• Nieuwsbrief januari

    Crew nieuws

    [MOD] Bevraging: kloof users-mods?
    [MOD] Vernieuwde huisregels
    Story of the Year [editie 2019]
    Story of the Year is weer begonnen. Dit jaar zijn de thema's superkrachten en lust aan bod! Januari is alweer voorbij, maar wees gerust; je kunt nog meedoen tot en met november!
    Quiz & Image of the Month [Nieuwe thema's: Levensovertuiging & kou]
    De maand februari staat in het teken van levensovertuiging (qotm) en kou (iotm)!


    Story van de maand
    Creatie door Kray




    P R E D E S T I N E D
    destine (someone) for a particular fate or purpose


    I have touched Heaven —
    and returned howling

    — unknown


    • • •

    Leia's life was built on lies and magic : the latter one causing it to eventually crumble in front of her eyes. The possibility to mourn is not given to her, as Leia ends up being on the run with her self proclaimed protector.
    Literally running away from everything she has ever known, she sees no other choice than to put her trust in a complete stranger who seems to struggle with demons of his own.
    Nahuel pulls her into the complicated world she was pushed out of as a baby — and there is not nearly enough time to make up for the lost years, with the danger of her exposed existence hanging in the balance of their every move.
    No one is prepared for the fate Leia's life beholds as she lands face—first into the ongoing feud between hunters and the supernatural and the affect she holds on both.

    This is a story about wolves, their mates, hunters and every—magical—thing inbetween.

    • • •

    — Fully written in English
    — 16+
    — Regular updates.
    — All rights reserved to me. Similarities to other stories/books/whatever are purely coincidental.
    Anthem


    Quiz van de maand
    Creatie door Sterrenstaef

    Welke ijssmaak ben jij?
    Welke ijssmaak ben jij?
    Het klinkt als een hele simpele quiz,
    maar het is misschien waardevoller dan je denkt!
    Vul de quiz eerlijk in en bekijk of het antwoord klopt!


    Poll van de maand
    Creatie door Maluma



    Lijstje van de maand
    Creatie door Vengeful

    2018 in boeken
    Een soort Book Awards met de boeken die ik in 2018 gelezen heb (:


    Gedicht van de maand
    Creatie door Derks

    Hoofd vol gedachten
    In een hoofd vol gedachten
    van een eigenaar die op de dood zit te wachten
    zal het nooit eens stil zijn.

    In een hoofd vol gedachten
    terwijl alle anderen van blijdschap lachten
    zal het voor altijd oorlog zijn.

    In een hoofd vol gedachten
    in een wereld met al zijn pralen en prachten
    zal er altijd iets te malen zijn.

    In een hoofd vol gedachten
    dat om hulp zit te smachten,
    in een hoofd vol gedachten
    dat op de dood zit te wachten,
    wil ik eindelijk rust.




    Foto van de maand
    Creatie door Ons



    Topic van de maand
    Creatie door Paracosmic

    Booketlist • 2019 - Lectuur en literatuur
    Hallo lieve boekenliefhebbers van Q. —
    Welkom in het topic waarin Q. users overzichtelijk kunnen maken welke boeken zij momenteel aan het lezen zijn, hebben gelezen of zouden willen gaan lezen — oftewel, de booketlists van Quizlet. Voor aanraders en andere vragen verwijs ik jullie door naar het Bookbuds topic en het Grote Boeken topic.


    RPG van de maand
    Creatie door Buccaneer

    2OO | RPG rollentopic | Along The Edge
    In een wereld waar de mensheid bijna is uitgestorven, waar je moet oppassen met wie je vertrouwt, de juiste banden je leven kunnen redden en waar plunderaars de verkoolde aarde dwalen om te overleven, zal de tijd je vriend of je vijand zijn. Met het oog op de reeks van de steeds meer verontrustende moorden hebben ze in het rustige stadje Deephaven daarvan geleerd. Het heeft dan ook niet lang geduurd voor er verhalen te ronde gaan, en zelfs de (door)reizigers kunnen enkel fantaseren over hoe erg het wel niet in werkelijkheid zal zijn.
    Dompel jezelf onder in de wereld van Heksen, Demonen, Giants en Lycan's, terwijl het mysterie langzaam ontrafelt wordt. De vraag is echter, zijn de wezens van het duister degene waar je echt bang voor moet zijn?


    Columns



    [ bericht aangepast op 2 feb 2019 - 19:46 ]

    Oke, dit vind ik tof. Of ik ben delusional of dit is slightly veranderd. I like it.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Iucifer schreef:
    Oke, dit vind ik tof. Of ik ben delusional of dit is slightly veranderd. I like it.
    De nieuwsbrief heeft een makeover gekregen ja! ^^

    *O**O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wow hij is zo gaaf!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Leuk! Erg mooie lay out en ook overzichtelijk! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Mooie nieuwsbrief! 💕

    En ik ben een blij(e aardb) ei ijs. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oe, nice! Ik vind het een goed idee om het maandelijks te doen en de lay-out is echt nice!
    Komen columns niet meer in de nieuwsbrief te staan? (Niet dat ik het erg vind, want ze staan toch al op de voorpagina, maar is een nieuwsgierigheidsvraagje XD)
    Krijgen we ook nog steeds een mail van de nieuwsbrief? (Of ik ben blind en zie de mail niet, ook een mogelijkheid XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Erg mooie layout!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ahhh deze nieuwsbrief is zo veel mooier dan voorheen — echt super tof, guys.

    Als eerste: HET BOOKETLISTTOPIC, amazeballs. Allemaal komen met jullie boekenlijstjes. :Y)
    Als tweede: GABY'S STORY. Ik ben nu echt een proud momma bear. Dit verhaal verdient duizend abo's, y'all.


    Woah super tof hoe de layout er nu uit ziet!

    En mega gaaf dat uitgerekend mijn story daar even mag shinen. ^^
    Thanks Mirts for the huge compliment. <3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Iedereen dank voor de fijne opmerkingen! *O*
    @Vengeful, goede opmerking over de columns! Die verdienen ook zeker wel een plekje in de nieuwsbrief. Ik zal ze vandaag eens toevoegen. ^^

    De columns staan erbij! *O*

    Vengeful schreef:
    Oe, nice! Ik vind het een goed idee om het maandelijks te doen en de lay-out is echt nice!
    Komen columns niet meer in de nieuwsbrief te staan? (Niet dat ik het erg vind, want ze staan toch al op de voorpagina, maar is een nieuwsgierigheidsvraagje XD)
    Krijgen we ook nog steeds een mail van de nieuwsbrief? (Of ik ben blind en zie de mail niet, ook een mogelijkheid XD)


    Voorlopig is de nieuwe nieuwsbrief nog niet geprogrammeerd om via de mail te gaan. Hopelijk lukt dat in de toekomst wel. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wauw, hij is echt mooi geworden!


    It's never gonna happen, Guys.

    Damn, ik zie voor het eerst echt 'opvallend' de nieuwsbrief in de topic lijst voorbij komen

    Staat m'n gedicht erin.

    Wow.

    Mindblown.

    HOE DAN


    de nieuwsbrief is echt vet mooi trouwens qua lay-out


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly