• This is Gotham
    If you don't bend, you get broken.


    ●●●

    4th of July, 2039


    Het is een zonnige dag in Gotham City. Het is ongeveer drieëntwintig graden en er is geen wolkje aan de lucht. Vandaag is het vier juli, dat betekend dat iedereen iets te vieren heeft vandaag. Op deze dag is Amerika onafhankelijk geworden. Is jouw karakter al onafhankelijk? Hoe ga je het vieren vandaag? Er is in ieder geval vanavond vanaf acht uur een groot feest midden in het centrum. Iedereen is welkom.
    ●●●

    Zoals jullie zien is het dus 2039 in de tijd waarin wij spelen. De wereld heeft zich goed ontwikkeld, maar niet op een extreme manier. De gebouwen zijn strak en modern, maar hebben nog steeds de duistere vibe van Gotham. Er zijn wel supercars en supermotorcycles, maar die zijn ontzettend duur, dus niet zomaar iedereen zal er over beschikken. Openbaar vervoer is een makkelijke optie, namelijk een gratis elektrische bus die je altijd kunt nemen. Voor de strijders zijn er natuurlijk ook gewoon fietsen en scooters beschikbaar! Als er verder vragen zijn of misschien leuke toevoegingen, dan hoor ik dat graag!





    ●●●

    please behave ● minimum of 150 words ● no fights outside the RPG ● no perfect characters ● Q-rules


    ROLES            TALK            PLAY


    sombre ©








    - thank you for existing -


    LUCIFER


    Devin Oscar Wilde
    At the diner || lWith 'Bones' & Tallulah || Not enjoying this holliday


    'Heeft het betrekking tot het feest in het centrum vanavond?' Had Bones nog gevraagd, voordat zijn sokken verzopen werden onder de hete koffie. Het hele gedoe had me verrast en ook geamuseerd, zo iets kwam je ook niet iedere dag tegen. 'Godskolere,' gromde de reus tegenover me, volgens mij zag ik zelf een ader in zijn slaap gevaarlijk bonzen. Echter verslapte hij al gauw toen hij schuldige popje zag. Ik had de man tegenover me een klein beetje om te tuin geleid, de afgelopen weken was ik echter bijna dagelijks te vinden geweest in deze Diner. Vandaar dat ik zijn nieuwe serveerster al ontmoet had. Een schattig snoetje, duidelijjk eentje die niet van Gotham kwam. Mr.Davidson keek me dan ook lichtelijk geïrriteerd aan al deerde het me niet.
    'Ontslaan?" piepte ze al stelde Bones haar al gauw gerust.'Het is al goed, Tallulah is je naam?' "Tallulah Tulley. Zoals Lucifer al opmerkte ben ik nieuw, maar dat is amper een excuus. Ik was afgeleid. Ik betaal graag de rekening van de stomerij," op dit punt was ik eigenlijk wel een klein beetje verveeld en propte de laatste krulfrietjes in mijn mond, waarna ik deze wegspoelde met een biertje die ik eindelijk kreeg van de dame aan de bar. "En uiteraard let ik de volgende keer op...Meneer Davidson," ze giechelde even en ik zette een grijnsje op. " Eind goed al goed, toch popje?" grijnsde ik waarna ik mijn rug ietsje rechtte waarna ik me naar Mr.Davidson terug richtte. "En op uw vraag te beantwoorden, dat klopt, voornamelijk het vuurwerk piekt mijn interesse." zei ik onschuldig waarna ik besloot ook de jongedame er toch even bij te betrekken. "En jij popje? Vier je vandaag ook 4th of july of niet zo'n fan van de feestdag?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Michael BONES Davidson
    How are you doing cupcake?

    at the diner " picking up money " with lucifer&tallulah

    Ik had mezelf gekalmeerd, de dame zag er onschuldig uit en het was vast niet haar bedoeling om de koffie te laten vallen. Ik had haar naar haar naam gevraagd, aangezien ik haar nog niet eerder had gezien in de diner.
          'Tallulah Tulley. Zoals Lucifer al opmerkte ben ik nieuw, maar dat is amper een excuus. Ik-' Tallullah keek even achterom, naar een jong jochie als ik haar blik goed had gevolgd. '-Ik was afgeleid. Ik betaal graag de rekening van de stomerij,' Ging ze verder. Meteen schudde ik mijn hoofd. Ze was aan het werk in een diner, zo goed betaald dat niet en ik had momenteel geld zat voor een bezoekje aan de stomerij, of een nieuw pak.
          'En uiteraard let ik de volgende keer op... Meneer Davidson' vervolgde ze nog. 'De stomerij is niet nodig, maar bedankt voor je aanbod. En dat opletten komt vanzelf, je kunt niet meteen alles goed doen.' Kwam er met een kalme toon over mijn lippen. Het viel me op dat ze haar best deed niet te giechelen, waardoor er bij mij een klein lachje verscheen.
          'Eind goed al goed, toch popje?' hoorde ik Lucifer zeggen, waardoor ik hem weer even aankeek. 'En om uw vraag te beantwoorden, dat klopt, voornamelijk het vuurwerk piekt mijn interesse.' Lucifer's woorden maakte me nieuwsgierig, wat was hij van plan? Zo lang hij maar niet van plan was om de halve stad uit te roeien was het goed, hij mocht best wat uithalen. Ik was alleen echt geen fan van het doden van onschuldigen, dus zolang hij dat maar uit zijn hoofd laat.
          'En jij popje? Vier je vandaag ook 4th of july of niet zo'n fan van de feestdag?' vroeg Lucifer aan Tallullah, waardoor ik haar kant weer even opkeek. Ze was nieuw, dus de kans was groot dat de manager van dit pand haar gewoon liet werken.
          'Je hoeft niet te werken toch?' vroeg ik haar terwijl ik even comfortabel ging zitten en een krulfrietje at. Kort draaide ik me even naar de andere kant van de bar.
          'Mag ik trouwens ook even een milkshake aardbei, dankjewel.' Vroeg ik aan de jongeman achter de bar. Hij knikte en begon meteen aan de milkshake. Die zoute frietjes ook altijd, ze waren heerlijk, maar je kreeg er wel dorst van.
          'Het feest in het centrum vanavond zal erg gezellig worden, dus het zou zonde zijn als je het zou moeten missen, niet?' vroeg ik aan Tallullah. Ook keek ik even naar Lucifer, wat hij ook van plan was, hij moet de onschuldige inwoners met rust laten. Ik hoorde achter me dat er een glas op de bar werd gezet.
          'Uw milkshake banaan meneer,' hoorde ik de jongeman zeggen. 'Ik had om een milkshake aardbei gevraagd, maar goed dit is ook prima.' Zei ik terwijl ik het glas van de bar af pakte en er een slokje van nam. Hij smaakte prima, maar de jongen achter de bar stond in shock stil.
          'Het is al goed, ga maar gewoon verder met je werk hoor.' Vervolgde ik dan nog maar een keer, waarop hij braaf knikte en verder ging met de andere klanten.
          'Hij doet net alsof ik de duivel ben, sjonge jonge, Lucifer is jouw naam, niet die van mij.' Kwam er over mijn lippen terwijl ik Lucifer aankeek.


    [ bericht aangepast op 19 feb 2019 - 15:16 ]


    - thank you for existing -