw (?) - sorry Belgjes maar of er bij jullie sneeuw ligt weet ik niet :')
    Anyways, hebben jullie er nog van genoten?
    Ik zelf ben in een tussenuur naar het besneeuwde park naastschool gegaan en daar inder anderen wat leuke groepsfoto’s gemaakt. S’middags van de dijk af gaan sleeën met een oude vriend - het blijf gewoon leuk om te doen, laat mij gewoon weer even een zorgeloos kind zijn :')
    Hebben jullie nog iets leuks gedaan?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Jaaa! Ik werd er helemaal happy van toen ik naar buiten keek. Wat minder toen ik daadwerkelijk naar buiten ging tho hahaha.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Het heeft heel even gesneeuwd vanmiddag maar het is niet blijven liggen hier in de buurt. Het zou vanavond nog wel verder gaan sneeuwen tho.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb genoten van m’n kleuters vandaag die helemaal uit hun dak gingen bij het zien van de sneeuw, heerlijk om te zien.


    Ik ben zelf overblijf juf, dus ik heb met de kleintjes (van 4, 5 en 6 jarige) buiten gespeeld in de sneeuw. Dus dat was wel leuk, alleen daarna gingen ze huilen dat ze het koud hadden en naar binnen wilde. XD Maar voor de rest niets verder gedaan. Ik vind het wel mooi om te zien, als er bepaalde gebieden bos is en dat het daar heeft gesneeuwd. Dat lijkt het echt op winterwonderland. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik was aan het werk. De kids 0-4 vonden het prachtig.

    Hebben zeker 15 minuten staan kijken hoe de sneeuw viel, de gehele dag kijk sneeuw.
    Ook zijn ze 3 kwartier gaan buiten spelen de 2 tot 4 jarige. Skibroek en aan (doen we altijd met regen etc.), Laarzen, jassen etc. En gaan.

    Ze genoten zo erg.

    Het was mijn eerste keer in mijn eigen auto in de sneeuw dus best spannend maar ging goed.
    Nu ga ik mijn innerlijk kind tevredenstellen en een sneeuwpop maken dus die zal straks nog wel komen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    In België heeft het ook gesneeuwd :Y)
    Ik had mijn laatste examen en nadien ben ik op de nieuwe sneeuw gaan stappen, want ik hou gewoon van het gekraak. En ik had eindelijk niets meer te doen c:


    Mhm?

    Eerst heb ik lekker uitgeslapen en ben daarna naar mijn beste vriendin toe gegaan. Daar heb ik wat foto's gemaakt van mijn vriendin en haar hondje in de sneeuw en heeft mijn vriendin een kleine sneeuwpop gemaakt. Vanuit daar zijn we even gaan banen zwemmen. En toen ik naar de Verhage gegaan om avondeten te halen. Net lekker gedoucht en nu zit ik chill op de bank tv te kijken met warme choco :9~


    "It means no worries, for the rest of your days"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Genoten? 🤔 Absoluut niet haha. Een bus die normaal gesproken 10 minuten duurt deed nu 50 over de helft, waarna ik maar uitgestapt ben en door de sneeuw terug kon lopen (had even op en neer gewild om eten te halen) en ik dus ook geen eten had. En ik heb nog geluk dat de trein rijdt 😅 dus nee, heel blij ben ik niet met die sneeuw (IK HEB HONGER).

    Maar ik word wel blij van jullie verhalen ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hier sneeuwt het nu ook, blijft er toch leuk uit zien :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hier lijkt het net een winter wonderland. Heb het bos nog niet goed gezien, maar ik weet zeker dat het daar ook mooi is. Want het is echt ijskoud buiten, wat ik niet fijn vind, maar wat wel goed is aangezien dan de sneeuw langer blijft liggen.


    Physics is awesome

    Jaaa *O*

    Ik geniet er zeker van. Sowieso al van het uitzicht door het raam heen, maar door de sneeuw heen lopen en de omgeving wit zien vind ik toch wel extra nice. (: Maakt mijn standaardroute toch wat specialer.
    En ik kon naar een van mijn hobby's toegaan, dus mijn sneeuwoverlast van het ov viel mee. Behalve nu op de terugweg... maar ik sta wel vaker op een perron of in de trein langer te wachten, dus dat is niets nieuws en bederft mijn pret niet.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    HELEMAAL BLIJ TOEN IK OP STOND! we hebben een mini sneeuwpop gemaakt!! (yeah) (Y) (lol) ;) ;)

    Als grote koukleum zijnde, vind ik deze sneeuw maar niks. Ik moet voor mijn werk 's avonds en 's ochtends vroeg door die sneeuw en dat ontdooien voor je eindelijk eens weg kan is niet erg fijn.

    Voor de kindjes vind ik het wel leuk maar voor mij hoeft het niet. Geef mij maar lekker zon en warmte.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.