• Beste Quizleters
    Hoe gaat het met jullie?

    Binnenkort beginnen de examens (voor sommige zijn ze al begonnen)
    Hoewel sommige mensen hebben nooit stress, en sommige hebben altijd stress.

    Ik heb een vraag aan jullie, namelijk:
    Hoe ontspan jij je na de examenperiode? Hoe beloon jij jezelf na de examenperiode? Schrijf het hier!


    Overigens veel succes met de examens! ;)


    Isn't Baji-san awesome?

    Heb godzijdank jaren geen examen meer gedaan op de middelbare.

    Mediteren helpt voor ontspanning. Of wandelen in de natuur.

    filosofie schreef:
    Heb godzijdank jaren geen examen meer gedaan op de middelbare.

    Mediteren helpt voor ontspanning. Of wandelen in de natuur.


    Hahaha ik wil er ook zo snel mogelijk van af zijn maar ik heb nog jaaaaaaaaaaaaaren te gaan :S


    Isn't Baji-san awesome?

    Ja ik heb mijn examens + uitslag al net achter de rug! Wat mij hielp was allerlei dingen opruimen en met vrienden sporten/ afspreken, zeker nu het zo mooi weer is!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    Ja ik heb mijn examens + uitslag al net achter de rug! Wat mij hielp was allerlei dingen opruimen en met vrienden sporten/ afspreken, zeker nu het zo mooi weer is!


    Ja dat zijn ook goede dingen om te doen na het examen! :)


    Isn't Baji-san awesome?

    Mijn tentamens zijn (als ik geen herkansing heb) net achter de rug. Wat ik nu doe om te ontstressen van mijn tentamenstress is meer muziek luisteren/maken, met mijn katten knuffelen, en ik ben van plan om meer te gaan schrijven en gamen nu dat weer zonder schuldgevoel kan. Zodra het weer veilig kan, zouden concerten, musicals, vrienden zien, en vakantie nemen me ook erg helpen.

    Wat doe jij om te ontspannen of na je examenperiode vals beloning? In elk geval veel succes met je examens!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    FireBrick6 schreef:
    Mijn tentamens zijn (als ik geen herkansing heb) net achter de rug. Wat ik nu doe om te ontstressen van mijn tentamenstress is meer muziek luisteren/maken, met mijn katten knuffelen, en ik ben van plan om meer te gaan schrijven en gamen nu dat weer zonder schuldgevoel kan. Zodra het weer veilig kan, zouden concerten, musicals, vrienden zien, en vakantie nemen me ook erg helpen.

    Wat doe jij om te ontspannen of na je examenperiode vals beloning? In elk geval veel succes met je examens!


    Bedankt! Eigenlijk heb ik deze examenperiode geen stress. Ik weet zelf eigenlijk niet waarom :X Na de examens beloon ik me met de volgende dingen: Te veel eten, voetballen, mijn lievelingsseries kijken en met mijn klein broertje spelen (als hij zich niet te irritant gedraagt :) ) Verder lees ik dan heel veel boeken en zit ik op Q! Ik schrijf dan verder aan mijn verhaal.

    Ik hoop dat je eerst afgelegde examens al goed zijn zodat je kan genieten van de vakantie :P Veel succes met het binnenhalen van goede resultaten!


    Isn't Baji-san awesome?