• 14 Februari is het weer Valentijnsdag.
    Zelf doe ik er niet echt iets aan behalve een kaartje sturen.

    Om hem even flink te stangen heb ik bij de Action een mega kaart gekocht.
    Deze heeft 3 pagina's en heb ik volgestopt met hartjes confetti in en om de kaart XD

    Wat doen jullie zelf aan Valentijnsdag?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn vriend vind het te commericieel. Dus hij wil uit protest liever de dag ervoor of de dag erna uit eten.
    Jou idee klinkt echter wel een leuk plan. Hmm....


    It's never gonna happen, Guys.

    Voor m'n vriend heb ik naast een kaartje een T-shirt gekocht waarop staat Don't Worry, Beer Happy. Hij is namelijk een fanatiek bierdrinker.
    Het is onze 6de Valentijnsdag samen en het wordt elk jaar moeilijker en moeilijker om iets leuks te kopen. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn vriend vind het wat bullshit, dus we vieren het niet. Ik zal hem gewoon spontaan op een andere dag verrassen. x)


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik maak ieder jaar iets lekkers voor mijn vriend. Dit jaar moet hij werken, dus ik maak een uitgebreide Valentijnslunch voor hem! Vorig jaar kreeg hij een Valentijnsontbijt van mij. Hij was alleen niet mijn valentijn, dat was mijn beste vriendin die toen even door een rotperiode ging en die heb ik kunnen verassen met een brownie in de vorm van een hartje (homemade ofc).
    Ik vind het nooit leuk om wat te kopen voor Valentijnsdag. Het gaat mij altijd om het gebaar en de kleine dingetjes c:


    From these ashes, I will rise

    Zoals ieder jaar zit ik te wachten op de aanbiedingen van de chocolade :Y)

    Ik ga proberen zelf een chocolade/karamel/zeezout/walnoot reep te maken haha. Kijken of dat goed uitpakt


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ParkChanyeol schreef:
    Zoals ieder jaar zit ik te wachten op de aanbiedingen van de chocolade :Y)


    Same.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik doe eigenlijks niks. Want ik heb nog nooit een vriendje gehad en tja ben te verlegen denk dat ik dit jaar wel een kaartje naar mn crush ga sturen misschien

    this i keep top secret :Y)


    I am Simply one Hell of Butler

    ParkChanyeol schreef:
    Zoals ieder jaar zit ik te wachten op de aanbiedingen van de chocolade :Y)


    Dat is toch wel het beste aan Valentijnsdag, de dag erna op pad voor chocolade die in de aanbieding is.


    Physics is awesome