• CREDITS NAAR invisibilia

    LAS ENCINAS
    A Spanish high school for rich b*tches.


    LAS ENCINAS
    Las Encinas is een middelbare school die de kinderen van rijke, Spaanse ouders opleidt tot de zogenaamde 'leiders van morgen.' Alles lijkt te draaien om wat je presteert, maar is dat wel waar? Of speelt het geld dat je ouders bezitten een grote rol in je cijfers of je reputatie? Zijn de sieraden die je draagt of de vele feestjes die je houdt wel genoeg om de vele duistere geheimen te bewaren? Want tja, hoe zijn jouw ouders, zo maar ineens, zo rijk geworden?



    Las Encicas is een school uit de Netflixserie, Elite. We volgen dat verhaal totaal niet.


    WAT GAAN WE NU EIGENLIJK SPELEN?
    Onze rollen zijn leerlingen op een middelbare school, Las Encinas, waar ze de meeste dagen zullen doorbrengen. We zullen nooit de lessen zelf spelen, want dat is echt vervelend, maar eerder er buiten om. Dingen zoals de pauzes op school, de feestjes thuis of sportwedstrijden op school. Er zullen dus ook tijdsprongen gemaakt worden. Onze rollen zijn laatste jaars.

    Should have burned this place down when I had the chance.



    ROLLEN
          DAMES
    ● Calla Toria Glass | Dood van haar broer | 17 | Invisibilia - 1.3
    ● Maia Ferreira Da Costa | 18 | Ongeval en trauma | Ricciardo - 1.2
    ● Maxine Cordelia Lyon | 18 | Willenheim - 1.4
    ● Celeste Elena Morales | 17 | Camgirl | Kavinsky - 1.4
    ● Alyssa Reyes | 17 | Verkoopt drugs | Arcenciel - 1.3
    ● Nikia Willishka Marshall | Onbekende ouders | 18 | Nesryn - 1.2
    ● Beatrice "Bea" Hayes| 17 | Pleegouders en moord | MadaIena - 1.3
    ● Artemis Tamlin | 18 |Ongelukkig Gezin | Necessity - 1.2
    ● Amaia Santos de Mendoza | 17 | Dochter van de kroonprins | IrisWestAllen - 1.6

          HEREN
    ● Narciso Javier Nieves | 17 | Vergiftiging en moord | invisibilia - 1.3
    ● Oliver "Ollie" Ace Finch | 18 | Ondanks reputatie nog maagd |Plum - 1.5
    ● Axel Romeo Usero |18 | Kleine diefstallen | Kavinsky - 1.4
    ● Manuel Alejandro DeSantos | 18 | Dubbelleven | Maluma 1.4
    ● Gabriel San Nicolás Mora | 18 | Overdosis | Ricciardo - 1.5
    ● Salvador Guillermo Ortiz | 18 | Anger issues |Salem - 1.5
    ● August Christian Matamoros | 18 | Verkrachting | Sombre - 1.5



    Naam
    Leeftijd (16 t/m 18)
    Geheim (iedereen heeft er één, anders zat je niet op Las Encinas)
    Reputatie
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis (Ouders, welke baan hebben je ouders?)
    Relaties (Geen hele verhalen)
    Extra









    You're all going to regret it if you're not dating me this year.


    HOE ZIET DE SCHOOL ER UIT?
    Klaslokalen Zwembad Sportzaal De School

    De school is extreem modern en erg bezig met de gezondheid van de leerlingen, waardoor ze kunnen kiezen uit verschillende sporten. De school heeft een binnenzwembad, maar ook buiten een voetbalveld en een sportzaal voor basketbal of danslessen. De school heeft één grote hal, waar je ook binnenkomt, die leidt naar de rest van het gebouw. Deze hal kun je hier en hier een beetje zien. De hal heeft een aula, natuurlijk, maar deze wordt alleen gebruikt voor pauzes of belangrijke mededelingen. De schoolfeesten worden gehouden in de sportzaal. Om de school heen hangen meestal de meeste leerlingen rond, om te genieten van het mooie uitzicht.

    Would you like to be my date at prom?



    REGELS
          SCHOOL
    ● Graag verschijnen in uniform.
    ● Graag geen duidelijke details in je uniform, zoals hoofddoeken of sjaaltjes.
    ● Geen zoenpartijen in de gangen.
    ● We hebben een duidelijk beleid op drugsgebruik en alcohol, gelijk geschorst van Las Encinas.
    ● We hebben een voorkeur voor relaties van man-op-vrouw en vrouw-op-man.
    ● Met pesten boek je gelijk een schorsing.

          RPG
    ● Je hoeft niet perse de regels van de school te volgen, wel verschijn je in je uniform.
    ● Geen perfecte rollen, er bestaan ook geen echte mensen.
    ● Geen ruzie buiten de RPG.
    ● 16+ Is toegestaan, geef dit wel aan in je bericht.
    ● Alleen ik, Invisibilia, open nieuwe topics.
    ● 100 Woorden per post, meer mag ook.
    ● Enjoy!





    Praattopic

    Beginsituatie

    Het is vrijdagmiddag. Dat betekent niet alleen het einde van de week en het begin van het wel verdiende weekend, maar er staat ook wat anders te gebeuren: het feest waar iedereen het al weken over heeft, wat plaats zal vinden bij Manuel thuis.
    De leerlingen kunnen hun gedachten maar moeilijk bij de lesstof houden, het belooft namelijk het feest van de eeuw te worden...

    [ bericht aangepast op 3 feb 2019 - 11:49 ]


    How far is far

    Whoo, mine!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mine ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Yeeeaah, mt


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ik pas alle namen etc. Vanavond aan!


    How far is far

    MT.

    Mt


    Bowties were never Cooler

    Mt


    El Diablo.

    Mt c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JOEEE MT


    - thank you for existing -

    Mt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    MT. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ━ AUGUST CHRISTIAN MATAMOROS ━
    at the lockers with Alyss
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
          Een brede glimlach verscheen op mijn gezicht zodra ik Alyss zag staan bij de kluisjes. Snel haalde ik het pakje kauwgom uit mijn broekzak en haalde ik er één uit. Vlug ging het kauwgompje mijn mond in, waardoor ik heerlijk fris rook. Natuurlijk hing er al een walm van parfum om me heen, maar de frisse adem maakt het af. Vlug liep ik haar kant op, met de meest charmante glimlach ooit.
          'Hola mi amore,' knipoogte ik haar kant op terwijl ik tegenover haar ging staan. 'Ga je toevallig naar het feest van Manuel vanavond?' zodra de vraag mijn mond uit was wist ik het antwoord al. Natuurlijk ging ze naar het feest. Zo'n mooie dame kon zo'n groot feest niet missen.
          'Stomme vraag natuurlijk, heb je al een date?' vroeg ik terwijl ik mijn kluis open deed om daar vervolgens een boek in te smijten.


    - thank you for existing -

    Amaia Santos de Mendoza
    17 • Shy Bookworm • Not again • Hallway • Alone

    De lessen vandaag waren best interessant geweest, maar het was mij erg duidelijk dat mijn klasgenoten het daar niet mee eens waren. Die waren te druk bezig met het feestje om te denken aan hun educatie. Ik liep met mijn leesboek voor mijn neus door de gangen naar mijn locker. Ik kende de weg goed en door wat oefening kon ik perfect de anderen in de gangen ontwijken. Bij mijn locker morrelde ik wat met het slot, voor ik mijn boekentas uit ruimde, zodat enkel de boeken er nog in zaten die ik nodig had, zonder langer dan 10 seconde op te kijken van mijn boek. Ik was ook uitgenodigd voor het feest, en ik zou gaan om mijn moeder een goed gevoel te geven, maar ik zou zoals op de meeste feestjes gewoon in een stil hoekje, of bij de ouders in de keuken of tuinkamer, zitten lezen. Mijn 'vrienden' zouden heel hard hun best moeten doen om dat te veranderen, en meestal waren ze daar toch te druk voor. Voor mij hoefde het allemaal niet zo nodig, maar als ik niet ging, kreeg ik weer een bezorgde brief van mijn moeder, of het wel goed ging. Ik haalde een hand door mijn krullen, hing mijn tas weer op mijn rug, en sloot mijn locker. Natuurlijk was ik vergeten mijn tas dicht te ritsen, en lagen nu alle boeken over de vloer. "Fuck" mompelde ik zacht onder mijn adem, voor ik snel op mijn knieën viel om alle boeken en schriften bij elkaar te rapen, voor er een beschadigd werd of iemand zou uitglijden over het papier. Ik was ook niet heel handig en dit was weer eens het bewijs dat dit niets voor mij was. Ik moest het maar gewoon bij lezen houden, en niet bij te veel fysieke activiteit.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2019 - 19:15 ]


    Bowties were never Cooler

    Axel Romeo Usero

    'I'm alway tired
    but never of you'


    The outsider on the inside | 18 years | At the lockers | With Amaia


    Nog al ongeduldig tikte Axel met zijn vingers op tafelblad van zijn tafel terwijl zijn blik steeds weer terug gleed naar de klok die op slakkentempo vooruit leek te gaan. Zo nu en dan gunde hij zijn leraar een blik waardig, maar hij zat voornamelijk te wachten tot de bel door het lokaal zou klinken om de scholieren te laten weten dat ze hun vrijheid tegemoet konden gaan. Het laatste uur op vrijdag leek altijd het allerlangzaamst te gaan, de wijzers van de klok gingen nu nog tien keer langzamer dan ze normaal al gingen.
    Twee seconden voordat de bel door de ruimte klonk hoorde Axel zijn leraar zeggen dat ze weg mochten gaan, waarna het geluid zijn woorden dus bevestigde. Axel zocht zijn spullen bij elkaar en was daarna als één van de eersten uit het lokaal. Axel was nooit echt een geweldige leerling geweest, maar nu hij in een klas zit tussen allemaal studiebollen leken zijn prestaties alleen maar meer naar achteren te gaan. Hij was toch al zo'n beetje de slechtste van zijn klas, veel zin had het ook niet meer om zich daar nog in op te werken. Een heel verkeerde instelling dat wist Axel ook en hij wou het ook wel veranderen, maar wanneer hij 's avonds dan aan zijn bureau zat om zijn huiswerk te gaan doen kreeg hij die ideeën toch telkens weer in zijn hoofd.
    Axel had zijn rugzak over zijn schouder geslingerd terwijl hij de gang overliep op weg naar zijn kluisje die zich aan het einde van de gang bevond. Toen Axel halverwege de gang was werd hij echter opgehouden door een aantal boeken die verspreid lagen over de gang. Axel keek naar beneden en herkende aan de donkere krullen meteen dat Amaia op de grond was gedoken om de boeken bij elkaar te rapen. Axel liet zijn tas een beetje op de grond vallen terwijl hij op zijn hurken naast de brunette ging zitten. 'Hey,' zei hij, waarna hij naar haar glimlachte. 'Wat dacht je, de vloer maar decoreren met een paar boeken?' zei Axel lachend tegen de jongedame terwijl hij haar hielp om haar papieren en boeken weer een beetje bij elkaar te rapen. 'Hoe was je dag,' zei Axel terwijl hij over de vloer kroop om een boek te pakken wat redelijk ver was weggeschoven. Snel voordat alle leerlingen echt door de halen stormden, dan kon Amaia er wel vanuit gaan dat haar boeken plat werden getrapt. Niemand lette waarschijnlijk nog op waar hij liep op zo'n vrijdagmiddag, zo snel mogelijk thuis komen was vaak het grootste belang.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    A L Y S S A Я Σ Y Σ S
    17 • The Angel • Identity theft / dealer • at the lockers • with August

    _____________________________________________

          Een zucht rolde over Alyss’ lippen terwijl ze haar boeken in haar kluisje plaatste. Vanavond was het feest van Manuel en ze wist nog steeds niet of ze wel moest gaan of beter thuis kon blijven. Ze had wel zin in een feest, maar of het ook verstandig was om te gaan? Dat wist ze niet. Ze had na school ook paar afspraken gepland om wat rijker te worden – waar ze ertegen opzag. Niet het geld natuurlijk, maar het afspreken.
          “Hola mi amore,” hoorde ze een bekende stem waarop Alyss haar kijkers op de eigenaar van de stem richtte. Meteen spreidde er een gemeende glimlach op haar gezicht waarna ze haar ogen van de jongeman afwendde om haar boeken verder in haar kluisje te stoppen. “Hi,” kwam er verlegen uit haar mond waarna ze haar pluk achter haar oor stopte.
          “Ga je toevallig naar het feest van Manuel vanavond?” Voordat Alyss daar antwoord op kon geven, was August haar al voor. “Stomme vraag natuurlijk, heb je al een date?” vroeg August vervolgens en opende zijn kluisje om zijn boeken in te donderen. Grinnikend schudde Alyss haar hoofd. Nou, ze had nu tenminste geen redenen meer om te twijfelen. Ze ging naar het feest.
          Alyss’ tas begon lichter te worden gezien ze merendeel van haar boeken in haar kluisje had gestopt. “Nope – tenminste, nog niet,” begon Alyss waarna ze haar kluisje sloot om vervolgens tegenaan te leunen, haar lichaam gericht op August. Ze hield haar hoofd schuin en haar bruine ogen scande het gelaat van de jongeman. Wat zag hij toch schattig uit.
          “En jij? Wie is de ongelukkige dame?” plaagde Alyss hem terwijl haar glimlach in een scheve grijns veranderde.